miksi aikuiset valittaa nuorten ryyppämisestä ja miksi siitä täytyy tehä nii iso asia. niiku se et voi mennä frendejen kaa ryyppää viikonloppun ai että ku natsaa. mä elän tän elämän vaa kerran ja en mä sit ku oon aikuinen ja käyn töis ja mul on perhe nii emmä vittu lähe ryyppää viikoloppusin. nuoruus on parasta aikaa olla kännissä ei mitää huolia töistä tai oman lasten kasvatuksesta mielummi ryyppään nyt ku on aikaa ku sit ku pitää olla sivistyny. terveisin paskasti kasvatettu lapsi jonka vanhemmat juo 24/7 :)
ryyypppäää
3
78
Vastaukset
- ryybpro
etkö osaa juoda salaa amatööri
- LADYGAGA05
Ei se oo tarkotettu alle 18v, sitä paitsi, vain 21v saavat vasta viinaa.
Ehkäpä ryyppäämisestäsi valitetaan siksi, että 24/7 ryyppäävien vanhempien lapsena todennäköisyytesi päätyä seuraamaan heidän jalanjälkiään ja elintapojaan on erittäin suuri.
Alkoholismi on perinnöllinen sairaus. Kaikki alkoholistien lapset eivät siihen sairastu, mutta riski sairastua on moninkertainen muihin verrattuna.
Kun lisätään tähän se, että nuorena aloitettu runsas jatkuva alkoholinkäyttö kasvattaa muutenkin aikuisiän alkoholiongelman todennäköisyyttä, ei ennuste kohdallasi ole kovin hyvä.
Siksi ne valittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215694- 561822
- 251309
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2071115- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️66989Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945