Selvitä hinta

Huevoscongas

Kun tilaat ison tuopin olutta tai limsaa Palmassa, selvitä ensin hinta ja kuinka iso tuoppi on. Eräissä paikoissa, La seun "edessä "jossa taksi asema on jotain paikkoja ja juna/metro-aseman läheisellä aukiolla on paikkoja jossa iso tuoppi on litranen ja maksaa 12 -14 €. Normaalisti puolen litran tuopin saa alkaen 1,75 € - 4€ väliltä

18

990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haksahtanuttuoppiin

      heh, taidettiin mennä samaan vipuun, tilattiin tuopit ja toki saatiin sitä mitä tilattiin mutta kaksi litran tuoppia maksoi sen 29e

    • Tämä "hintatietoinen" paikka, oli tiedossa jo viimevuosisadalla,siitä varoitettiin yleisesti.

      • Matkailuneuvos

        Pers´aukisten kannatta pysyä himassa ja lähibubissa..


      • Eikös_lähiböbissä

        "lähibubissa"

        Ja matkailuneuvosten kannattaa opetella vähän suomea. :o)


      • Matkailuneuvos
        Eikös_lähiböbissä kirjoitti:

        "lähibubissa"

        Ja matkailuneuvosten kannattaa opetella vähän suomea. :o)

        Katos meillä Espanjassa pitkään asuneille se on "lähibubissa..ps ohje pers´aukisille on silti voimassa..


      • Eikös_lähiböbissä

        "Katos meillä Espanjassa pitkään asuneille se on "lähibubissa"

        "Meillä ... asuneille" — "pers´aukisille"

        Ymmärrän. :o) Oletan kuitenkin, ettei kielitaitoa ole koskaan ollutkaan, siis ennen Espanjaan muuttamistakaan.


      • Lähibubi-late
        Eikös_lähiböbissä kirjoitti:

        "Katos meillä Espanjassa pitkään asuneille se on "lähibubissa"

        "Meillä ... asuneille" — "pers´aukisille"

        Ymmärrän. :o) Oletan kuitenkin, ettei kielitaitoa ole koskaan ollutkaan, siis ennen Espanjaan muuttamistakaan.

        Kaljan-oluen-bissen hinnasta oli kyse .Ei kieliopista..Jos et ymmärrä niin kysy mutsiltas..jookos..:oo


      • Eikös_lähiböbissä

        "Jos et ymmärrä niin kysy mutsiltas..jookos..:oo "

        Se on hieman myöhäistä. Hän kuoli vuonna 1976. Mukavia bubi-iltoja kuitenkin sinne Kontulaan.


      • lähiöböbi
        Eikös_lähiböbissä kirjoitti:

        "Jos et ymmärrä niin kysy mutsiltas..jookos..:oo "

        Se on hieman myöhäistä. Hän kuoli vuonna 1976. Mukavia bubi-iltoja kuitenkin sinne Kontulaan.

        Vesalaan...


      • Huevoscongas

        Vuodesta 1975 asti käyty ja 2005 alkaen kaksi kertaa vuodessa. Vain kahteen kusetuspaikkaan törmätty. Koskaan ei moisista ole varoitettu mallorcalla eikä suomessa. Joten...


    • Olisi mukavampaa,jos viestin asia selviää lukemalla,niin ei tartuttaisi virheisiin.Sallitaan arvostelu vain sille joka on virheetön !

      • peruskouluopetusta

        "Olisi mukavampaa,jos viestin asia selviää lukemalla,niin ei tartuttaisi virheisiin."

        Olisi mukavampaa, ettei virheisiin tartuttaisi, jos viestin sanoma selviää lukemalla.


      • matkoillako
        peruskouluopetusta kirjoitti:

        "Olisi mukavampaa,jos viestin asia selviää lukemalla,niin ei tartuttaisi virheisiin."

        Olisi mukavampaa, ettei virheisiin tartuttaisi, jos viestin sanoma selviää lukemalla.

        Kaikki tämä oluen hinnasta ?


    • Huevoscongas

      Taidat itse olla suuri virhe...

    • matkailuspesialisti

      Kaikissa maissa, varsinkin Suomessa, kusetuksen tunnistaa siitä, että hintoja ei ole mainittu edes baaritiskillä.

    • Huevoscongas

      Itseasiassa toisessa noissa kuppoiloissa juomalista pöydällä mutta tarjoilija "ehti" ensin. Luonnostaan tilasin pari isoa tuoppia mutta onneksi tilauksen jälkeen selaisin menua ja ehdin huutaa perään että unohda koko juttu.

    • Lomallekauaspoisjoulusta

      Hei oletko ollut Iberostar Bahia de Palma hotellissa? Millainen kuntosali sieltä löytyy? Onko polkupyöriä vuokrattavana? Onko pyöräilyreittejä? Millaisia ruokailupaikkoja on lähellä jos ei ota all in clusive-pakettia tähän hotelliin. En ole koskaan käynyt Mallorcalla, joten siksi kyselen näitä. Niin ja autoilu onnistuuko taviskuskilta hyvin? Kiitos jos vaivaudut vastaamaan minulle.

    • Anonyymi

      Ruokapaikkoja riittää. Taviskuski pärjää vaikka liikenne Palmassa ja kehätiellä runsasta. Ehdottamasti kannattaa ajaa Tramuntana vuoristo läpi ja kannattaa varata kaksi päivää, päivässäkin ehtii mutta silloin ei pahemmin pysähdellä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe