Nyt Poijat vietetään taas baaritonta viikonloppua ja olen Teidän kanssanne
henkisesti ja meillä on vielä 2 viikonloppua ja 6 viikossa jos emme käy
baarissa, niin olemme säästäneet varmasti lentoliput Pattayalle jokaisessa
tuloluokassa. Olen Teille henkisenä tukena ja kyllä se siitä, nyt Tsemppiä.
2 viikon kuluttua se lentolippu on sitten maksettu ja se oli siinä. Lämmintä
on sitten luvassa ja kivaa menoa ja ei tarvitse haukkua Pattayaa tällä palstalla.
Asumisesta Thaimaassa ja Pattayalla on hyvä kertoa, että älä mene asumaan
mihinkään suomi-baariin jos olet pitkällä lomalla Thaimaassa. Sillä sinä et jaksa
jopa sinun oman kuntosi vuoksi mennä juomaan baariin joka päivä samaa ja samaa.
Pitkällä lomalla tai eläkkeellä kannattaa asunto ja asuminen valita niin, että
lähellä ei ole baaria tai ravintolaa, ainakaan 50 - 100 metrin sisällä. Sen vuoksi, että
voit silloin rauhassa luoda oman elämänrytmin ja kukaan ei jaksa juoda jokapäivä.
Baareista monesti huudellaan, että hi mihin menet ja tule tänne ym ym. Jos haluat
vain lenkkeillä ja käydä rannalla ja tehdä omia juttuja, niin ei baareja eikä
ravintoloita asuntosi näköetäisyydelle ja jos siinä on, niin käy harvoin.
Sinun pitää rakentaa se oma elämä sinne Thaimaaseen sellainen, kuin sinä
haluat elää. Lenkkeillä ja syödä terveellisesti ja tehdä jotakin harrastuksia ja
tapailla naisia sinun tekemien päätösten pohjalta. Eli asunto ja asuminen
kannattaa valita sen mukaan ja Thaimaassa ja Pattayalla on kiva ja rento olla.
Pattayalla ja Thaimaassa löytyy kyllä muutenkin naisia, kuin Baarista ja baar fine.
No niin asiaa asumisesta ja lentolipusta.
1
78
Vastaukset
- TonniTiskiin
Mutta mutta tinder on nykyaikaa ja Dillekin löysi appiukon vuosia ennen ja tyttären sittemmin tintsusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011