Oon siis 14.5v Liikunallinen 173cm 58kg painava ja
Vaalea karvotus tuli viime kesänä jne.. Nyt on "mustia tossa peniksen ympärillä yms" kohta varmaa kasvupyrähdys kun oon kasvanut 3cm reilu 2kk ja näi
Mut siis kauas tää kestää viel äänen murroksee siis tiedän että kaikilla eri mutta tuntuu ikuisuudelta ja kaverit nauraa :) btw kiitos vastauksista jo :)
Jooh oon 14.5v murrosikä...
2
299
Vastaukset
- Revtästäsitten
Oon 13v tyttö, menkat alko 10v, tissit tuli 8v, pillun ja säöri sekä kainalokarvat 9v, eka poikkis 6v, ja piyuus 169vm, paino 85kg, liikun, eli ratsadtan, kävelen, käyn koulussa salilla ja mitä milloinkin on liikunnassa, sitte kävelen kolmanteen kerrokseen kotiin sekä ku meen asioille, ditte ku hengailen kavereitten kaa, ditte ku vapaa-ajallaki treenaan, sit vapaa-ajalla myös siis käyn uimassa välillä, olen suurimmaksi osaksi kasvissyöjä, en oikein pidä lihasta enkä mistää sokeriseta ja vadtaavaa. Mut todella harvoin juon silti vaikka vältä sokeriii ja vastaavaa, nii energia juomaa ja limsaa mut tosi harvoin. Sit kerran viikos käyn saunas, ja siin se.
- Mimmuksii
Auttakaa! Mulla on ongelma varastelen jatkuvasti. Mitä teen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312758- 1482163
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121607Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 671175
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571057- 611020
- 711003
- 2841