Entrekoota öljymäellä

HeikilleTerviisiä

Käyn usein Kontiomäen Nesteellä lounaalla ja olen ollut tyytyväinen buffet-tarjontaan. Eilen, la 25.8. oli kuitenkin sellainen entrecot tarjolla, että sitähän ei syönyt sikakaan. Niin sitkasta lihaa en ole 60-vuotisen eloni aikana lautaselleni saanut. Lisäksi ''lihasiivujen'' välissä oli isoja läskinkappaleita.

Herraisä, entrecot on oikiasti naudan parasta parasta osaa, mureaa ja suussa sulavaa. Sellaista sen pitäisi olla varsinkin, kun öljymäen ravintola on Kajaanin seudun kallein buffet. Siitä huolimatta muukin tarjonta on mennyt alamäkeen, esim. salaatit. Nyt on valitettavasti pistettävä kontsan Neste oikottiin ja ajeltava Kajaaniin syömään...

10

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einestukkuravintoloita

Samaa valitti naapurin äijä puolisen vuotta ja ajelee nykyisin kajaanin ruokapaikkoja testailemassa. Takaiskuja tullut kuulemma sielläkin, joten enimmäkseen nauttii nykyisin niitä samoja kauppojen valmisruokia, joista ravintolatkin loihtivat listoilleen gurmeelounaitaan.

• maalaistollot

Juntit ette tajua mitään, entrecotessa kuuluukin olla rasvaa. Syökää vaan noppasoppaa ja lenkkimakkaraa:

"Naudan entrecôte on ominaisuuksiltaan jo lähempänä fileetä. Fileisiin verrattuna se on kuitenkin huomattavasti rasvaisempaa ja maukkaampaa. Rasvaisuutensa vuoksi se sopiikin erityisen hyvin grillattavaksi. Entrecôtea raakakypsytetään fileiden tapaan ja siitä voi leikata pihvejä tai sen voi kypsentää palana. Entrecôten voi kypsentää myös uunin jälkilämpöä hyödyntäen.!

• A.Loittaja

Olisihan tuota maistellut jos siitä olisi saanut leikattua suupaloja. Tosiasia toki on, että ns. ruokahifisti en ole, kyllä minulle pottumaitokin maistuu, mutta kengän anturoita en sentään syö!

• laalaalaa

Oisko sattunu huono päivä

• bataattisosekeitto

Ei sitä Kajaanissakaan ole huippurafloja. Valmismättöä, ketjuravintelin listat samat koko maassa, yllätyksetöntä, aneemista ja kallista. Kotona teet parempia eväitä mitä tuolla kylillä tarjotaan.

• kansainvälinenasuja

Jarin & Ahmedin pitseriassa olen saanut hyvää ruokaa aina Paltamossa käydessäni

• tsuffffffffff

Silloin kun minä asuin ulkomailla, ennen Paltamon saapumistani, niin siellä kaikki oli paremmin. KUULITTEKO? KAIKKI!!! RUOKAKIN!!! JOS JOKU ON ERI MIELTÄ NIIN MINÄ SUUTUN JA ALAN HUUTAA KOSKA MINÄ TIEDÄN KAIKEN PAREMMIN KOSKA MINÄ OLEN KÄYNYT ULKOMAILLA! JA TÄTÄ KOMMENTTIA EI POISTETA TAI MINÄ SUUTUN!

• kontroee

Missään et saa muuta kuin valmisruokaa kuumennettuna, a'la Saarioinen, ja muut einestuottajien tuotteita. Fakta on näin. Henkilöstön palkkaus on liian kallista, joten kuumennetaan valmiit ruuat kehiin, ei tehdä itse mitään missään keittiöissä enään. Kuka sitä kerkeää tekemäänkään, kun yksi ihminen häärää kyökissä, sinkoilee kassalle ja siivoaa?

• Hungry

Valmisruokakin voi leikkautua veitellä.

• Joojoojoohoo

Makuasiat on maku asioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      157
      6354
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1806
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1464
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      47
      1051
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1019
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      941
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      929
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      898
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      877
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      875
    Aihe