vein pulloja ostin keskikokoisen energiajuoman ja tienasin 2.50 sitten pyöräilin päämärättömästi ja menin huoltoasemalle vessaan ulostamaan sitten menin pyöräkellariin juomaan kolmasosan yskänlääkettä nyt kuuntelen musiikkia ja pelaan league of legendsiä
Vastaukset 11
- Miullaonviiltelyarpia
No jaa, mä ostin 5 puolentoista litran energiajuomaa ja säästän.
- Andrukela
Tää oli eka energiajuoma varmaan kolmeen kuukauteen. En ole mikään kofeiiniNARKOMAANI
- Miullaonviiltelyarpia
No hei, en ole narkomaani ja sitä paitsi, ei se tarkota jos juo sen 2 pulloo 1 kertaa viikossa. Silloin on narkomaani jos joisi joka päivä. Ja sitä paitsi, ostan sen takii sen 5 viikossa et 2 yhtenä viikonloppuna, 2 yhtenä viikonloppuna ja 1 siltä varalta jos on sellainen päivä et tarttee sen. Ja sanoit varmaan, joten ei varmana ole. Turha siin ruveta kerskailee. Ei kerskailu susta tee sen parempaa ihmistä, niiku kenestäkää muustakaan ihmisestä.
- Andrukela
Miullaonviiltelyarpia kirjoitti:
No hei, en ole narkomaani ja sitä paitsi, ei se tarkota jos juo sen 2 pulloo 1 kertaa viikossa. Silloin on narkomaani jos joisi joka päivä. Ja sitä paitsi, ostan sen takii sen 5 viikossa et 2 yhtenä viikonloppuna, 2 yhtenä viikonloppuna ja 1 siltä varalta jos on sellainen päivä et tarttee sen. Ja sanoit varmaan, joten ei varmana ole. Turha siin ruveta kerskailee. Ei kerskailu susta tee sen parempaa ihmistä, niiku kenestäkää muustakaan ihmisestä.
Mulla meni aikoinaam energiajuoma herkku -combo joka päivä en mä moralisoi
- Miullaonviiltelyarpia
Nii mut mä en ookka sä.
- Andrukela
Miullaonviiltelyarpia kirjoitti:
Nii mut mä en ookka sä.
No et varmaan mulla on arpia pääasä ja jaökateräsäsä
Andrukela kirjoitti:
Tää oli eka energiajuoma varmaan kolmeen kuukauteen. En ole mikään kofeiiniNARKOMAANI
Itsekin yritän kofeiinista irtautua, kun alkoi oirehdinta muistuttaa enemmän sydän- kuin paniikkikohtausta.
- Miullaonviiltelyarpia
Andrukela kirjoitti:
No et varmaan mulla on arpia pääasä ja jaökateräsäsä
Jätä mut ny vaa rauhaa, äläkä heitä bensaa liekkeihin.
- Andrukela
jokutyyppi19 kirjoitti:
Itsekin yritän kofeiinista irtautua, kun alkoi oirehdinta muistuttaa enemmän sydän- kuin paniikkikohtausta.
Ei kai kofeiinilla niin väliä ole, mutta se päivittäinen sokeriannnos on myrkkyä.
- Andrukela
Dxm pistää muistee asioita ja tajusin just että heitin snorttaamiseen tarkotetun välineen pois jonkin aikaa sitten mutta minä tein sen rullatusta setelistä voi hemmetti
- Andrukela
Se oli varmaan 20e seteli voi helvettiiii yhteiskunta saa huomenna maksaa !
Maksaa :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri591571- 931008
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44777Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40760Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus280733Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,253668- 44639
- 50603
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied75572Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l113557