päivän kokemuksia

andrukela

vein pulloja ostin keskikokoisen energiajuoman ja tienasin 2.50 sitten pyöräilin päämärättömästi ja menin huoltoasemalle vessaan ulostamaan sitten menin pyöräkellariin juomaan kolmasosan yskänlääkettä nyt kuuntelen musiikkia ja pelaan league of legendsiä

11

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miullaonviiltelyarpia

No jaa, mä ostin 5 puolentoista litran energiajuomaa ja säästän.

• Andrukela

Tää oli eka energiajuoma varmaan kolmeen kuukauteen. En ole mikään kofeiiniNARKOMAANI

• Miullaonviiltelyarpia

No hei, en ole narkomaani ja sitä paitsi, ei se tarkota jos juo sen 2 pulloo 1 kertaa viikossa. Silloin on narkomaani jos joisi joka päivä. Ja sitä paitsi, ostan sen takii sen 5 viikossa et 2 yhtenä viikonloppuna, 2 yhtenä viikonloppuna ja 1 siltä varalta jos on sellainen päivä et tarttee sen. Ja sanoit varmaan, joten ei varmana ole. Turha siin ruveta kerskailee. Ei kerskailu susta tee sen parempaa ihmistä, niiku kenestäkää muustakaan ihmisestä.

• Andrukela
        Miullaonviiltelyarpia kirjoitti:

No hei, en ole narkomaani ja sitä paitsi, ei se tarkota jos juo sen 2 pulloo 1 kertaa viikossa. Silloin on narkomaani jos joisi joka päivä. Ja sitä paitsi, ostan sen takii sen 5 viikossa et 2 yhtenä viikonloppuna, 2 yhtenä viikonloppuna ja 1 siltä varalta jos on sellainen päivä et tarttee sen. Ja sanoit varmaan, joten ei varmana ole. Turha siin ruveta kerskailee. Ei kerskailu susta tee sen parempaa ihmistä, niiku kenestäkää muustakaan ihmisestä.

Mulla meni aikoinaam energiajuoma herkku -combo joka päivä en mä moralisoi

• Miullaonviiltelyarpia

Nii mut mä en ookka sä.

• Andrukela
        Miullaonviiltelyarpia kirjoitti:

Nii mut mä en ookka sä.

No et varmaan mulla on arpia pääasä ja jaökateräsäsä

• Andrukela kirjoitti:

Tää oli eka energiajuoma varmaan kolmeen kuukauteen. En ole mikään kofeiiniNARKOMAANI

Itsekin yritän kofeiinista irtautua, kun alkoi oirehdinta muistuttaa enemmän sydän- kuin paniikkikohtausta.

• Miullaonviiltelyarpia
        Andrukela kirjoitti:

No et varmaan mulla on arpia pääasä ja jaökateräsäsä

Jätä mut ny vaa rauhaa, äläkä heitä bensaa liekkeihin.

• Andrukela
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Itsekin yritän kofeiinista irtautua, kun alkoi oirehdinta muistuttaa enemmän sydän- kuin paniikkikohtausta.

Ei kai kofeiinilla niin väliä ole, mutta se päivittäinen sokeriannnos on myrkkyä.

• Andrukela

Dxm pistää muistee asioita ja tajusin just että heitin snorttaamiseen tarkotetun välineen pois jonkin aikaa sitten mutta minä tein sen rullatusta setelistä voi hemmetti

• Andrukela

Se oli varmaan 20e seteli voi helvettiiii yhteiskunta saa huomenna maksaa !

Maksaa :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      134
      3277
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      73
      2114
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      137
      1805
    4. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      127
      1734
    5. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      27
      1704
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1365
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1203
    8. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      53
      1117
    9. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      144
      1045
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      32
      973
    Aihe