Eilen sain päivän korteiksi sauvojen 3 ja 4. Ne oli aika helppo tulkita -jonkunlainen kolmiodraama on meneillään ja asumisjärjestelyt hakusessa.
Tämän päivän kortit olivan maljojen ässä ja 7. En oikein osaa nyt tulkita niitä. Maljojen ässä viittaa onneen rakkaudessa -että pattitilanne purkaantuisi ja yhdistettynä eiliseen sauvojen neloseen ehkä parisuhteen asumisjärjestelytkin selkiytyisivät. Mutta 7 taas viittaa valinnan vaikeuteen, mitä tässä kohtaa ei pitäisi olla.
Neuvokaa aloittelijaa!
Tulkinta apua
6
292
Vastaukset
Selvänäkin on helppo nähdä, että nuo kortit neuvovat sinua lopettamaan. Heti.
- Prööööööt
Pieraiset rajusti korttipakan lähellä ja kääntyvä kortti kertoo kaiken.
- Lydia_
Maljojen 7 kertoo vapautumaan harhoista, ja maljojen ässä olemaan elämän virrassa mukana.
Yhdessä noitten sauvojen kanssa sinulla on yhteys elämään ja luonnollisuuteen, mutta kaikki valintasi eivät ole johtaneet oikeaan. Maljojen 7 voi varoittaa pettämisestä, irstaudesta, makeilusta ...
Enemmänkin siis sinun täytyisi ymmärtää kehen ja miksi luotat. Toimimaan niin kuin vaistosi kertovat, ja oppia erottelemaan eri ihmistyyppejä tai luonteenpiirteitä, siitä mitä omalta elämältäsi haluat.
Elä myöskin itse kohtuudella, niin ympärillesikin tulee vähitellen enemmän tasapainoa sitä mukaa. - jp68
Onko sinulla Crowley tai RWS tarot?
- Lydia_
Jos minulta olet kysynyt, niin eivät ole kummatkaan noista, siis ne joista itse katson.
- eikuPirkkalasta
Perkiöntie,Perkiöntie tietää tietää tietää viisviis tietää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S202063Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3771361Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll711291Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun202954Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n180896Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.7881Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras ja kenen puvusta et tykännyt?
Linnan juhlissa nähtiin pukuja laidasta laitaan. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras j86848- 60823
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o57789Oulaskankaan päivystys loppuu
"Nyt on selityksen paikka alueen ihmisille, perussuomalaiset ja kokoomus: miksi ette puolustaneet Oulaskangasta?" Raa127770