päivän kokemuksia

andrukela

vein pulloja ostin keskikokoisen energiajuoman ja tienasin 2.50 sitten pyöräilin päämärättömästi ja menin huoltoasemalle vessaan ulostamaan sitten menin pyöräkellariin juomaan kolmasosan yskänlääkettä nyt kuuntelen musiikkia ja pelaan league of legendsiä

11

179

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miullaonviiltelyarpia

No jaa, mä ostin 5 puolentoista litran energiajuomaa ja säästän.

• Andrukela

Tää oli eka energiajuoma varmaan kolmeen kuukauteen. En ole mikään kofeiiniNARKOMAANI

• Miullaonviiltelyarpia

No hei, en ole narkomaani ja sitä paitsi, ei se tarkota jos juo sen 2 pulloo 1 kertaa viikossa. Silloin on narkomaani jos joisi joka päivä. Ja sitä paitsi, ostan sen takii sen 5 viikossa et 2 yhtenä viikonloppuna, 2 yhtenä viikonloppuna ja 1 siltä varalta jos on sellainen päivä et tarttee sen. Ja sanoit varmaan, joten ei varmana ole. Turha siin ruveta kerskailee. Ei kerskailu susta tee sen parempaa ihmistä, niiku kenestäkää muustakaan ihmisestä.

• Andrukela
        Miullaonviiltelyarpia kirjoitti:

No hei, en ole narkomaani ja sitä paitsi, ei se tarkota jos juo sen 2 pulloo 1 kertaa viikossa. Silloin on narkomaani jos joisi joka päivä. Ja sitä paitsi, ostan sen takii sen 5 viikossa et 2 yhtenä viikonloppuna, 2 yhtenä viikonloppuna ja 1 siltä varalta jos on sellainen päivä et tarttee sen. Ja sanoit varmaan, joten ei varmana ole. Turha siin ruveta kerskailee. Ei kerskailu susta tee sen parempaa ihmistä, niiku kenestäkää muustakaan ihmisestä.

Mulla meni aikoinaam energiajuoma herkku -combo joka päivä en mä moralisoi

• Miullaonviiltelyarpia

Nii mut mä en ookka sä.

• Andrukela
        Miullaonviiltelyarpia kirjoitti:

Nii mut mä en ookka sä.

No et varmaan mulla on arpia pääasä ja jaökateräsäsä

• Andrukela kirjoitti:

Tää oli eka energiajuoma varmaan kolmeen kuukauteen. En ole mikään kofeiiniNARKOMAANI

Itsekin yritän kofeiinista irtautua, kun alkoi oirehdinta muistuttaa enemmän sydän- kuin paniikkikohtausta.

• Miullaonviiltelyarpia
        Andrukela kirjoitti:

No et varmaan mulla on arpia pääasä ja jaökateräsäsä

Jätä mut ny vaa rauhaa, äläkä heitä bensaa liekkeihin.

• Andrukela
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Itsekin yritän kofeiinista irtautua, kun alkoi oirehdinta muistuttaa enemmän sydän- kuin paniikkikohtausta.

Ei kai kofeiinilla niin väliä ole, mutta se päivittäinen sokeriannnos on myrkkyä.

• Andrukela

Dxm pistää muistee asioita ja tajusin just että heitin snorttaamiseen tarkotetun välineen pois jonkin aikaa sitten mutta minä tein sen rullatusta setelistä voi hemmetti

• Andrukela

Se oli varmaan 20e seteli voi helvettiiii yhteiskunta saa huomenna maksaa !

Maksaa :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      59
      1571
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1008
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      777
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      760
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      280
      733
    6. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      253
      668
    7. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      44
      639
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      50
      603
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      75
      572
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      113
      557
    Aihe