Mitäs tykkäätte Cheekin valot sammuu konsertista

Valotsammuu

Kova meno Lahdessa.

Oi niitä ihania aikoja, kun me mummelit ja papparaiset olimme nuoria :))

85

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puurotjavellitsekaisin

      Ei kiinnosta pätkääkään kaverin uran lopetus ja kovasti ihmettelen että asia oli YLEn uutisissa yksi pääuutinen. Niin se maailma muuttuu ??????

      • Timantitovatikuisia

        Miten nimimerkkisi liittyy kommenttiisi? Sulla on siis puurot ja vellit sekaasin? Cheekillä nimittäin ei ole, siksi Yle uutisoi.


      • ö-Öö

        ?

        En oikein ymmärtänyt kommenttia, uutisia kai on kulttuuriuutisetkin ?

        =DW=


      • Rajoittuneet

        Junttieinari tuskin ymmärtää kulttuurin päälle mitään tai ei pidä ainakaan räppiä sellaisena.


      • Bengalitikku

        Ei se nyt noinkaan mene. Jos nyt pitää jotain muuta genreä mieluisampana.
        Sinähän se rajoittunut olet, jos suljet pois kaiken muun.


      • Rajaton-kin

        Missä siinä niiin sanottiin?


      • Bengalitikku

        Missä siinä?


      • Etköpysykärryillä

        Etkö sinä itse viittaa tiettyyn kommenttiin: "Sinähän se rajoittunut olet, jos suljet pois kaiken muun." ?


    • ö-Öö

      Katoin telkkarista

      Tuli nelosella livenä, loppui just äsken. Hiton hyvä show, harvemmin videollakaan nähnyt maailmantähdiltäkään vastaavaa. Kaikki oli isoa, siis oikeasti isoa. Vaan, ei mautonta skeidaa, pirun taitavasti tehty ja toimi täpöillä. Kandee tsekata, jos näkyypi jossain ruudussa.

      Kundin musa sinällään kai ei mun mieligenreä. Mua kai räppäämisessä häiritsee se, en tahdo saada lyriikoista selvää. Noin musalajina kyllä kiintoisaa ja kuunteleekin, jotain menee vaan sivu, just, kun ei oikein pääse kiinni sanoituksiin, hyvä kun kertosäkeen kuulee oikein. Kandee hokata, kun kakarana aloin kuunteleen roketinrollia, en osannut englantia lainkaan. Silti tykkäsin. Vähän sama rapin kanssa noin yleensäkin, en osaa räppikieltä. :D

      Mutta juu hiton hieno keikka, kaikkinensa.

      =DW=

      • Lahjakkuudendilemma

        Liirum-laarum -rakkauslaulujen, joita olemme tottuneet kuuntelemaan, sanoma on aina sama, menevät toisesta korvasta sisään ja tulevat toisesta ulos. Räpin aiheet ovat aika yleisesti kovasta ja raadollisesta oikeasta realistisesta elämästä eivätkä aukea, jos ei keskity kuuntelemaan / kuuntelemiseen.

        Runsaat kymmenen vuotta sitten kun toinen jälkeläinen poistui kodista, löysin häneltä jääneistä tavaroista vihkon, jossa oli tuota raadollista tekstiä. Teini-iän kovaa angstia, pelkoa, ahdistusta, vihaakin, josta äidillä ei ollut tietoakaan, se ei näkynyt päällepäin. En saanut tekstistä millään otetta ennen kuin keksin, että ota tahti mukaan ja jukopliuta, sehän oli selvääkin selvempää räppiä.

        Sääli on se, että kaveri valitsi alansa toisin, muusikon alku, jonka liikunnalliset kyvyt veivät toiseen suuntaan. Pääasia että oma paikka löytyi, vaikka ei kummastakaan niistä.


      • Artisti.nimi.lyrics

        Googlaten löytää sanoitukset. Laittaa vain Esittäjän nimen, biisin nimen ja lyrics-sanan. Googleen siis näin esim.: Cheek Anna mä meen lyrics.


    • arvostan.häntä

      Voi sori, en huomannut, että olit tehnyt tämän aloituksen ja tein uuden.
      Aivan mahtava spektaakkeli. Ikävä jäi.

    • jarenyst

      Cheek, Jare on persoona ,tuli tutummaksi meille vain elämää ohjelmassa, todella kaipaan häntä.

    • näinsennä

      Lyriikka jotain äärioikeistoa.

      • Vainkovastaelämästä

        No se on kyllä hevon vale.


      • Polle-porskuttaa
        Vainkovastaelämästä kirjoitti:

        No se on kyllä hevon vale.

        Hevoset ei valehtele.
        Niillä on iso rehellinen pää.


      • näinsennä
        Vainkovastaelämästä kirjoitti:

        No se on kyllä hevon vale.

        "Yhteiskunnan elättien on turha taas tulla itkemään,
        tääl jokainen on vastuussa itsestään."


      • Kokokertomus

        Totta. Mutta ei mitään merkitystä koska et kerro mitä muuta sanomaa siinä on ympärillä.


      • näinsennä
        Kokokertomus kirjoitti:

        Totta. Mutta ei mitään merkitystä koska et kerro mitä muuta sanomaa siinä on ympärillä.

        Sanat löytyy helposti kun googlettaa ylläolevan lainauksen tai cheek Ei oikotietä

        "Kun toiset makaa kuola poskel tyyny käden pääl,
        mä teen merkittävää gillaa en tyydy vähempään."


      • Monimutkallinenmatka

        Ja noitten perusteellako pidät juttua äärioikeistolaisena? Itse inhoan politikointia enkä vahingossakaan tunge sitä sinne minne se ei kuulu. Asiat asioina, molemmat lainauksesi pitävät kovasti paikkansa, kotona makailevien kannattaisi kuunnella tarkemmin ja ottaa opiksi.

        Sitä toista puolta, miksi kaikki eivät pysty ja kykene, en nyt viitsi alkaa ruotimaan. Jos joku ei käsnää niin ei käsnää meitsinkään pamlaamisen jälkeen.


      • näinsennä
        Monimutkallinenmatka kirjoitti:

        Ja noitten perusteellako pidät juttua äärioikeistolaisena? Itse inhoan politikointia enkä vahingossakaan tunge sitä sinne minne se ei kuulu. Asiat asioina, molemmat lainauksesi pitävät kovasti paikkansa, kotona makailevien kannattaisi kuunnella tarkemmin ja ottaa opiksi.

        Sitä toista puolta, miksi kaikki eivät pysty ja kykene, en nyt viitsi alkaa ruotimaan. Jos joku ei käsnää niin ei käsnää meitsinkään pamlaamisen jälkeen.

        Mitä ihmeen juttua, tietysti kukin käsittää laulujen sanat omaan taustaansa ja ideologiaansa suhteutettuna, mutta kaikki biisit likipitäen täynnä samanlaista itseuhoa ja muitten väheksyntää, eikä kukaan voi väittää, että olisi arvovapaata, olkoonpa taiteilija kirjoittanut ne missä tarkoituksessa tahansa ja sitten vaikutuksille altis nuoriso jauhaa niitä loputtomiin.

        Viimeaikoina alkanut olla enenevässä määrin lehdissä juttuja ettei paikoitellen nuorisojengeille mahdeta enää mitään, johan siitä oli Ruotsissa kouriintuntuvaa esimerkkiä, koska ovat liian nuoria että voisi seurata muuta kuin korkeintaan lastensuojelullisia toimenpiteitä, ja on kyllä omakohtaisia havaintoja, jotkut eivät piittaa tavallisista käyttäytymissäännöistä tuon taivaallista heti kun tilaisuus sattuu kohdalle nokittaa ja älyä alkaa olla kymmenvuotiasta enemmän.


      • Erimielinen

        Ja ko. artistiko mielestäsi on nuorison käyttäytymiseen syypää? Eivätköhän käytös- ja muutkin perusasiat lähde nuorten kotoa, pohja ja perustukset lasketaan siellä.

        Miksi se on mielestäsi "itseuhoa" jos asenne on hyvä eli tietää, millä lailla menestytään ja pysytään pinnalla? Vääränlainen huonoon itsetuntoon perustuva uhoasenne tekee nuorisosta huligaaneja, jotka eivät välitä mistään mitään vaan pistävät yhteiskuntaa matalaksi.


      • näinsennä
        Erimielinen kirjoitti:

        Ja ko. artistiko mielestäsi on nuorison käyttäytymiseen syypää? Eivätköhän käytös- ja muutkin perusasiat lähde nuorten kotoa, pohja ja perustukset lasketaan siellä.

        Miksi se on mielestäsi "itseuhoa" jos asenne on hyvä eli tietää, millä lailla menestytään ja pysytään pinnalla? Vääränlainen huonoon itsetuntoon perustuva uhoasenne tekee nuorisosta huligaaneja, jotka eivät välitä mistään mitään vaan pistävät yhteiskuntaa matalaksi.

        En ole paljoa seurannut artistina toimimista, eikä tässä siitä ole kyse, vaan kappaleiden ilmentämästä asenteesta, joka korostaa omaa egoa muiden kustannuksella, mutta onko se yksinomaan sanoittajana kätsättyä ajankuvaa vaiko ideologista ymppäystä, siihen ei hyödytä ottaa kantaa, koska kuulijat nielee sen kuitenkin semmoisenaan.


      • elämän.vivahteet

        Suosittelisin lukemaan esim. myös Cheekin "Surulapsi" -sanat.
        Niistä saa jos haluaa vähän syvemmän kuvamman Jaren ja isänsä suhteesta.
        Nuoruudesta ja kasvusta. Välittämisestä. Lupauksista.
        Näytön paikka jäi myöhäiseksi.


      • näinsennä
        elämän.vivahteet kirjoitti:

        Suosittelisin lukemaan esim. myös Cheekin "Surulapsi" -sanat.
        Niistä saa jos haluaa vähän syvemmän kuvamman Jaren ja isänsä suhteesta.
        Nuoruudesta ja kasvusta. Välittämisestä. Lupauksista.
        Näytön paikka jäi myöhäiseksi.

        Ja minä puolestani tykkään, että nettifoorumeilla sen paremmin kuin muuallakaan ei juuri kannata suositella toisille mielipiteitään, käsityksensä voi toki ilmaista, joten pidäpä se kuolasi vaan siellä missä sen kuuluukin olla.


      • Asenneanuksesta

        Tulihan se sieltä.


      • elämän.vivahteet
        näinsennä kirjoitti:

        Ja minä puolestani tykkään, että nettifoorumeilla sen paremmin kuin muuallakaan ei juuri kannata suositella toisille mielipiteitään, käsityksensä voi toki ilmaista, joten pidäpä se kuolasi vaan siellä missä sen kuuluukin olla.

        Nyt taisit ojentaa sylkykuppia väärän leuan alle.
        Sattuuhan sitä.


      • EtLieneKuullut
        näinsennä kirjoitti:

        Mitä ihmeen juttua, tietysti kukin käsittää laulujen sanat omaan taustaansa ja ideologiaansa suhteutettuna, mutta kaikki biisit likipitäen täynnä samanlaista itseuhoa ja muitten väheksyntää, eikä kukaan voi väittää, että olisi arvovapaata, olkoonpa taiteilija kirjoittanut ne missä tarkoituksessa tahansa ja sitten vaikutuksille altis nuoriso jauhaa niitä loputtomiin.

        Viimeaikoina alkanut olla enenevässä määrin lehdissä juttuja ettei paikoitellen nuorisojengeille mahdeta enää mitään, johan siitä oli Ruotsissa kouriintuntuvaa esimerkkiä, koska ovat liian nuoria että voisi seurata muuta kuin korkeintaan lastensuojelullisia toimenpiteitä, ja on kyllä omakohtaisia havaintoja, jotkut eivät piittaa tavallisista käyttäytymissäännöistä tuon taivaallista heti kun tilaisuus sattuu kohdalle nokittaa ja älyä alkaa olla kymmenvuotiasta enemmän.

        Hänellä on sanoituksia 20 vuoden ajalta. Niissä on monia eri asioihin liittyviä sanoituksia. Et ole ilmeisesti niitä kuullut.


      • ErikoistaTietämistä
        näinsennä kirjoitti:

        En ole paljoa seurannut artistina toimimista, eikä tässä siitä ole kyse, vaan kappaleiden ilmentämästä asenteesta, joka korostaa omaa egoa muiden kustannuksella, mutta onko se yksinomaan sanoittajana kätsättyä ajankuvaa vaiko ideologista ymppäystä, siihen ei hyödytä ottaa kantaa, koska kuulijat nielee sen kuitenkin semmoisenaan.

        Et ole tutustunut hänen sanoituksiin ja et ilmeisesti muuhunkaan. Tiedät asiat kuitenkin. Harva tuollaiseen kykenee. Kuinka kykenet tietämään, vaikket ole edes tutustunut asiaan?


      • EiSaisiSuositella
        näinsennä kirjoitti:

        Ja minä puolestani tykkään, että nettifoorumeilla sen paremmin kuin muuallakaan ei juuri kannata suositella toisille mielipiteitään, käsityksensä voi toki ilmaista, joten pidäpä se kuolasi vaan siellä missä sen kuuluukin olla.

        Missä kielletään suosittelu tutustua asiaan keskusteluaiheiseen liittyen?


    • tosiupea

      Aivan huikean hyvä keikka. Tuskin saadaan Lahteen toista yhtä mahtavaa esitystä ja lavastus aivan huikea. Huomaa ,että mitä Jare tekee,tekee sen kunnolla. Nyt on lomansa ansainnut.
      Porukkaa olisi ollut enemmänkin jos olisi monttuun mahtunut,mutta olihan niitä 60 000.Hienoa!
      Hyvä suoritus myös TV4,että tuli lähetys suorana ilman mainoskatkoja.

      • ö-Öö

        Epäily

        Tais olla ostettua ruutuaikaa. Tulossa kai Cheek-elokuva ja noin saatiin rutkasti filmimateriaalia, korkeatasoista. Oletan, nelkku niinkuin ostanut telkkarioikeudet ennakkoon, sopuhintaan. Joku käärii vielä rahaa, nelkku myös.

        Pitääpi muistaa, showpisnes on aina pisnestä.

        =DW=


      • pakolainen

        Samaa mieltä olen,aivan mahtava tapahtuma! Hyvä Lahti,hyvä Jare!
        Mitkä tehosteet ja valot,ihmisten fiiliksen aisti tv:n äärestäkin,Ei ollu mikään pikkujuttu.

        Tästä puhutaan ja kauan,kuka muu muka uskaltaa ja pystyy....panemaan paremmaks!!


      • pakolainen kirjoitti:

        Samaa mieltä olen,aivan mahtava tapahtuma! Hyvä Lahti,hyvä Jare!
        Mitkä tehosteet ja valot,ihmisten fiiliksen aisti tv:n äärestäkin,Ei ollu mikään pikkujuttu.

        Tästä puhutaan ja kauan,kuka muu muka uskaltaa ja pystyy....panemaan paremmaks!!

        Eipä kukaan, nyt on rima nostettu niin korkealle. Jo yksinään tuollaisen shown rakentaminen on huippuammattilaisten ryhmätyötä, ei se ole yhden miehen rypistys.

        Ei voi kuin ihailla, että joku Suomessa uskaltaa ja osaa tuottaa tuon tason shown. Se oli todella kunnianhimoisesti ja suurella ammattitaidolla tehty, kaikki osaset kohdallaan. Elämys.

        Ostin Cheekin DVD-paketin jo vuonna 2014, stadion-keikan jälkeen. Hänellä on lavakarismaa, sitä joko on, tai ei ole, kaikilla ei ole, vaaikka tekisivät kuinka kauniita lauluja.

        Kun ne 30 000 valolamppua hehkuivat elokuun yössä, siinä oli jotain taianomaista.


    • Upea konsertti ja upeat puitteet.

    • Monttu-oli-ravintola-kin

      Monttuunhan sitä päädytään aikanaan.
      Siikki päättyi lahden mäkimonttuun.
      Joka toiselle monttua kaivelee, on työhullu.

      • OliKylläUpeaa

        Hän halusi esitykset Lahteen. Siihen liittyy tiettyjä syitä.


    • oli-tyhmääki-tyhmempi-

      EI KIINNOSTANU OLLENKAA,

      tyhjänpäiväistä EI musiikkia ollenkaa,

      lähinnä jonkilaista höpinää ,
      jonkilaisella ulina äänellä,
      huitominen avusti tyhjänpäiväistä pulinaa
      sekavan ulinan lisäksi, hah, ja PYH,

      • Bengalitikku

        Cheek ja hänen musiikkinsa ei ole muhun kolahtanut.
        Eikös tämä ole alkujaan värillisen nuorison musaa?
        Joskus kuntelen jonkun satunnaisen räpin. Kun niin tykkään melodisesta musasta ja soittimistakin.


      • HYVÄ_KUN_POISTUU

        Cheekin huitomista ja ulinaa EI voi sanoa musiikiksi,

        se on lähinnä voin huitomista,
        huutamista,
        ja sekavaa sanasotkua,
        ei edes rounoutta missä muodossa,

        yleisö EI menetä mitään arvokasta hänen poistuessaan taustalle, pois näkyvistä,


      • HYVÄ_KUN_POISTUU kirjoitti:

        Cheekin huitomista ja ulinaa EI voi sanoa musiikiksi,

        se on lähinnä voin huitomista,
        huutamista,
        ja sekavaa sanasotkua,
        ei edes rounoutta missä muodossa,

        yleisö EI menetä mitään arvokasta hänen poistuessaan taustalle, pois näkyvistä,

        60 000 muuta ihmistä oli Lahdessa toista mieltä viikonloppuna.


      • siilenämää kirjoitti:

        60 000 muuta ihmistä oli Lahdessa toista mieltä viikonloppuna.

        Oli ollut todella hyvin järjestetty koko tilaisuus.
        Ei kaikkien tarvitse tykätä, mutta miksi halveksia toisen esiintymistä ja työtä.
        Minäkään Eino Grönistä ole ikinä tykännyt.


      • Ancie kirjoitti:

        Oli ollut todella hyvin järjestetty koko tilaisuus.
        Ei kaikkien tarvitse tykätä, mutta miksi halveksia toisen esiintymistä ja työtä.
        Minäkään Eino Grönistä ole ikinä tykännyt.

        Totta. Katsoin sen eilen televisiosta ja hyvältä näytti. Mahtavaa että Suomessakin osataan järjestää tuollainen iso tilaisuus ja noin hyvin. Uskon että tuo "halveksunta" on provo. Ei aikuinen ihminen halveksi tuollain muutoin toisen tekemään työtä vaikkei se omaan pirtaan kolahtaisikaan.


      • siilenämää kirjoitti:

        Totta. Katsoin sen eilen televisiosta ja hyvältä näytti. Mahtavaa että Suomessakin osataan järjestää tuollainen iso tilaisuus ja noin hyvin. Uskon että tuo "halveksunta" on provo. Ei aikuinen ihminen halveksi tuollain muutoin toisen tekemään työtä vaikkei se omaan pirtaan kolahtaisikaan.

        Tytär hehkutti vielä tänäänkin illan antoisaa kokemusta, miehensä oli tallentanut konsertin, voi katsoa useammankin kerran.


      • Bengalitikku

        Mutta, jos ei ole katsonut show:ta, ei voi s i i t ä mitään sanoa.


      • pientärajaa
        siilenämää kirjoitti:

        60 000 muuta ihmistä oli Lahdessa toista mieltä viikonloppuna.

        Montako prosenttia se on koko Suomen väestöstä?
        Turha hehkuttaa, että Suomen suosituin.


      • Täysikatsomo
        pientärajaa kirjoitti:

        Montako prosenttia se on koko Suomen väestöstä?
        Turha hehkuttaa, että Suomen suosituin.

        Ei sinne enempää mahtunut!


      • Bengalitikku kirjoitti:

        Mutta, jos ei ole katsonut show:ta, ei voi s i i t ä mitään sanoa.

        Jos ennestään tietää miten artisti esiintyy pitääkö katsoa koko konsertti että voi moittia?


      • pientärajaa kirjoitti:

        Montako prosenttia se on koko Suomen väestöstä?
        Turha hehkuttaa, että Suomen suosituin.

        No olenko hehkuttanut että Suomen suosituin. Konsertti kuitenkin oli mahtava ja ainakin julkisuuskuvan perusteelle hän on syvällinen taitava nuori mies jolle toivon paljon hyvää tulevaisuuteen.


      • HYVÄ_KUN_POISTUU kirjoitti:

        Cheekin huitomista ja ulinaa EI voi sanoa musiikiksi,

        se on lähinnä voin huitomista,
        huutamista,
        ja sekavaa sanasotkua,
        ei edes rounoutta missä muodossa,

        yleisö EI menetä mitään arvokasta hänen poistuessaan taustalle, pois näkyvistä,

        En kyllä nähnyt hänen voita huitovan ;).


      • Bengalitikku
        Ancie kirjoitti:

        Jos ennestään tietää miten artisti esiintyy pitääkö katsoa koko konsertti että voi moittia?

        Enhän minä ole konserttia moittinut. Miten voisin, jos en nähnyt. Luepa tekstini uudestaan. Onhan C. esiintynyt muutoinkin ja antanut haastatteluja. Kun räp ei kolahda, ei kolahda laulajatkaan. Eihän hän ole ainut räppäri, sama pätee muihin. En tykkää. Hän voi olla lajissaan hyvä ja suosittu. Ei hetkauta mun elämääni mitenkään.
        Kalevalan poljennosta olen sanonut, että se on ensimmäinen räpähtävä teos. Mutta se on eri juttu ja mistä pidän kuitenkin. Lausuttuna.
        Mutta en minä niitä ihmisiä väheksy, jotka ko. laulajasta pitävät. Joku toisessa aloituksessa koki, ettei oopperasta pidä, minä taas pidän, vaikka juonet ovat simppeleitä.


      • Bengalitikku kirjoitti:

        Enhän minä ole konserttia moittinut. Miten voisin, jos en nähnyt. Luepa tekstini uudestaan. Onhan C. esiintynyt muutoinkin ja antanut haastatteluja. Kun räp ei kolahda, ei kolahda laulajatkaan. Eihän hän ole ainut räppäri, sama pätee muihin. En tykkää. Hän voi olla lajissaan hyvä ja suosittu. Ei hetkauta mun elämääni mitenkään.
        Kalevalan poljennosta olen sanonut, että se on ensimmäinen räpähtävä teos. Mutta se on eri juttu ja mistä pidän kuitenkin. Lausuttuna.
        Mutta en minä niitä ihmisiä väheksy, jotka ko. laulajasta pitävät. Joku toisessa aloituksessa koki, ettei oopperasta pidä, minä taas pidän, vaikka juonet ovat simppeleitä.

        Enhän minä sinusta mitään puhunut, yleisen mielipiteeni esitin ja kysyin onko niin.
        Kun olen näitä viestejä lukenut, joissa artistia moititaan.


      • No-joku-show-se-ollut

        Suurin osa jengistä oli ostanut liput molempiin päiviin eli ei siellä ollut 60 000 eri ihmistä vaan noin 35 000 yhteensä. Toki se olisi kohtalaisesti yhdelle artistille. Mutta eipä Cheek yksin pystyisi täyttämään koko iltaa. Siksi siellä oli niitä täyte-öhisijöitä ja joku Kaija Kookin kuulemma.


      • huono-maku-niillä
        siilenämää kirjoitti:

        60 000 muuta ihmistä oli Lahdessa toista mieltä viikonloppuna.

        heh niillä oli huono maku,
        sitäpaitsi Ceeklen esitys EI OLE MUSIIKKIA, se on aivan muuta, jotain höpinää ihmeen ulina äänellä, ei esdes ruona muistuta,

        tuontyyppiset esitykset pitäisi lailla kieltää, varsinkin silloin jos joku sitä lulee musiikiksi,


      • Bengalitikku
        Ancie kirjoitti:

        Enhän minä sinusta mitään puhunut, yleisen mielipiteeni esitin ja kysyin onko niin.
        Kun olen näitä viestejä lukenut, joissa artistia moititaan.

        Olisit kirjoittanut erillisenä. Nappasit nimmarini ja siihen kirjoitit, jolloin koen sen kohdistetuksi minulle.


      • Bengalitikku kirjoitti:

        Olisit kirjoittanut erillisenä. Nappasit nimmarini ja siihen kirjoitit, jolloin koen sen kohdistetuksi minulle.

        No anteeksi, kanssasi ei siis saa keskustella.
        Enkä ole nimmariasi napannut, minulla on tämä oma.


      • huono-maku-niillä kirjoitti:

        heh niillä oli huono maku,
        sitäpaitsi Ceeklen esitys EI OLE MUSIIKKIA, se on aivan muuta, jotain höpinää ihmeen ulina äänellä, ei esdes ruona muistuta,

        tuontyyppiset esitykset pitäisi lailla kieltää, varsinkin silloin jos joku sitä lulee musiikiksi,

        Kateus vie kalatkin vedestä. Ja mikä ihmeen ceekle?


      • Bengalitikku
        Ancie kirjoitti:

        No anteeksi, kanssasi ei siis saa keskustella.
        Enkä ole nimmariasi napannut, minulla on tämä oma.

        Saat anteeksi. Olen itse napannut viitteeksi kirjoituksen viimeisen ja vastaus mennyt vinksalleen. Niin, et tosiaan napannut. Ja tietenkin saa kirjoittaa ja olla erimieltä.
        Öitä. Ehkä asia selvisi nyt.


      • Bengalitikku kirjoitti:

        Saat anteeksi. Olen itse napannut viitteeksi kirjoituksen viimeisen ja vastaus mennyt vinksalleen. Niin, et tosiaan napannut. Ja tietenkin saa kirjoittaa ja olla erimieltä.
        Öitä. Ehkä asia selvisi nyt.

        Kiitos ja huomenta!
        Vastasin juuri sinun viestiisi, vastavetona mielipiteellesi,
        ei mennyt ollenkaan vinksalleen, mutta mitäpä näistä.
        Aina ei voi tulla ymmärretyksi.


    • en kattonu konserttia
      mutta tykkään keekin musiikista
      tänään kuuntelin muutaman hänen biisinsä
      oikeen ajatuksen kanssa
      niin kertoohan ne elävästä elämästä
      muhun iskee jo itessään se räpin rytmi.

    • luulenettä

      Duoda...duoda....

      Nythän on kyse siitä, että Cheek lopettaa.
      Mikään ei estä jatkamasta toisella nimellä.
      Näin se homma etenee ja hän on sanansa mittainen.

      • Hän sanoi haastattelussa että varmaan jatkaa sillain ettei itse enää ole parrasvaloissa vaan paremminkin taustalla häärimässä. Tehnee musaa muille. Ja sanoja.


    • Liian.vanha

      Tv oli päällä kun puuhastelin kotitöitä. Ei mitään melodiaa tunnin ensimmäisessä pätkässä. Varmaan nuoriso tykkää ja hyvä niin, meininki oli riehakas.
      Jonain päivänä kuuntelen loppuosan, josko siellä olisi minulle sopivampia kappaleita.

    • kuka.muu.mukamas

      Cheek on mielestäni Suomi-räpin paras. Olkoonkin, että Elastinen ja Iso H olivat raivaajia.
      Räpissä tärkeintä ovat sanat ja ne kyllä Cheek taitaa. Aina niissä omakohtaista tekstiä.

      Toivon, että hänen sanotuksiaan saa kuulla suojattinsa/suojattiensa esityksissä.

      Eilisessä konsertissa tuli taas esiin se, miten räppärit ovat "yhtä perhettä".

      • tosion

        Niin ovatkin.
        Ja syvältä!


      • Marssijärjestys

        "Eilisessä konsertissa tuli taas esiin se, miten räppärit ovat "yhtä perhettä".

        - Jos musiikillisin annein puhutaan, niin räppärit ovat yhtä persettä. Eihän niiden sillisalaatilla ole mitään tekemistä musiikillisuuden kanssa.
        Jonkilaiseen runo kategoriaan voisivat kuulua toki. Tai lausunta taiteilijoiksi. Mutta siinä kaikki.


      • tosion
        Marssijärjestys kirjoitti:

        "Eilisessä konsertissa tuli taas esiin se, miten räppärit ovat "yhtä perhettä".

        - Jos musiikillisin annein puhutaan, niin räppärit ovat yhtä persettä. Eihän niiden sillisalaatilla ole mitään tekemistä musiikillisuuden kanssa.
        Jonkilaiseen runo kategoriaan voisivat kuulua toki. Tai lausunta taiteilijoiksi. Mutta siinä kaikki.

        Sitähän minä tarkoitinkin.


      • En.fanita
        tosion kirjoitti:

        Sitähän minä tarkoitinkin.

        Te ehkä tykkäätte pian ensi-iltaan tulevasta leffasta. Se kertoo Olavi Virrasta!
        Minä en tykkää humpasta.


      • heviä
        Marssijärjestys kirjoitti:

        "Eilisessä konsertissa tuli taas esiin se, miten räppärit ovat "yhtä perhettä".

        - Jos musiikillisin annein puhutaan, niin räppärit ovat yhtä persettä. Eihän niiden sillisalaatilla ole mitään tekemistä musiikillisuuden kanssa.
        Jonkilaiseen runo kategoriaan voisivat kuulua toki. Tai lausunta taiteilijoiksi. Mutta siinä kaikki.

        Niin se on se sukupolvien kuilu. Se vaan aina syntyy.
        Entisvanhaset iskelmämusiikin, ne valssit ja polkat, kuuntelijat eivät ymmärtäneet rautalankamusiikkia.
        Nyt jotkut eivät ymmärrä räppiä.
        Onneksi jokainen saa kuunnella omien mieltymystensä mukaan. Vaikka sitä marssia ja missä järjestyksessä vaan.


      • KunnonKansalaisia
        tosion kirjoitti:

        Niin ovatkin.
        Ja syvältä!

        Oma kokemukseni Jare Tiihosen faneista on myönteinen. Enemmistö heistä on kunnon kansalaisia.


    • Vaikuttava konsertti oli vaikka en tuosta nykymusiikista oikein pidä. Sanoilla on todennäköisesti jonkinlainen sanoma jos niistä saisi selvää.

      • NopeusSenTekee

        Googlaten kyllä löytää sanoitukset. Hyvä sanojen erottelukyky kyllä tulee olla, jotta kuulisi kaiken oikein jo ensimmäisellä esityksellä. Nopeus tekee sen.


    • Terma

      Vasta noin vuoden verran tästä laulajasta tietoinen. Ihmettelin tyttärelleni mikäs tää tyyppi on. Eksää tiä, se on kova räppäri. No en tiennyt. No, räppi ei ole juuri minun juttuni (mut Fredi ja muut 60-70 luvun laulajat, heis on sitä jotakin).
      En kattonu konserttia.

    • minäkin.fanitan

      Cheek on niin kolmeakin. Herrasmies. Tyylitajuinen.

    • kumman.kaa

      Ajatella, Cheekin keikka sai Hunksun kuumat läyskät tässä ketjussa tukkanuottasille.
      Todellakin vaikuttava persoona.

      • palstarakkautta

        Ai A ja B? Sitä se mustasukkaisuus teettää ;)))


      • Bengalitikku

        Mitäh?
        Vasta heräsin.
        Sukitta olen liikkunut koko kesän.
        Vääränlaiset sukat teettävät suonikohjuja, mutta voi niitä mustilla peittää.


    • Kaikkensa

      koittaneena tunnustan ettei vaan nappaa niin ei nappaa. Kaveri vaikuttaa hieman fräntiltä.

      • TeidänOmatPalstat

        Teille on tuohon aiheeseen liittyen omat palstat.


    • evvk

    • Mitäs haikailemista siinä on? Jos on jysähtänyt 60-70 luvun iskelmämusiikkiin, niin sitten on. Jokainen ikäluokka luo oman musiikkimaailmansa, ja hyvä niin.

    • kylmätotuus

      Minä pidin Cheekin konsertista.
      Katsoin sen telkkarista.

      Arvostan jokaista artistia, joka pistää kaikkensa peliin esiintyessään ja vielä vähän enemmänkin. Sen Cheek teki.
      Jare Tiihonen on perfektionisti, eikä tyydy "hutilointiin".
      Show oli hiottu viimeistä piirtoa myöten ja se näkyi.

      Olen vakuuttunut siitä, että Lahden konsertteihin lippunsa ostaneet saivat rahoilleen vastinetta ja ovat tyytyväisiä kuulemaansa ja näkemäänsä.

      Rap-musiikki on itselleni vieras genre, mutta aion tutustua siihen jatkossa.
      Kai tuo riimien rytmitys tuottaa minulle eniten hankaluuksia.
      Toivottavasti en ole niin kalkkis, etten oppisi tekstejä ymmärtämään.

      Jare Tiihonen on kasvanut ihmisenä huikeasti muutamassa vuodessa ja toivon hänelle kaikkea hyvää.

      Tässä linkissä on kappale, joka voi kertoa Jaresta paljon, jos teksti kuulijalle avautuu.

      https://www.youtube.com/watch?v=BnCgdsOtEIA

    • lahtelainen.old.lady

      Ostin just kirjan,pokkarin 9 e ja melkein 400 sivua.
      Ja siitä paljastuu koko totuus,suosittelen muillekkin "keek" inhoojille. Nostan hattua kundille ja koko tiimille,ei ole ollut sileä tie ja saavutettu kuuluisuus on ollut monen tuskan takana.
      Kun vaan on intoa ja päämäärä selvä,vaikeuksista voittoon.

      • KirjastostaMyös

        Lukenut olen myös.
        Kirjastosta voi myös lainata tätä kirjaa.


      • hieno-oli

        Katselin eilen telkkarista tätä konserttia ja oli se kyllä upea esitys. Toki ei minunikäinen olisi sinne mennyt, mutta kyllä siellä porukka näytti osaavan laulaa mukana ja mikä tunnelma sieltä välittyi jopa ruuduntakaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1798
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      179
      1301
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1158
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      34
      1053
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      81
      977
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      935
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      880
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      64
      806
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      751
    Aihe