Mieheni rakastui minuun kauneuteni tähden

onneksinäin

On kiva tietää että joku jätetään minun tähden, se luo varmuutta parisuhteeseen, eikä tarvi pelätä että exä kömpii takaisin. Olihan heidän eronsa riitaisisa, muttei koskenut minuun enkä puuttunut siihen. Sopikoot keskenään.
Mutta totta, olen kauniimpi kun ex vaimonsa. Ovat lapsetkin sanoneet niin. Äitipuolena pitää olla kaunis jotta saa sijaa talossa ja auktoriteetin viran. Tosin meillä lapset ovat hankalia mutta kyllä ne tottuu minuun ja ovat ylpeitä kauniista äitipuolestaan.
Exänsä läytää kyllä toisen miehen, ja toivottavasti pian ettei ala meiltä kinuamaan rahaa.

29

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NaurettavaTrolli

      No ei varmasti tuo varmuutta parisuhteeseen. Mieshän jättää sinut oitis, kun löytää sinua kauniimman. Hah haa. :D

    • nvjhggkgldo

      Kauneus on yksi kriteeri miksi mies jättää vaimonsa ja vaihtaa kauniimpaan naiseen. Kyllänaisen on pidettävä itsestään huolta vaikka on varma saalis.

    • LissuOnFörbi

      Miehesi ei saanut muuta kun siiderivalaan. Sua hän sietää vain saadakseen pimppiä.

    • miekkonensanoo

      Yleisin syy on eroon kun vaimo on liian lihava ja huolimaton. Ei ne miehet kauaa sellaista kattele. Vaimon on pidettävä koti siistinä ja hoidettava lapset kun mies raskaan päivän jälkeen tulee kotiin. Miksi on vaikeeta ymmärtää että mies otti vaimon kauneuden ja ihanuuden tähden eikä rumuuden.

      • LadyLine

        Yleisin syy eroon on , kun mies on läski ja tupakoi ja vetää kaljaa päivät pitkät, kaikki talon paikat roikkuu ,kun ukko ei viitsi tehdä mitään.
        Suurin osa avioeroista on naisten hakemia.


    • wqrqwrt

      Yleisin syy eroon on, että akan parasta ennen -päiväys umpeutuu.

      • yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

        Juuri niin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111


      • Täyssarana

        Yleisin syy eroon on , kun ukon parasta ennen päiväys umpeutuu, ylipaino ,kaljan kittaus ja rööki on tehnyt tehtävänsä.


      • wqrqwrt
        Täyssarana kirjoitti:

        Yleisin syy eroon on , kun ukon parasta ennen päiväys umpeutuu, ylipaino ,kaljan kittaus ja rööki on tehnyt tehtävänsä.

        Kuinka luovaa, taisit keksiä tuon ihan itse. Halutuimmat miehet ovat tutkitusti noin viisikymppisiä, kun taas naisten alamäki alkaa 25-30 ikävuoden jälkeen.


      • Oyp
        wqrqwrt kirjoitti:

        Kuinka luovaa, taisit keksiä tuon ihan itse. Halutuimmat miehet ovat tutkitusti noin viisikymppisiä, kun taas naisten alamäki alkaa 25-30 ikävuoden jälkeen.

        Naikkoset rikkoo perheitä katkeruuksissaan kun ei ol omaa niin sekotetaan rtoisilta.


      • Kuinkaollakkaan

        Suuremman osan eroista on naisten hakemia.


    • perheenrikkojatsyynä

      Yleisin syy on kun joku tulee väliin ja vie miehen ja lapsilta isän. Yleensä ne sutturat on yksinäisiä, epätoivoisia ja lapsettomia sekä mieleltään sairaita. Tuommoiset perheenrikkojat rikkovat useita perheitä, juuri sen takia että haluavat näyttää mihin pystyvät. Vievät miehen lapsilta isän ja miehen rahat, se on päämäärä ja tarkoiutus. Ja kun siitä ei saa mitään sakkoa eikä rangaistusta, se vaan jatkuu.

      • kauniinpikaunein

        Eli "sutturat rikkovat perheitä", koska "haluavat näyttää mihin pystyvät?"

        Miksihän he pystyvät siihen niin helposti? Koska ex-äidit ovat niin surkeita.


    • Kaunisobjekti

      Niin ne muutkin sanoo, jotkut rakastuu vaikkapa Eiffel torniin ja esineisiinkin ja menee niitten kanssa jopa naimisiin, https://beforeitsnews.com/v3/health/2018/2863701.html

      Valitse omasi ! Ei juokse karkuun, ei kiukuttele, pitää aina ylväästi ryhtinsä ja aina valmis !

      • alfanaaras2

        Dildo on myös hyvä vaihtoehto.


    • katoavaa

      Täsnään kaunis, huomenna kurppa.

      Aika yleistä tuo kauniiden naisten jääminen vanhoiksi piioiksi. Nuorena ja kauniina ei huolita ketään ja odotetaan sitä unelmien prinssiä. Kaunis nainen on usein henkisesti kehittymätön , itsekäs ja kopea, koska miehiä on riittänyt ympärillä vittumaisesta luonteesta huolimatta.

      Aika kuluu ja kauneus katoaa. Miehet huomaavat akan vittumaisen luonteen ja häipyvät vähin äänin, useimmat naispuoliset ystävät ovat jo aikaa sitten kyllästyneet akan hankalaan luonteeseen. Siinä sitten kurppaantunut kaunotar yksinäisenä ihmettelee, että miten tässä nyt näin kävikään.

      • fkdlfkdlkdlfklfkdl

        Kyllä meille kävi niin että mies ihastui minun kaueuteeni ja luonteeseeni. Vanha eukko sai jäädä, pois minun tieltäni. Mies on edelleen rakastunut minuun ja sanookin joka päivä miten ihailee. Entinen eukko on ruma, voin sen sanoa, ei yhtään minun tyyliäni. Miehen lapsetkin ihailee minua ja ovat ylpeitä että olen heidän äitipuoli. eidän kaveritkin ihmettelee miten teidän äitipuoli on kaunis.
        Kasvatan miehen lapsia kauneuteen ja se on kyllä viakeeta kun on äitiinsä tulleet, mutta parhaani teen. Parturiin vien lapset kun on niin rumat ja takkuiset hiukset, leikkautan ihan lyhyeksi. Äidille emme kerro mitään, saa sitten ihastella lastensa hiuksia kun ovat lyhet.
        Mutta tässä mennään ja nautin äitipuolena kun saan kasvattaa toisten lapsia jotka ovat eksyksissä ja näin. Verrattuna mun lapsiin, matkaa on paljon mutta nähtäväksi jää, kaikista ei tule kauniita.


      • Lissuonääliö
        fkdlfkdlkdlfklfkdl kirjoitti:

        Kyllä meille kävi niin että mies ihastui minun kaueuteeni ja luonteeseeni. Vanha eukko sai jäädä, pois minun tieltäni. Mies on edelleen rakastunut minuun ja sanookin joka päivä miten ihailee. Entinen eukko on ruma, voin sen sanoa, ei yhtään minun tyyliäni. Miehen lapsetkin ihailee minua ja ovat ylpeitä että olen heidän äitipuoli. eidän kaveritkin ihmettelee miten teidän äitipuoli on kaunis.
        Kasvatan miehen lapsia kauneuteen ja se on kyllä viakeeta kun on äitiinsä tulleet, mutta parhaani teen. Parturiin vien lapset kun on niin rumat ja takkuiset hiukset, leikkautan ihan lyhyeksi. Äidille emme kerro mitään, saa sitten ihastella lastensa hiuksia kun ovat lyhet.
        Mutta tässä mennään ja nautin äitipuolena kun saan kasvattaa toisten lapsia jotka ovat eksyksissä ja näin. Verrattuna mun lapsiin, matkaa on paljon mutta nähtäväksi jää, kaikista ei tule kauniita.

        Buhahaaaa hahaaa , blaaa, blaaaa....


      • uyrtutu
        fkdlfkdlkdlfklfkdl kirjoitti:

        Kyllä meille kävi niin että mies ihastui minun kaueuteeni ja luonteeseeni. Vanha eukko sai jäädä, pois minun tieltäni. Mies on edelleen rakastunut minuun ja sanookin joka päivä miten ihailee. Entinen eukko on ruma, voin sen sanoa, ei yhtään minun tyyliäni. Miehen lapsetkin ihailee minua ja ovat ylpeitä että olen heidän äitipuoli. eidän kaveritkin ihmettelee miten teidän äitipuoli on kaunis.
        Kasvatan miehen lapsia kauneuteen ja se on kyllä viakeeta kun on äitiinsä tulleet, mutta parhaani teen. Parturiin vien lapset kun on niin rumat ja takkuiset hiukset, leikkautan ihan lyhyeksi. Äidille emme kerro mitään, saa sitten ihastella lastensa hiuksia kun ovat lyhet.
        Mutta tässä mennään ja nautin äitipuolena kun saan kasvattaa toisten lapsia jotka ovat eksyksissä ja näin. Verrattuna mun lapsiin, matkaa on paljon mutta nähtäväksi jää, kaikista ei tule kauniita.

        "Aika kuluu ja kauneus katoaa. Miehet huomaavat akan vittumaisen luonteen ja häipyvät "

        Miehenä allekirjoitan 110%. Olen myös systemaattisesti haukkunut tällaiset primadonnat ja aion tehdä niin HAUTAAN ASTI VITTU


    • Säälittää

      Säälittävä aloitus! Sisäinen kauneutesi ei näytä olevan ulkoisen luokkaa :(.

      • hoidataitsesi

        Miksi olet katellinen kauniille ihmiselle? kaunistu sinäkin. Mene rasvaimuun, kosmetologille, kampaamoon ja meikkaajalle, siitä se lähtee. Muista laihduttaa koko ajan liikalihavuus ei varmasti pue sinua.


    • Olettyhmäidiootti

      Valitettavasti olet tyhmä , suhteenne ei kauvaa kestä ,tyhmyytesi ja itsekkyytesi pilaa sen aika äkkiä.

    • nvnvjfutuyihkjlj

      Tunnistan aloituksen itsessäni. Olen myös saanut erittäin paljon huomiota kauneudestani näillä kulmilla missä asun. Ulos on joskus hankala mennä kun kaikki ihastelevat ja pyrkivät juttusille. Mua ei isketä, minä isken. Mutta ei näitä tyyppejä, vähän tasokkaampia pitää olla, kuin tämä uusi mieheni, ihmettelinkin miten on löytänyt moisen eukon ennen mua? Ihan omituista, vaihtoi minuun ja nyt on onnellinen mun kanssa.
      Miehen lapsia kasvatamme yhdessä ja oma asemani onkin tässä perheessä ollut ottaa äidin paikka, ja melkein olen onnistunut. Lapset vei vaan tykkää rajoista ja komentelusta jota harrastan koska ovat niin huonosti kasvatettuja. Kauneus ja äitiys sopii mulle, vaikkei omia kakaroita olekkaan, mutta mitä väliä, lapset on mun kuitenkin, kun kaupungilla ollaan niin ei kukaan tiedä että olen äitipuoli, komennan siinä kuin omiani. Mun rajat, mun komento ja mun tavat, siinä on heille oppimista. Lapset vaan tahtoo aina vinkuroida, mutta kun ei anna periksi niin onnistuu. Kauneus auttaa siinä, että ovat ylpeittä kauniista äitipuolesta, ja näin. Kyllä lapset tottuu kun ei anna periksi. Meillä ollaan niinkuin äitipuoli sanoo, ei entisen kodin sääntöjä.

      • TaasLissuLasse

        Tottakai tunnistat, koska aloitus on sinun, yksi sivupersoonistasi on sen kirjoittanut.
        Sinä et ole kaunis, etkä taida olla nainenkaan , Lissu-Lasse , olet vanha rupikonna peräkamarin poika ,asut äitisi vinttikamarissa ja kännipäissäni trollaat "suoli" 24 ssä.


      • niinpäniin
        TaasLissuLasse kirjoitti:

        Tottakai tunnistat, koska aloitus on sinun, yksi sivupersoonistasi on sen kirjoittanut.
        Sinä et ole kaunis, etkä taida olla nainenkaan , Lissu-Lasse , olet vanha rupikonna peräkamarin poika ,asut äitisi vinttikamarissa ja kännipäissäni trollaat "suoli" 24 ssä.

        Jos tää onkin meidän pedofiilipsykiatrejamme, itse ollaan parisuhteissaan useasti epäonnistuneita ja leikitään "vähän auttajaa" ensin vaan pitää etsiä uhri ketä alkaa netistä vainoamaan. Melkoisia kurppia runkkualmat käyttäytyvät suvaitsemattomasti samaa sukupuolta kohtaan ja yrittävät saada muut kantamaan omia mielenterveysongelmiaan. Katsos kun sillälain tienaa rahaakin kuulemma. Nolo ammatti. Lutkiatri. Näillä auttajilla on niin suuria mielenterveysongelmia, etteivät saa kustannettua lapsia suvaitsemattoman käyttäytymisensä ja uusien uhrien vainoamisen ohella uhreilleen. Mutta vaativat sellaisia itselleen syytellen uusia narsisminsa uhreja narsisteiksi. Mielisairaan unelma-ammatti.


    • LissuOnFörbi

      Kuvitteellinen miehesi rakastui sinnun, koska hän on tyhmä (ja luultavasti sokeakin).

    • onneksinäin

      Kateellisten panettelua!

    • jdfkdfjdkkdkdkdkkdkd

      Onko se niin paha jos mies vaihtaa naista? Jos paremman löytää niin miksi ei vaihtaisi? Onhan se miehellekin parempi että on kaunis nainen ja lapsillaan kaunis äitipuoli. Lapsetkin ovat ylpeitä kun on kauneutta talossa. Ei ole ollenkaan paha ja on lapsilla on uusi äiti, päin vastoin se on rikkaus kun on useita aikuisia jotka päättävät heidän puolesta ja pitää huolta. Tulee uusia asioita lasten elämään uusia rajoja ja komento taloon, se on lapsillekin parhaaksi. Miehen kuuluu elää omaa elämää ja olla onnellinen ja jos se on uusi kaunis nainen niin ei siitä tarvi olla kateellinen, kaikilla on siihen mahdollisuus. Kyllä se miehen exäkin uuden löytää ja voi olla onnellinen miehen ja lasten puolesta että heillä on ihanaa olla uuden äidin kanssa. Kateellinen ei tarvi olla, vaan onnellinen heidän puolesta. Ex äiti voisi ottaa lapset hoitoon ja käydä siivoomassa ex miehen kotona jos on tekemisen puute. uusi äiti voi ohjata miehen enää lasten hoidossa, kodin hoidossa ja antaa tehtäviä ja opastaa jos exä ei osaa mitään. Kyllä se ecäkin joskus kiittää ja ymmärtää e, .ttä lapsilla on asiat hyvin. Ei kannata kadehtia ja pelätä kyllä se siitä. Kun lapset ja mies voi hyvin silloin ex vaimokin voi hyvin.

      • saalistajatar

        Totta, äitipuoli on yleensä ainoa tapa saada kauneutta taloon, koska ex-äiti on liki aina ruma, siksi jätetty, ja sen myötä myös hänen ex-lapsensa ovat rumia. Lapsethan ovat muutenkin rumia (suuri pää jne, tiedätte mitä tarkoitan), mutta ex-äitien ex-lapset erityisesti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe