Eksyin tälle hullujen mielipiteidenvaihtofoorumille jossa toinen toistaan miehekkäämpää ja sivistyneempää oman elämänsä sankaria arvostelee toistansa, mies miestä miehisesti, myös niin miehisesti uhkaillen kuin se vain internetissä anonyyminä anonyymille on mahdollista.
Miehet arvostelee miehiä Pattayan matkailuaiheena.
27
229
Vastaukset
- kukamuumukako
Voit jatkaa tuota omaa aloitustasi kääläynä, numeromiehenä, aviomiehenä tai taksiterona. Areena on sinun eikä itkupotkuraivarisi muita kiinnosta.
- Oisikkosää
Mun kaveri tahtois olla sun kaa.
- Lerpanmetkut
Lerpalla on lerpan metkut. Onnittelee itseään hyvästä aloituksesta.
- Pelkääkkönää
Ookko nää mies?
- Sensei-
Vielä on kiljua jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä, vielä voin löytää ystävän, vielä tilaisuuden saan!
Parempi kai näin että avohoitopotilaat on netissä, eivätkä mummoja ryöstämässä.
Jatkakoot toistensa haukkumista kun se kerran on niin kivaa.- joojanext
Olet tänään rekisteröitynyt sanoaksesi tuon. Ei tarvita sherlockia että tietää sinun olevan aviolerppa.
- SeuraavaTaso
joojanext kirjoitti:
Olet tänään rekisteröitynyt sanoaksesi tuon. Ei tarvita sherlockia että tietää sinun olevan aviolerppa.
พำดกะหำำไไ = Aika näyttänee 🐒
- Bumball67
SeuraavaTaso kirjoitti:
näytti jo.
- NokHuu63
SeuraavaTaso kirjoitti:
Pöllönä ja KääLäynä ihmettelen hieman, että kuka ja miksi viitsii yhä naputella noita thaikirjaimia viesteihinsä? Ihan sama kuin minä kirjoittaisin vaikkapa swahiliksi :;()€€&));(@(.
- SwahiliVaimoko
NokHuu63 kirjoitti:
Pöllönä ja KääLäynä ihmettelen hieman, että kuka ja miksi viitsii yhä naputella noita thaikirjaimia viesteihinsä? Ihan sama kuin minä kirjoittaisin vaikkapa swahiliksi :;()€€&));(@(.
NokHuulla Chiang Maista vaimo mutta ei koneella ดพถภวงบขาทมสยขช นีะน outoa, todella outoa.
- PaskaaSwahiliksi
NokHuu63 kirjoitti:
Ihan sama vaikka naputtelisitkin swahiliksi samaa paskaa.
- KääLäy63
SwahiliVaimoko kirjoitti:
NokHuulla Chiang Maista vaimo mutta ei koneella ดพถภวงบขาทมสยขช นีะน outoa, todella outoa.
สวัดดีเจ้าไอ้ควาย ชักว่าวๆๆๆ
- Swahili
KääLäy63 kirjoitti:
สวัดดีเจ้าไอ้ควาย ชักว่าวๆๆๆ
Mitä hyvää sun paskanjauhamisessas on?
- KääLäy63
Swahili kirjoitti:
Mitä hyvää sun paskanjauhamisessas on?
Mitä hyvää sinun paskanjauhamisessa on?
Kerro Amalia?
Kuksattaako nyt, kun viestini sinulle ei pelkästään Googlen kääntäjää käyttäen aukene? - Swahili
Mitä enemmän sua pyörittää, sitä enemmän muutut omaksi itseksesi, eli Laiffi lerpattajaksi.
- KääLäy63
Swahili kirjoitti:
Mitä enemmän sua pyörittää, sitä enemmän muutut omaksi itseksesi, eli Laiffi lerpattajaksi.
Oikaisen harhojasi... jos nyt et ole sitä jo millään huomannut.... en ole laiffisi.
- KääLäy63
Epäilen hieman tuota eksymistäsi kuten koko aloitustasi.
Mutta nythän on niin, että muuan Sika-Amaliaksi nimetty henkilö on tätä ja muitakin Thaimaahan liittyneitä palstoja häiriköinyt jo vuosia 24/7.
Tästä nyt vain on kehkeytynyt tällainen.- NytMullaMuuta
Luen yläpuolelta useita häiriintyneiden häiriköintejä.
Ketä epäilet muuan Sika-Amaliaksi? - Bumball67
NytMullaMuuta kirjoitti:
Ketä epäilet muuan Sika-Amaliaksi?Katse peiliin vaikken ole edellinen.
- NytMullaMuuta
NytMullaMuuta kirjoitti:
Ketä epäilet muuan Sika-Amaliaksi?Aloitukseeni viitaten onko muuan Amaliasi uhkaillut myös vai joku häiriintyneempi?
- KääLäy63
NytMullaMuuta kirjoitti:
Ketä epäilet muuan Sika-Amaliaksi?Minulle yleensä riittää viestien asiasisältö pohdintanani aiheeksi.
Minulla ei yleensä ole aikaa pohtia sitä, kuka, on viestin kirjoittanut. - KiireinenPohtija
KääLäy63 kirjoitti:
Minulle yleensä riittää viestien asiasisältö pohdintanani aiheeksi.
Minulla ei yleensä ole aikaa pohtia sitä, kuka, on viestin kirjoittanut.Kiireinen tunnut olevan.
- NokHuu63
KiireinenPohtija kirjoitti:
Kiireinen tunnut olevan.
No joo.... ehkä tänään täällä on kiirettä pitänyt..... tunnustan.
Sinullehan tämänkin päivä on ollut yhtä kiireetöntä juhlaa elämäsi helmitaulua pelaillessa, vai eikö?
- Tero66
Leidipoit on se Pattayan juttu!
- sisakettu
Lerpalla on suuri rakkaus teroa kohtaan, kun ei sitä koskaan mielestään saa.
Paljonko sulla oli enkku koulussa? Kun poika on sinun kielelläsi poi, niin onko tyttö sitten kööl? - Teropoi
sisakettu kirjoitti:
Lerpalla on suuri rakkaus teroa kohtaan, kun ei sitä koskaan mielestään saa.
Paljonko sulla oli enkku koulussa? Kun poika on sinun kielelläsi poi, niin onko tyttö sitten kööl?Mie oon lerppa vaan enkä mie tytöist välitä enkä niijen nimilöist.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261733- 991478
Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori431314Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731281Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131177- 51984
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_189938Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284902- 25858
- 64856