Verhoja Alanyasta

Verhofriikki

Ihan sairaan iiihania verhoja näin kesälomamatkallamme. Tietääkö kukaan mitä yleensä verhot maksavat ja onko ne valmiita vai pitää teettää? Missä olisi hyviä kauppoja, ei mitään kalliita kuitenkaan. Onko niitä?

8

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Martta74vee

      Me olemme ostaneet turkkilaisilta mattoja verhoiksi. Niitä löytyy kaikilla mitoilla, ovat ikuisia käytössä ja pitävät helteet ulkosalla. Ne olemme propanneet suoraan seinään kiinni.

      Lattioillamme on jo 5 kerrosta mattoja edellisiltä Alanyan käynneiltämme.
      Seinämme ovat taasen koristeltu sadoilla valokuvilla Kale- kukkulalta / kukkulasta. Joka kuvassa poseeraamme mieheni Kallen kanssa.

    • Verhoja

      Itse teettänyt kolmet verhot erikerroilla-ihania kankaita ja edullista-25 metrin kadulla verhokauppoja mm.ja toki muuallakin-muutama pvä ja saat ne-voit suunnitella myyjän kanssa sellaiset kun haluat tai viedä vaikka kuvan -

    • alkoitympiä

      Meillä oli ikkunoista kuvat ja mitat ja verhot suunniteltiin yhdessä myyjän kanssa. Toimitus muutamassa päivässä. Enää yhdet verhot ( kolmet ostettiin) käytössä, alkoi se " runsaus" kyllästyttämään. Mutta siis helppo hankkia. Tosin emme enää käy koko maassakaan, sekin alkoi tympiä.

      • TummeliMummeli

        Minä yhdessä kangaskaupassa kävin.
        Paikallinen myyjä- ukkeli oli oikein kohtelias ja kahvia tarjoili.
        Sitten se tempaisi tupakansytyttimen esiin ja ryhtyi niitä riepujen kulmia polttamaan.

        Minä pakenin kauhuissani ulos kun ajattelin että se hullu polttaa koko kaupan.


      • Pidämukana

        Kannattaa huolehtia lääkityksestä ,ettei pakokauhu yllätä kesken kauppareissun.


    • alanyan.antti

      Suomalaisille naispuolisille Alanyamatkaajille pitääkin olla aarikaupalla kangasta kropan verhoamiseen.

      • eitarvii

        Ei tarvii, leggingsit ja avarakaula-aukkoinen tissit paljastava t-paita.


    • SyäSiäniä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe