Palmisteria(eli kiromantia)

uhraaja1

Onko palmisteriasta kiinnostuneita?! Tietääkö joku sivuja, joissa olisi laadukasta tietoa aiheesta?! Itse olen viime vuosina keski-ikäistyvänä mieshenkilönä alkanut kiinnostua paljon aiheesta (joskus nuorena tunsin myös joitakin kädestä lukijoita).

https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/loydatko-kammenistasi-x-kirjaimet-taman-harvinainen-merkki-kertoo-sinusta/6250150#gs.ctenj94

Tuosta mtv:n jutusta voisi sanoa, että omista käsistäni löytyy huomattavasti tuollaisia X - kirjaimia, oikeasta ainakin 16 kappaletta, vasemmasta pari vähemmän. Tiettävästi ihmistuntemukseni on kohtuullisen hyvä, ja olen oppinut eri ihmisten motiiveja (joita monet eivät itsekään huomaa) tunnistamaan melko nopeastikin (mm.senkin että monet ihmiset ovat petollisia, joka ei useimmiten tarkoita juuri paljon muuta, kuin että he eivät tunnista omia motiivejaan riittävän hyvin ... ).

Olisin kiinnostunut, jos joku osaa käden viivoja tulkita myös. Mutta koska se kuitenkin tässä tilassa on kohtuullisen vaikeata, niin muut linkit ym.mielenkiinto aiheeseen riittää myöskin hyvin ...

2

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.Essage

      Taa on helppoa. Vasemman kasen kammenesta luetaan. Kiinalainen opetti minua. Ylin viiva on naimaviiva Toinen on raha ja alin on elaman viiva. Naima viiva on lahinna sormia ja menee pikkulilla kohden. Raha on siis keskimmainen ja elamanviiva menee kohti rannetta.

    • uhrahajaa1

      Ohooh, tämäpäs kuulostaa omaltaan, oikeastaan aika "kiinalaiselta jutulta". Jos kerrot vähän lisää niin aukeaa kiinalainen palapeli vähitellen muillekin. Mistä sen rahan kilinät kädestä sitten nähdään??!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe