Pinsettitesti 80-luvulla

80luvunpinsettitesti

80-luvulla Pirkanmaalla yläastepojilta vedettiin pinseteillä nahka taakse ja jos rupesi seisomaan niin terkka pamautti lusikalla terskaan. Ainakin yhdellä rupesi meidän koulussa seisomaan ja sai ansaitun pamautuksen (=minä). Toiselle pojalle ei voitu tehdä testiä, koska tarpeeksi pieniä pinsettejä ei löytynyt (=veljeni).

16

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samankokenut

90-luvulla tätä tapahtui myös.

• smegmaterska

...ja viime vuonna!

• asdfghjjyy

Kai en sitten nuku tänään..

• Kaikenlaista paskaa sitä ihmiset jaksaakin kirjoittaa...

Katselkaapa sieluunne trollaajat. Mahtaa olla aika tyhjä paikka.

• moraalisäteilijä

Onneksi sinä olet hyvä ihminen.

• JONNETPÄRISEE

No et sinäkään mikään kuule fiksu ole. Laita sä parempii ku jaksat valittaakin. PS. Eli siitä vaa sitte tekemään muka "fiksupia" tänne, jos keran sinä olet "järjen ääni" olevinasi.

• JONNETPÄRISEE kirjoitti:

No et sinäkään mikään kuule fiksu ole. Laita sä parempii ku jaksat valittaakin. PS. Eli siitä vaa sitte tekemään muka "fiksupia" tänne, jos keran sinä olet "järjen ääni" olevinasi.

No fiksuus on suhteellinen käsite, mutta onhan se nyt päivänselvää, että olen sillä janalla ainakin paskaa länkyttävien trollien paremmalla puolella...

Kerran kaipaat fiksumpaa sisältöä, niin tässäpä sinulle pari elämänohjetta:

1. Se, että voi tehdä jotain ei automaattisesti tarkoita, että niin pitäisi tehdä.

2. "Tyhjät tynnyrit kumisevat eniten."

• JONNETPÄRISEE

Paraski puhi60u fiksuudesta en oo idiootti.

Täs fiksuu sisältöä siis ku kaipaat sitä.

1. Pidä nokkas kii.
        2. Sen lisäks luulet olevas joku mahtisonni.

• PirkanmaanPamaus

Sama kävi minulle. Toisaalta tykkäsin siitä terskan pamautus - osiosta kun kikkeli näytti isommalta terskan turvottua. Näytin sitä luokan tytöille välitunnilla xD

• EDJONNETPÄRISEE

No ennenku muutettii sielt pois viimevuoden loppupuolella, nii mun veljelle tehtiin silti jostai syust se. Ja sit sen aika oli mennä sinne, nii mä sit menin perään ja jätin lapun pöydälle et meen sinne odottaa ku mul on adiaa sil terkkarille. Nii ovi oli auki, tai ei auki mut lukko ei ollu kunnol kii. Ja koska se ei ollu kii kunnolla, avasin hiljaa oven ja oli siin hauslaa ja mielekästä seistä ku veli näki ja silleen. Se ei tehny mitää, mut oudon näköseks meni. Laitoin oven hiljaa takas kii, ja kii sit sellatti ku se olikin. Sit menin luokkaa takas ja luokas jatku ihan normisti, sit koulun jälkeen nii veli vaa oli sillee, et ei sul sit parempaa tekemistä vissii oo ku kytätä sun veljen seisovaa kalua. Vittu mä repesin ja hetken päästä se velikin repes sillä se ties et mua vaa kiinnosti, ja kuinka typerä se terkkari oli ku ei nöhny. Ja tää tapahtu just siellä pirkanmaalla, yhdessä ala-aste koulussa.

PS. Veli oli siis 13v ja mä olin 7v. Ja mä oon siis tyttö.

• andrukela

Pinsettitesti on helvettiä. Penikseni kirjaimellisesti meni kuolioon.

:DDDDDDDD

PippeliNoora :D

• lallinkumautus

Muuttuuko terska violetiksi, jos siihen pamauttaa?

• jännittää2005

Kohtahan tuo selviää - meillä on terveystarkastus yhdeksältä.

• utelias2006

Noh?

• fhdhdfghfhj

Oisko ehkä hieman helpompaa vetää esari taka sormilla kuin jollain helvetin pinsetillä. Mieti nyt kuinka jeesuksen seebaotisti se sattuu kun terävillä rautapiikeillä takerrutaan esanahkaan. Reikähän siihen tulee.

• juustonahka

Pinsetit olivat muoviset. Tämä siis Pirkanmaalla. 80-luvulla. Nykykäytännöstä en tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      114
      2006
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      82
      1269
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1085
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      145
      874
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      71
      837
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      27
      782
    7. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      741
    8. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      49
      720
    9. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      36
      712
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      679
    Aihe