vein pulloja ostin keskikokoisen energiajuoman ja tienasin 2.50 sitten pyöräilin päämärättömästi ja menin huoltoasemalle vessaan ulostamaan sitten menin pyöräkellariin juomaan kolmasosan yskänlääkettä nyt kuuntelen musiikkia ja pelaan league of legendsiä
päivän kokemuksia
11
166
Vastaukset
- Miullaonviiltelyarpia
No jaa, mä ostin 5 puolentoista litran energiajuomaa ja säästän.
- Andrukela
Tää oli eka energiajuoma varmaan kolmeen kuukauteen. En ole mikään kofeiiniNARKOMAANI
- Miullaonviiltelyarpia
No hei, en ole narkomaani ja sitä paitsi, ei se tarkota jos juo sen 2 pulloo 1 kertaa viikossa. Silloin on narkomaani jos joisi joka päivä. Ja sitä paitsi, ostan sen takii sen 5 viikossa et 2 yhtenä viikonloppuna, 2 yhtenä viikonloppuna ja 1 siltä varalta jos on sellainen päivä et tarttee sen. Ja sanoit varmaan, joten ei varmana ole. Turha siin ruveta kerskailee. Ei kerskailu susta tee sen parempaa ihmistä, niiku kenestäkää muustakaan ihmisestä.
- Andrukela
Miullaonviiltelyarpia kirjoitti:
No hei, en ole narkomaani ja sitä paitsi, ei se tarkota jos juo sen 2 pulloo 1 kertaa viikossa. Silloin on narkomaani jos joisi joka päivä. Ja sitä paitsi, ostan sen takii sen 5 viikossa et 2 yhtenä viikonloppuna, 2 yhtenä viikonloppuna ja 1 siltä varalta jos on sellainen päivä et tarttee sen. Ja sanoit varmaan, joten ei varmana ole. Turha siin ruveta kerskailee. Ei kerskailu susta tee sen parempaa ihmistä, niiku kenestäkää muustakaan ihmisestä.
Mulla meni aikoinaam energiajuoma herkku -combo joka päivä en mä moralisoi
- Miullaonviiltelyarpia
Nii mut mä en ookka sä.
- Andrukela
Miullaonviiltelyarpia kirjoitti:
Nii mut mä en ookka sä.
No et varmaan mulla on arpia pääasä ja jaökateräsäsä
Andrukela kirjoitti:
Tää oli eka energiajuoma varmaan kolmeen kuukauteen. En ole mikään kofeiiniNARKOMAANI
Itsekin yritän kofeiinista irtautua, kun alkoi oirehdinta muistuttaa enemmän sydän- kuin paniikkikohtausta.
- Miullaonviiltelyarpia
Andrukela kirjoitti:
No et varmaan mulla on arpia pääasä ja jaökateräsäsä
Jätä mut ny vaa rauhaa, äläkä heitä bensaa liekkeihin.
- Andrukela
jokutyyppi19 kirjoitti:
Itsekin yritän kofeiinista irtautua, kun alkoi oirehdinta muistuttaa enemmän sydän- kuin paniikkikohtausta.
Ei kai kofeiinilla niin väliä ole, mutta se päivittäinen sokeriannnos on myrkkyä.
- Andrukela
Dxm pistää muistee asioita ja tajusin just että heitin snorttaamiseen tarkotetun välineen pois jonkin aikaa sitten mutta minä tein sen rullatusta setelistä voi hemmetti
- Andrukela
Se oli varmaan 20e seteli voi helvettiiii yhteiskunta saa huomenna maksaa !
Maksaa :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k1973822Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän272327Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h161840Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn431730Onko 65-vuotias liian vanha lähtemään rintamalle?
Suomessa reserviläisikä nousee ensi vuoden alusta 65 ikävuoteen. Jatkossa asevelvollinen kuuluu reserviin sen vuoden lop4361649Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.751540Kohuotsikoihin nousseet Aku Hirviniemi ja Mikko Leppilampi jouluna tv:ssä!
Täydellinen joulu -leffassa on iso kaarti suomalaisia näyttelijöitä. Mukana mm. Elena Leeve, Antti Luusuaniemi sekä koh201119Ex-Puoli seitsemän juontaja Anniina Valtonen yllättää - Uudessa roolissa tv:ssä!
Monen suosikki Anniina Valtonen tv:ssä! Valtonen on tuttu Ylen meteorologina, mutta hän juonsi myös Puoli seiskaa. Nyt A31955Mitä metsaman tuottaa
Törkypuhetta, ahdistusta, pahaa mieltä, riitaa, eripuraa, köyhien menestymättömien ja maattomien kurjien vähättelyä. Sit103864Korvasiko kaupunki Morkon talon?
Tän missä oli joku vesivuoto talon ulkopuolella? Vai miten saaga päättyi?6813