Pattayanpoissit myy kunnan vuokra-asunnotkin

C-kasettiMax

Toinen pattayapoi neuvoo toista luuseria että myy kämppäsi ja muuta Thaimaahan unohtaen ja tajuamatta että Pattayapoissit asuu sossun maksamana paskayksiöissä vuokralla eikä kunnan kämppää voi myydä.

Ootteko Pattayapoissit keskivertoa tyhmempiä?

19

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Resupekat

Pattayanpojilla ei kyllä ole mitään realisoitavaa. Pattayalle tyhjin käsin ja kelan tuet taskussa.

Oikein työnsankarit!

• 63NumBall

mitä mitä ovat kertoneet olevansa varakkaita, viriilejä jopa alfauroksia, jotka hakevat vuokramorsiamensa pattayalta, ainoa mikä on varmaa on se että tämä resu ei ole tuon vuokramorsiamen ensimmäinen eikä varmasti viimeinen, sulhanen.

• MonttuMake

Perseaukiset täällä haaveilee että olisi realisoitavaa. Täytyy todeta että ei Pattisluusereille mitään kerry paitsi velkaa ja sekin pääosin ryyppyvelkaa

• Asuntokauppiaslerppa

Lerppa yritti myydä vuokra-asuntonsa Hiekkaharjusta, kaupanvahvistajan tarkastaessa papereita, havaittiin, että eihän lerppa mitään omista pienestä yksiöstään, vaan asumistuella siellä yhteiskunnanelättinä siellä elää. Syyntakeettomana ja holhouksen alla olevana eläkeläisenä jätettiin syyte nostamatta ja lerppa tuomitsematta.

• 63NumBall

Resuperse kaupan vahvistajaa käytetään ainoastaan kiinteistönkaupoissa, ei osakkeiden, omistusoikeus on helppo tarkastaa osakekirjasta, et siis ole koskaan ostanut osakehuoneistoa, etkä myynyt kiinteistöä, alkaa juttusi olla samalla tasolla kun huippuyrittäjä smurffilla joka elää osakaslainalla ja ei tiedä mikä on alv... onko sellaista lerpanlaiffi perheellä tai ilman reppana.... täydellisen tietämättömyytesi taas paljastit, eikä holhousta ole ollut enään vuosiin se on edunvalvonta, joka suorittaa kunnan edunvalvojat... tai jokin luotettu henkilö... 555555

• Asuntokauppiaslerppa
        63NumBall kirjoitti:

Resuperse kaupan vahvistajaa käytetään ainoastaan kiinteistönkaupoissa, ei osakkeiden, omistusoikeus on helppo tarkastaa osakekirjasta, et siis ole koskaan ostanut osakehuoneistoa, etkä myynyt kiinteistöä, alkaa juttusi olla samalla tasolla kun huippuyrittäjä smurffilla joka elää osakaslainalla ja ei tiedä mikä on alv... onko sellaista lerpanlaiffi perheellä tai ilman reppana.... täydellisen tietämättömyytesi taas paljastit, eikä holhousta ole ollut enään vuosiin se on edunvalvonta, joka suorittaa kunnan edunvalvojat... tai jokin luotettu henkilö... 555555

Lerppa, kaupanvahvistaja nimeä käytetään yleisesti suurempiin omaisuuksiin liittyvissä kaupoissa, joissa halutaan kaikkien muotoseikkojen ja sovittujen asioiden tulevan oikein kirjatuksi. Olen käyttänyt itse pankin palveluita ja jonkun asunto-osakkeen myynyt ja ostanut itse laatimillani asiakirjoilla, muotoseikkoja noudattaen. Kiinteistöjen kaupassa toki täytyy olla virallisesti hyväksytty kaupanvahvistaja, kiinteistöjen kaupoissa ja lahjoituksissa olen myös ollut yhteistyössä juristin kanssa laatimassa asiakirjoihin ehtoja, joissa mm rajataan kohteen jälleenmyyntiä, avio-oikeutta ym.

Vuosia aikaa tuosta lerpan kauppaamisyrityksestä on ja lerppa on ollut siihen aikaan holhouksen alla!
        Lerppa edunvalvojan asettaa aina maistraatti, sinun tapauksessasi se voi olla toki kunnan esittämä, joka jatkaa holhoustoimen puolesta, mutta joka tapauksessa maistraatin asettamana.

• 63NumBall
        Asuntokauppiaslerppa kirjoitti:

Lerppa, kaupanvahvistaja nimeä käytetään yleisesti suurempiin omaisuuksiin liittyvissä kaupoissa, joissa halutaan kaikkien muotoseikkojen ja sovittujen asioiden tulevan oikein kirjatuksi. Olen käyttänyt itse pankin palveluita ja jonkun asunto-osakkeen myynyt ja ostanut itse laatimillani asiakirjoilla, muotoseikkoja noudattaen. Kiinteistöjen kaupassa toki täytyy olla virallisesti hyväksytty kaupanvahvistaja, kiinteistöjen kaupoissa ja lahjoituksissa olen myös ollut yhteistyössä juristin kanssa laatimassa asiakirjoihin ehtoja, joissa mm rajataan kohteen jälleenmyyntiä, avio-oikeutta ym.

Vuosia aikaa tuosta lerpan kauppaamisyrityksestä on ja lerppa on ollut siihen aikaan holhouksen alla!
        Lerppa edunvalvojan asettaa aina maistraatti, sinun tapauksessasi se voi olla toki kunnan esittämä, joka jatkaa holhoustoimen puolesta, mutta joka tapauksessa maistraatin asettamana.

Resupeppu kaupanvahvistaja vain tarkastaa kiinteistönkauppakirjan että se on tehdy oikein... juristit on sitten erikseen jotka palkkiota vastaan laativat kauppakirjan, jos itse ei osaa, ainoastaan kiinteistökauppa on lailla rajattu, muuten saat kirjoittaa kauppakirjaan mitä tahansa... reppana...
        Mulla on vuosien aikana mennyt käsien läpi ainakin 200 kauppakirjaa, enkä yhteenkään ole tarvinnut juristia, kaupanvahvistajan kylläkin... sinun arvo-omaisuuteisi myynnissä olet tietysti käyttänyt pankin notaaripalveluita, on niillä ollut hauskaa, pari kallea, yksi ratto, yksi urkki ja kolme jallua ketä olet käyttänyt arvioijana, ethän sinä omaisuuttasi ilmaiseksi kenelläkään anna... reppana... Jos joten älä jauha paskaa teidän tästäkin asiasta enemmän kuin sinä, kuten kaikesta muustakin reppana.

• Kaupanvahvistaja
        63NumBall kirjoitti:

Resupeppu kaupanvahvistaja vain tarkastaa kiinteistönkauppakirjan että se on tehdy oikein... juristit on sitten erikseen jotka palkkiota vastaan laativat kauppakirjan, jos itse ei osaa, ainoastaan kiinteistökauppa on lailla rajattu, muuten saat kirjoittaa kauppakirjaan mitä tahansa... reppana...
        Mulla on vuosien aikana mennyt käsien läpi ainakin 200 kauppakirjaa, enkä yhteenkään ole tarvinnut juristia, kaupanvahvistajan kylläkin... sinun arvo-omaisuuteisi myynnissä olet tietysti käyttänyt pankin notaaripalveluita, on niillä ollut hauskaa, pari kallea, yksi ratto, yksi urkki ja kolme jallua ketä olet käyttänyt arvioijana, ethän sinä omaisuuttasi ilmaiseksi kenelläkään anna... reppana... Jos joten älä jauha paskaa teidän tästäkin asiasta enemmän kuin sinä, kuten kaikesta muustakin reppana.

Kyllä on niin, että kaupanvahvistaja vahvistaa kaupan, ei suinkaan ota kantaa myyjän ja ostajan sopimiin "muotoseikkoihin", jotka jokainen kaupantekijä luonnollisesti sopii ennen kaupantekotilaisuutta.

• 63numball
        Kaupanvahvistaja kirjoitti:

Kyllä on niin, että kaupanvahvistaja vahvistaa kaupan, ei suinkaan ota kantaa myyjän ja ostajan sopimiin "muotoseikkoihin", jotka jokainen kaupantekijä luonnollisesti sopii ennen kaupantekotilaisuutta.

höpö höpö, Kaupanvahvistajan todistus

Kaupanvahvistajana todistan, että (myyjän nimi) (myyjän paikka) luovuttajana ja (ostajan nimi) (ostajan paikka) luovutuksensaajana ovat allekirjoittaneet tämän luovutuskirjan ja että he ovat olleet yhtä aikaa läsnä luovutusta vahvistettaessa. Olen tarkistanut allekirjoittajien henkilöllisyyden ja todennut, että luovutuskirja on tehty maakaaren 2 luvun 1 §:ssä säädetyllä tavalla.

• Lerppavälttilusimisen
        63NumBall kirjoitti:

Niinpä niin, lerppa nuorempana yritti kauppahommia ja jokaisesta ilmapallosta, jonka torilla sai myytyä antoi allekirjoittamansa kauppakirjan kaupantekijäisiksi, niitä muutamassa vuodessa myi lähes parisataa, mutta eihän sillä elänyt, sossusta haki toimeentulotukea jatkuvasti.
        Loput kaupat olivat sitten varastetun tavaran kauppoja, joista ei kuitteja, eikä kauppakirjoja tehty.
        Lerpalla tuo muisti jo alkaa pätkimään, syyntakeettomana selvisi kuitittomista kaupoista ilman tuomiota.

• Minusta tuntuu, että yksi kaveri muutti Pattayalle ja sillä on
      liki miljoona euroa rahaa, kun viimeksi sen näin.
      Hän on siellä aika monta kertaa ollut, että kyllä siellä ainakin yksi
      saattaa olla, jolla on rahaa.

• Voisin luetella viisi suomalaista multimiljonääriä, jotka asuvat suurimman osan vuodesta Pattayalla, mutta en luettele koska Lerppa alkaisi kateuspäissään vainoamaan heitä ja mustamaalaamaan heidän nimiään.

Onhan täällä yhden Suomen rikkaimpiin kuuluvan suvun poikakin asustelemassa ja urheilemassa. Alle kolmekymppinen kundi ja omaisuutta vähintään sellaiset sata miltsiä. Rento heppu. Kulkee nukkavieruissa T-paidoissa ja kulkee kävellen punttisalille. Terkkuja vaan hänelle. Arvostan.

• 63NumBall
        vuodesta20l0 kirjoitti:

Voisin luetella viisi suomalaista multimiljonääriä, jotka asuvat suurimman osan vuodesta Pattayalla, mutta en luettele koska Lerppa alkaisi kateuspäissään vainoamaan heitä ja mustamaalaamaan heidän nimiään.

Onhan täällä yhden Suomen rikkaimpiin kuuluvan suvun poikakin asustelemassa ja urheilemassa. Alle kolmekymppinen kundi ja omaisuutta vähintään sellaiset sata miltsiä. Rento heppu. Kulkee nukkavieruissa T-paidoissa ja kulkee kävellen punttisalille. Terkkuja vaan hänelle. Arvostan.

Onko tietämyksesi saman tasoista kun osakaslainoista, tai arvonlisäveroista, parantaako sinun arvostustasi pätkääkään jos tunnet jonkun miljonäärin, minäkin tunnen useita, mutta ei se minun elämääni mihinkään muuta, pelle... onko jotenkin arvostuksesi kohde, sellainen joka kulkee nukkavierussa t-paidoissa ja kävelee punttisalille, on sinulla poju arvoistusten kohteet heikoilla...

• 63NumBall kirjoitti:

Onko tietämyksesi saman tasoista kun osakaslainoista, tai arvonlisäveroista, parantaako sinun arvostustasi pätkääkään jos tunnet jonkun miljonäärin, minäkin tunnen useita, mutta ei se minun elämääni mihinkään muuta, pelle... onko jotenkin arvostuksesi kohde, sellainen joka kulkee nukkavierussa t-paidoissa ja kävelee punttisalille, on sinulla poju arvoistusten kohteet heikoilla...

Lerppamuna. Selostin sinulle hyvinkin tarkkaan nuo alvit ja osakaslainat, mutta puupäänä jaksat niistä edelleen satuilla, googlemies, tai ennemminkin nainen.

Arvostan vaatimattomuutta, käytöstapoja ja matalaa profiilia Pattayalla. Paikallisetkin arvostaa. Kaikki inhoaa ja halveksii nousukkaita elvistelijöitä ja yleensä heidät joku sitten ihan ansaitusti putsaakin.

Pattaya, kuten monet muutkin kaupungit maailmassa, on vaarallinen paikka elviksille. Kiinnittävät rosvojen ja mafian huomion ja sitten eräänä kauniina päivänä kun tulet kotiin, niin siellä on käyty ja siinä putsauksessa saattaapi olla poliisi mukana. Arvo-omaisuutta ei pidä kotonaan säilytellä eikä kuljeskella kultakäädyissä.

Lerppa jos pääsisi joskus Pattayalle tuhat bahtia taskussa, niin Lerppa esiintyisi Euroopan keisarina ja seisoisi reppavasti keskellä tietä Hoffneria tuprutellen, kunnes jäisi linja-auton alle ja resupersauksensa leviäisi pitkin katua.

Onneksi Lerppa ei tule koskaan pääsemään tänne. Never ever.

• Sensei-
        vuodesta20l0 kirjoitti:

Lerppamuna. Selostin sinulle hyvinkin tarkkaan nuo alvit ja osakaslainat, mutta puupäänä jaksat niistä edelleen satuilla, googlemies, tai ennemminkin nainen.

Arvostan vaatimattomuutta, käytöstapoja ja matalaa profiilia Pattayalla. Paikallisetkin arvostaa. Kaikki inhoaa ja halveksii nousukkaita elvistelijöitä ja yleensä heidät joku sitten ihan ansaitusti putsaakin.

Pattaya, kuten monet muutkin kaupungit maailmassa, on vaarallinen paikka elviksille. Kiinnittävät rosvojen ja mafian huomion ja sitten eräänä kauniina päivänä kun tulet kotiin, niin siellä on käyty ja siinä putsauksessa saattaapi olla poliisi mukana. Arvo-omaisuutta ei pidä kotonaan säilytellä eikä kuljeskella kultakäädyissä.

Lerppa jos pääsisi joskus Pattayalle tuhat bahtia taskussa, niin Lerppa esiintyisi Euroopan keisarina ja seisoisi reppavasti keskellä tietä Hoffneria tuprutellen, kunnes jäisi linja-auton alle ja resupersauksensa leviäisi pitkin katua.

Onneksi Lerppa ei tule koskaan pääsemään tänne. Never ever.

Olet kovin kiukkuinen tänään Dille, mene kävelylle.

Kerroit arvonlisäveron olevan myyntivoiton vero ja sitten, että ei sinun tarvitsekaan tietää mikä on arvonlisävero, koska ei liity millään tavoin liiketoimintaasi.
        Hyvinkin tarkkaan kyllä selitit arvonlisäveron sen jälkeen kun olit sen opiskellut.

Kyllä Pattayalla asuu ja matkailee varakkaita suomalaisia, mutta yksikään heistä ei ole kalltaisesi idiootti joka pyytää anonyyminä anonyymejä tarkistamaan entisten vaimojesi tulot verotiedoista.

Sinä olet sairas.

• 63NumBall

Resuperse olet täysin väärässä pääsen sinne muutamassa tunnissa, mikä pelko sinulla on akkoihin, oletko sinä saanut heiltä vain sääliviä katseita, outoa yrittäjä ei tiedä mikä on alv, osakaslainaa käytetään ainoastaan ulosoton pakoiluun, ei muuhun niinkauan kun vouti ei pääse siihen kiinni...

Minulla resu on varmasti paljon pidempi kokemus thaimaasta, kuin sinulla olen asunut täällä sinua pidämpää, sekä ollut thaikun kanssa aviossa kohta 20 vuotta... vietin kaikki lomat thaimaassa ostin täältä siis hua hinistä ensimmäisen asunnon vuonna 1990, ei maksanut kuin 30.000 markkaa...

• JouniHölmes

Vuorovedoin soutavat lerpat netin lumoissa kuin Karppisen isä ja poika aalloilla aikoinaan.
        Thaimaan kokemuksia ei Lerppa tule istumalla netin ääressä neljän seinän sisässä kaiken päivää. Se on siellä ulkona se maailma. Nettimaailma on erikseen.

• MC1969

Samaa mieltä.

• Kollektiivisen

Siltsu on kohta 28 milj rikkaampi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2172
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1436
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1075
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1068
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      994
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe