Halutaan kirjeenvaihtoon

Hilppa58

18

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nico-Petteri_tässä

      Hei Hilippa.

      Olen 32v. poika Lieksasta. Asun äitini kanssa äidin peräkamarissa. En ole koskaan saanut...tiedäthän...niinku...ollu sillai. Anataisit...ko jos seksta...an sinulle.

      • Hilppa58

        En ole kiinnostunut pelkasta seksisuhteesta, etsin rakkautta.
        Hilppa


      • MenestystäEtsintään
        Hilppa58 kirjoitti:

        En ole kiinnostunut pelkasta seksisuhteesta, etsin rakkautta.
        Hilppa

        Tuon olisit voinut kertoa heti avauksessa. Siitä sai sellaisen käsityksen, että etsisit kirjeenvaihtoon urostyyppistä kaveria,


      • Hilppa58

        Etsin ihan miehekasta miesta.


    • Miten_sinä

      tulit laittaneesi kirjeenvaihtoilmoituksesi juuri tälle palstalle? Oletko uskovainen? Etsitkö uskovaista kirjekaveria?

      • Hilppa58

        En ole enää vanhoillislestadiolainen.


      • SinkkuMies50plus

        Voi sentään! Juuri olin ajatellut ehdottaa treffejä suviseuroihin.


    • suomessaäännetään

      Näyttää etsijältä oleva ääkköset hukassa, eli mikähän tapaus se nyt on kyseessä!?

      • Hilppa58

        Anteeksi, en ymmärrä mitä tarkoitat. Nyt minulla laite, jossa on ääkköset.


    • Vanhoillinen

      Mistä päin Suomea olet? Oletko pääkaupunkiseudulta?

    • Riipaisu

      Taidanpa tietää tämän kirjeenvaihtoon haluajan. Jos oikein arvaan hän on naimisissa. Ja siksi ei vastaile teille yhtään mitään. Nimimerkki tuntuu jotenkin tutulta vuosien takaa. Ja jos osun oikeaan hän ei ymmärrä rakkaudesta mitään eikä myöskään ole uskovainen. Kirjoitelkaa jos haluatte, mutta onhan teitä varoitettu.

    • bertilperversson

      Ei näistä jutuista aina tiedä mitä ne pitävät sisällään. Voi tulla yllätyksenä kirjekaverille, kun treffien jossakin vaiheessa tulee 57-vuotiaalta köli kaverin kouraan.

    • takaa_vasemmalta
    • Uskovainenmies

      Hei täällä uskovainen mies joka haluaisi kirjeenvaihtoon uskovaisen naisen kanssa ikäni 41 ja sinun ikäsi saisi olla allekkin tuon.
      Olen tosi mielellä liikkeellä.
      Olen mukava rauhallinen rehellinen iloinen empaattinen huomaavainen ja kohtelias.
      Jos sinulla on samoja luonteenpiirteitä , otathan yhteyttä minuun. Ps. Yhteinen Suviseuramatkako?

    • Aviosinkku

      Pitää olla aika täryvapaa,jos täältä hakee seuraa tosissaan tai kurillaan. Hölmöjä olet?

    • Uskovainenmies

      Aviosinkku mitäs itse teet täällä aviossa olija?

    • Minulla on uusi osoite, vanhasta hävisi salasana. Olen kiinnostunut kirjoittamaan myös naisille:
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe