Luulin olevani hetero mutta ihastuinkin tyttöön

girlslikeyou

Oon siis itse 18-vuotias tyttö ja aina pitänyt itseäni "täysin heterona". Mun kaikki aiemmat ihastukset on olleet poikia, enkä ikinä olis voinut ees kuvitella ihastuvani tyttöön. Nyt sitten oon mennyt ihastumaan saman sukupuolen edustajaan ja tää on vaan tosi hämmentävää!

En ole yleisesti tytöistä kiinnostunut samalla tavalla kuin pojista, en esim. kaupungilla kävellessäni tsekkaile tyttöjä et "onpan hyvännäköinen" samalla tavalla kuin poikien kohdalla. Saatan ajatella jostain tytöstä että onpa kaunis mut en "sillä silmällä".

Tän yhen tytön kohalla vaan fiilis on ihan erilainen. Rakastan sen persoonaa ja oon usein huomannut ajattelevani kuinka hyvännäköinen se on, nimenomaan sillä silmällä. Meillä klikkas alusta asti tosi hyvin ja nyt meistä on tullut hyviä kavereita. Meidän huumorintaju on tosi samanlainen ja meillä on paljon yhteistä vaikka kuitenkin ollaan tosi erilaisia.

Oon miettiny pääni puhki et onko tää vaan sellasta ihailua sitä ihmistä kohtaan vai oonko ihastunut. Vaikuttaa kyllä siltä että oon ihan oikeesti ihastunut. Ootan koko ajan et tää tyyppi laittais mulle viestiä ja oon super innoissani mut toisaalta myös vähän jännittynyt aina kun nähdään, ei näin käy mun muiden tyttökavereiden kohdalla. Huomaan myös ajattelevani että toivottavasti näytän hyvältä kun nään sen yms. Samanlainen tunne kuin poikaihastusten kohdalla.

En vaan uskalla puhua tästä kenellekkään... Ollaan tän tytön kanssa joskus puhuttu pojista yms. ja siinä yhteydessä kävi ilmi että hän on ihan hetero ja tietysti sanoin samaa myös itsestäni koska niin luulin. Nyt en edes tiedä. Onko muilla samankaltaisia kokemuksia ja miten tilanne sitten eteni? Apuja tarvitaan

4

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jiiiit

      Ihan varmasti hämmentävä tilanne, mutta älä siitä suotta stressaa! Ainakin itselläni oman itsensä löytäminen otti aikaa. Ei kannata suotta olla tiukka ja koittaa asettaa itseään mihinkään muottiin vaan mielummin antaa itselleen aikaa. Itselleni asia oli tottakai iso ja varmasti myös sinulle. Tosin kun vihdoin uskalsin asiasta puhua ystävälleni niin hän totesti, että olikin jo aavistellut moista. Kannattaa rohkaistua juttelemaan jonkun hyvän ystävän kanssa!

      Mitä tuohon ihastukseen tulee. Jos haluat edestä asiassa niin anna mennä! Jos taas haluat pysyä ystävinä niin ainakin toistaiseksi kaikki omat ihastumiset kavereihin on unohtunut ajankanssa.

      • girlslikeyou

        Kiitos vastauksesta! Joo pitäisi varmaan jollekkin asiasta puhua, helpottais itteenikin ku voisin samalla käsitellä juttua. Saa nähdä etenenkö ihastuksen suhteen, pelottaa kertoa kun ollaan kuitenki hyviä kavereita ja pelkään sitte pilaavani koko jutun :/ ja oon itekki niin pihalla koko asiasta et en viel tiiä haluunko sotkee sitä mukaan tähän vielä.

        Unohdin tosiaan mainita et vielä joku aika sitten (tavallaan vähän vieläkin) oon ollut ihastunut poikaan :D


    • aleksa

      hei, miksei me kaikki voitas vaan olla sukupuoleltamme ihmisiä ja pitää ihmisistä? en mä ainaskaan ihastu siihen ihmiseen sukupuolen perusteella.

    • Aika kiva löytää jotain mihin voin samaistua olen siis 17v jätkä ja olen seurustellut nokn kaksi vuotta saman ikäisen tytön kanssa kunnes tossa hiljattain erosimme mulla on aina välillö ollut ajatuksia joistain mekdän luokan pojista kuten että pidän heiyä komeina ja söpöinä mietin usein minkälaista heidän kanssaan seurustelu olisi mutta en koskaan haluaisi harrastaa seksiä saman sukupuolta olevan henkilön kanssa asiaan vaikuttaa myös se että kyseiset miehet eivät ole homoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1555
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      987
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      67
      829
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      815
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe