Kiitos Cheek <3
Aivan mahtava spektaakkeli. On ilo ollut katsoa ja kuunnella vaikka vain telkkarin välityksellä.
Ei voi kuin ihailla Häntä.Musiikki elää ja sanat jää.Upea artisti.
Vähän harmittaa, että olen syntynyt väärään aikaan. Olisin mieluusti ollut Lahden montussa valomeressä.
https://www.youtube.com/watch?v=o5LmBxbkBgI
Timantit on ikuisia!
15
245
Vastaukset
- Elitimantti
Lipunmyynnissä ei taatusti kysytty ostajan ikää. Olisit ollut rohkea ja reipas, ominaisuudet jotka yleensä maksavat vaivan.
- arvostan.häntä
Pelkäsin lähinnä sitä 30 000 katsojan massaa. Olisin jäänyt jalkoihin nenäliinapaperisäkkeineni. En olisi saanut ketään mukaani tukemaan.
- Liljankukka-kin
Kuten "viljankukka" kommentoi, mitään hataa ei olisi ollut. Järjestysmiehiä on varmasti piisannut. Tukeakin saa monta kertaa yllättäviltä tahoilta / suunnilta.
- arvostan.häntä
Liljankukka-kin kirjoitti:
Kuten "viljankukka" kommentoi, mitään hataa ei olisi ollut. Järjestysmiehiä on varmasti piisannut. Tukeakin saa monta kertaa yllättäviltä tahoilta / suunnilta.
Arvaa harmittaako nyt, kun saan teiltä kannustusta. Mutta "turha surra jo kaatunutta maitoa",
- MenoksisanoiAnnieLenoxi
Menneen sureminen onkin turhaa mutta siitä voi ottaa opiksi. Älä epäile seuraavan kerran kun tekee mieli tehdä jotain.
Kun liput tulivat myyntiin, olin mailla kaukahilla. Poikani perhe oli siellä eilen illalla, olleet kaikissa Cheekin konserteissa. Itse katselin ilotulitusta eilen, ja tänään lähetystä TV:stä ja ilotulitusta parvekkeeltani, musiikkikin kuului sinne kaukaisesti. Olen ylpeä Cheekistä ja Lahdesta! Meillä osataan järjestää isoja tapahtumia, kuten MM-hiihdot ym., kaikki hanskassa. Järjestelyissä mukana poliisit, turvayhtiö, SPR ym., ei mitään amatöörien touhua.
Hienoin show, jonka olen ikinä nähnyt missään. Hyvä Cheek, kaikkea hyvää! Tavataan satamassa, I hope!Lavalla nähtiin artisti, joka antoi kaikkensa. Mitään vastaavaa tuskin näen enää elämäni aikana. Ja yleisö jakoi ne hetket hänen kanssaan. Kyyneleet olivat silmissäni monta kertaa konsertin aikana. Kun tehdään jotain sydänverellä, se jättää ikuiset jäljet kuulijoihin.
- arvostan.häntä
Olen sataprosenttisesti samaa mieltä kanssasi. Minulla vieläkin kyyneleet nousee silmiin. Katsojat elivät niin täysin siinä mukana siellä paikan päällä. Ja minä täällä kotona.
- vainhöpötystäkuulee
arvostan.häntä kirjoitti:
Olen sataprosenttisesti samaa mieltä kanssasi. Minulla vieläkin kyyneleet nousee silmiin. Katsojat elivät niin täysin siinä mukana siellä paikan päällä. Ja minä täällä kotona.
Minullekin tuli vedet silmiin, kun nauratti niin perkeleesti sen pellen teennäinen kiemurtelu.
Musiikki on eri asia kuin nämä tällaiset monotoniset yksinpuhelut ja väkisin väännetyt sanoitukset.
Mutta mitäpä sitä ei ihminen rahan eteen tekisi. - arvostan.häntä
vainhöpötystäkuulee kirjoitti:
Minullekin tuli vedet silmiin, kun nauratti niin perkeleesti sen pellen teennäinen kiemurtelu.
Musiikki on eri asia kuin nämä tällaiset monotoniset yksinpuhelut ja väkisin väännetyt sanoitukset.
Mutta mitäpä sitä ei ihminen rahan eteen tekisi.Harmi ettet pitänyt. Toivottavasti sinulla on kuitenkin joku ihminen tai asia josta pidät.
- Eijunalauta
Eikä se ole höpöttäjän oma moka, jos ei korvain väliss' pelitä edes sen vertaa että käsittäisi mitä sanat kertovat.
- Onnion
vainhöpötystäkuulee kirjoitti:
Mutta mitäpä sitä ei ihminen rahan eteen tekisi.Kateus vie kalatikin vedestä sanotaan. Jos Cheek olisi ajatellut pelkkää rahaa, tuskin olisi huipulla lopettanut. Syvällinen lahjakas nuorimies. Uraa vielä edessä, ehkei esiintyjänä mutta taustoissa, who knows. Kaikkea hyvää ja menestystä elämäänsä toivon.
Timantit, joita itselläni on, on pitänyt ihan itse ostaa. Kultaa sekä kunniaa olen saanut muiltakin.
Cheek, you are best for ever! Nauti timanteistasi, mutta eniten toivon sinulle onnea elämääsi, tiedät mitä tarkoitan. Kuulin, miten joku yleisöstä huusi: "Haluan naimisiin kanssasi!" Heitä varmasti riittää.
Toivon sydämestäni, että löydät todellisen onnen ja rauhan elämääsi. Olet sen ansainnut.
Kiitos tästä illasta!- staka
Olit siis mukana, Suvenkorento? Mietinkin katseletko kaukaa vai läheltä :) kun vähän vilkuilin telkkarista konserttia itsekin. Hienolta näytti!
Mielestäni on upeaa myös se, että Cheek osasi lopettaa silloin kun tunsi ettei hänellä ole tähän lajiin enää mitään annettavaa. Vrt. 'kehäraakit' jotka kiertävät tanssilavoja vuodesta toiseen - kyllästyttää tuo sama aina rinki joka paikassa.
Cheek varmana keksii jotain uutta ja mielekästä elämäänsä. Jos olisi oikein fiksu niin muuttaisi pois Suomesta, ainakin joksikin aikaa. Luulisi olevan kamalaa kun (tyttö)joukot juoksevat perässä meni minne vaan...
Tytär oli työkaverinsa kanssa Lahden konsertissa, kovasti olivat tykänneet.
Välillä vilkaisin televisiolähetystä, hienolta näytti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146