vein pulloja ostin keskikokoisen energiajuoman ja tienasin 2.50 sitten pyöräilin päämärättömästi ja menin huoltoasemalle vessaan ulostamaan sitten menin pyöräkellariin juomaan kolmasosan yskänlääkettä nyt kuuntelen musiikkia ja pelaan league of legendsiä
päivän kokemuksia
11
161
Vastaukset
- Miullaonviiltelyarpia
No jaa, mä ostin 5 puolentoista litran energiajuomaa ja säästän.
- Andrukela
Tää oli eka energiajuoma varmaan kolmeen kuukauteen. En ole mikään kofeiiniNARKOMAANI
- Miullaonviiltelyarpia
No hei, en ole narkomaani ja sitä paitsi, ei se tarkota jos juo sen 2 pulloo 1 kertaa viikossa. Silloin on narkomaani jos joisi joka päivä. Ja sitä paitsi, ostan sen takii sen 5 viikossa et 2 yhtenä viikonloppuna, 2 yhtenä viikonloppuna ja 1 siltä varalta jos on sellainen päivä et tarttee sen. Ja sanoit varmaan, joten ei varmana ole. Turha siin ruveta kerskailee. Ei kerskailu susta tee sen parempaa ihmistä, niiku kenestäkää muustakaan ihmisestä.
- Andrukela
Miullaonviiltelyarpia kirjoitti:
No hei, en ole narkomaani ja sitä paitsi, ei se tarkota jos juo sen 2 pulloo 1 kertaa viikossa. Silloin on narkomaani jos joisi joka päivä. Ja sitä paitsi, ostan sen takii sen 5 viikossa et 2 yhtenä viikonloppuna, 2 yhtenä viikonloppuna ja 1 siltä varalta jos on sellainen päivä et tarttee sen. Ja sanoit varmaan, joten ei varmana ole. Turha siin ruveta kerskailee. Ei kerskailu susta tee sen parempaa ihmistä, niiku kenestäkää muustakaan ihmisestä.
Mulla meni aikoinaam energiajuoma herkku -combo joka päivä en mä moralisoi
- Miullaonviiltelyarpia
Nii mut mä en ookka sä.
- Andrukela
Miullaonviiltelyarpia kirjoitti:
Nii mut mä en ookka sä.
No et varmaan mulla on arpia pääasä ja jaökateräsäsä
Andrukela kirjoitti:
Tää oli eka energiajuoma varmaan kolmeen kuukauteen. En ole mikään kofeiiniNARKOMAANI
Itsekin yritän kofeiinista irtautua, kun alkoi oirehdinta muistuttaa enemmän sydän- kuin paniikkikohtausta.
- Miullaonviiltelyarpia
Andrukela kirjoitti:
No et varmaan mulla on arpia pääasä ja jaökateräsäsä
Jätä mut ny vaa rauhaa, äläkä heitä bensaa liekkeihin.
- Andrukela
jokutyyppi19 kirjoitti:
Itsekin yritän kofeiinista irtautua, kun alkoi oirehdinta muistuttaa enemmän sydän- kuin paniikkikohtausta.
Ei kai kofeiinilla niin väliä ole, mutta se päivittäinen sokeriannnos on myrkkyä.
- Andrukela
Dxm pistää muistee asioita ja tajusin just että heitin snorttaamiseen tarkotetun välineen pois jonkin aikaa sitten mutta minä tein sen rullatusta setelistä voi hemmetti
- Andrukela
Se oli varmaan 20e seteli voi helvettiiii yhteiskunta saa huomenna maksaa !
Maksaa :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19811773
- 585549
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462857Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152484- 402455
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342023Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71727- 341670