Kun tulin ensimmäistäkertaa Tukholmasta leikkauksesta, niin meni muutama päivä ja nousi 40 asteen kuume Olinmyös sairaalassa sisällä eikä mitään syytä löytynyt.
Nyt kun olin siellä korjausleikkauksessa, niin leikkauspöydällä nousi hirveä kuume.
OutoKuumeilu
11
274
Vastaukset
- pöpöjäliikkeellä
Kyllä niitä sairaalabakteereita löytyy sieltäkin. Paljon kun availlaan paikkoja niin kyllähän niihin leikkaushaavoihin voi bakteerit tarttua helposti.
- TaiSittenSeOli
tarkoituksella aiheutettu kuume
- SamaaSarjaa
TaiSittenSeOli kirjoitti:
tarkoituksella aiheutettu kuume
Kuuluuko se samaan sarjaan, kuin se, että oikeusasiamiehen kirjaamossa olevat paperit väärennetään ja papereiden sisältö muuttuu aivan toiseksi.
- OutoHuumeilu
Kun jäin eläkkeelle, aloin vetää kamaa ja kirjoitella itseni kanssa palstalla.
- JosSeOnMielestäsi
hyvä tapa saada aikasi kulumaan,niinsiitä vaan, mutta älä jää liiaksi koukkuun
- OutojSattumustenSarjaa
JosSeOnMielestäsi kirjoitti:
Saattaa olla sattumaakin, mutta silti tuntuu oudolta, että asianajaja ns. "kadotti osan papereista. Nyt näiden papereiden sisältö on muutettu aivan toisenlaiseksi.
- KauheaVaino
OutojSattumustenSarjaa kirjoitti:
Saattaa olla sattumaakin, mutta silti tuntuu oudolta, että asianajaja ns. "kadotti osan papereista. Nyt näiden papereiden sisältö on muutettu aivan toisenlaiseksi.
On se sinulla kova vainoharha. Ota hyvä mies itseäsi niskasta kiinni ja myönnä tosiasiat.
- MitäTosiasoiden
KauheaVaino kirjoitti:
On se sinulla kova vainoharha. Ota hyvä mies itseäsi niskasta kiinni ja myönnä tosiasiat.
myöntämistä on siinä, paperit on väärennetty?
- OutoHuumeilu
JosSeOnMielestäsi kirjoitti:
Miten ihmeessä puoli viideltä yöllä poistetaan täysin asiallinen viesti?? :D
- NuppiKorjaukseen
MitäTosiasoiden kirjoitti:
myöntämistä on siinä, paperit on väärennetty?
Kaikki hullut sitä diagnoosin sakin
- MissäVika
Korjasivatko sinut taas mieheksi?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442