Valmetin hydralipumppu ei toimii. Minkälainen sopii tilalle kun alkuperinen ei enää saa?
valmet 359
4
275
Vastaukset
- Akseli_Kampi
Ei muutakuin täydenpalvelun hydrauliliikkeeseen, kyllä sieltä pumppu löytyy. Ja saavat sen sovittetuksi alkuperäisen tilalle, jos oma taito ei riitä. Siinähän on se nokkapumppu kampiakselin päässä ja välissä sellainen käsinkytkettävä sakarakytkin.
- valmari
Voisko noista joku sopia?
http://www.farmiosa.fi/Traktorin-varaosat/Hydraulipumput- 6810
Nyt pohojalaanen tarvikekauppias kysyy, ja itse vastaa, ja linkittää omia mainoksiaan. Mitähän jos turvautuisit ihan vaan maksettuihin mainoksiin, kuten muutkin kauppiaat.
- Akseli_Kampi
Luultavasti noista jokin versio saadaan sepittämällä sopimaan.Mutta joka tapauksessa töitä on tiedossa. Tuollaisella 359:llä meikäläinen aloitti traktorin ajon, ensin heinäpellolla, kun jalat alkoi ylettyä polkimille. Tjaa, yksi asia, mitä voisi kysyä ongelmaan. Tuo moottorityyppi on aikalailla saman näköinen kattella 361, 565,500, 502 malleihin asti. Pätevästä Valmetin huollosta kannattaisi kysyä sopiiko tuohon 359:n esim. 565/mark2:sen tai 500:sen jakopään kotelo. Nimittäin jos sopii, itse laittaisin sen myötä kylkipumpun, koska kotelossa on valmiiksi liitäntä ko pumppuversiolle. Näitä Vallun raatoja löytyy aika hyvin purkaamoilta, josta löytyisi tuo pumppuliitännällä oleva jakopään kotelo. Toki jos kehityksessä menee takaperin, niin 33:ssa oli remmipumppu, jollainen on aika helppo sepittää paikoilleen. Mutta nostoteho taitaa olla remmin luistamisen takia aika huono.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175