miksi? pitäisi vihreetä valoa näyttää luottamus kun menee sitä on vaikea takasin antaa ...
Vastaukset 24
- näinajattelen
Olen sellainen että luotan ihmisiin jotka tunnen aika hyvin.
- Voieiiii
Taas tätä fazerintien satua
Satumaan tangoa koko yö niinkö?
Et ole tosissas?
Nyt sitten et alota sitä Satu Hannele Kermisen huutoa niin että kun aamulla avaan tän palstan niin niitä on kaksi ekaa sivua täynnä ! - satumaa_
miksi huudat mun perään vaikka olet toisen kanssa ? sitä en ymmärrä
- satumaa_
mitä järkee siinä on että ensin haluuaa loukaa ja katuu sekö on sun mielestä välittämistä oot aika kaukana asian ytimestä
- satumaa_
toivottavasti olet onnellinen valitsemallasi tiellä
- luottamusonsuhteenperust
Luottamusta on todella vaikea saada takaisin tai taitaa olla aika mahdotonta. Minulle kävi ainakin niin:(
- satumaa_
jos ei ole luottamusta ei voi suhdettakaan syntyä
olet ihan oikeessa ... kerran kun pettää niin sen tekee uudestaankin.. minut on petetty js sain sen selville kun sitä oli jatkunut 2 vuotta... vissii oon ihan sinisilmänen
- satumaa_
jos aidosti välittää niin sillon ei halua muita eikä ole niin helpposti vietävissä
tällä hetkellä olen niin pettynytetten tiedä mitä tehdä... minut petettiin niiin pahasti
- satumaa_
pettymykset myös kovettaa ihmistä ja voi olla vaikea luottaa ihmisiin kun saa pahasti takkilleen
nyt siis haluun vaan juttuseuraa henkilöistä jotka on kokeneet saman
- satumaa_
tunteiden näyttäminen toiselle on sillon hankalaa
ja sis voiko enää kenenkään luotaa nykyään 100 prosenttisesti, jossakin vaiheessa ne pettää
- satumaa_
ei pidä antaa niille valtaa Leikkiä tunteilla paras jättää kun jäädä roikkumaan sellaiseen jolta ei saa vastakaikua tunteisiin
äijä itkee ja rukoilee että voiko tulla takaisin, no ei todellakaan voi ... loppu mikä loppu
- satumaa_
jotkun tajuu liian myöhään mitä menettää
- satumaa_
rakastuminen / ihastuminen voi sokaista silmät
onko täällä selliasra yleistö keskustlupalt siis et van keskustellaan :
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.641101Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu28716- 10688
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 90685
- 46658
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14645Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68629- 66584
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj24582- 42560
- 61559
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82558- 43534
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46530Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.134508Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13492Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa50465Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27447Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.29443