Kelaan kirjautumisessa taas ongelmia

Kela-orjani

Eipä pääse taas kirjautumaan Kelan sivuille. Herjaa virheellistä salasanaa tai käyttäjätunnusta. Onkoha tässä taas kyse samasta jutusta kuin mikä kesällä oli eli jotkut pääsee ja jotkut ei.

16

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ongelmanydin

      Sama juttu näyttää olevan kuin kesällä että jotkut pääsee ja jotkut ei. Minä en päässyt, mutta kaveri pääsi. Alkaa nyrppimään tämä kelan jatkuva reistailu.

      • Nyrpinnärpin

        En pääse minäkään kirjautumaan.


    • Jaa, minä juuri kävin kelan sivuilla ja kaikki toimi

    • hehehH

      Ei ne sieltä sen enempää maksa vaikka kuinka usein kirjautuis .

    • sipeli

      Eikö pankkitunnuksesi toimi?

    • kelausta-taas

      Ei ole vikaa asiakkaiden pankkitunnuksissa vaan yksinkertaisesti kelan palvelimissa. Jotkut asiakkaista ei siis pysty kirjautumaan lainkaan ja jotkut taas pystyvät.

      • jlöjasddfs

        Onko varma tieto kans eli oot kelast
        kelan sivuil ei oo mitän asiast


    • Kirsi.Kelasta

      Soittaisitte työnantajillekin yhtä ahkeraan kuin kelaa pommitatte joka pv.
      Mutta ei, ei munanraapijat neukkukuution peräkammaristaan helpolla lähde!

      EI! Munia raavitaan ja loisitaan koko elämä veronmaksajien piikkiin.

      Muuttaakaan ei viitsitä muutaman km.n taakse naisiin ja hommiin, koska voi ahdistua.

      • Äläpälpätä

        Kelalta asia varmistettu eli jotkut asiakkaista ei pysty kirjautumaan palveluun. Ongelmaa kuulemma selvitetään. Ja sulle Kirsi.Kelasta voin sanoa että selvitäppäs nyt ensin ihan itsellesi että mikä ihme fetishi sulla siihen Kelaan oikein on. Tiedän että siellä töykeitä ja elämään kyllästyneitä virkailijoita, mutta sinä olet sillä tasolla että et edes Kelaan pääsisi.


    • Maktfreemaybe

      Bakteeriaaltonen basillielli.

    • demukka.expertti

      KELA pitäisi lakkauttaa veronmaksajan vihollisena.

      • Zärää

        No mistä sä ne kaljarahat sitte hakisit. Kunnan sossuluukultako, niinku ennen vanhaan. Työssä käyvän veronmaksajan ei tarvi paljoa Kelan saranoita kuluttaa, joten tuskin se minkään normaalin kansalaisen vihollinen on, paremminkin näiden rapakaljaveikkojen, jotka odottavat suu auki kuin linnunpojat almuja.


      • hohohohohoh

        Jos ei olisi kelaa, niin ei tarvitsisi elättää 100 000 turhaa virkailijaa.
        Jos ei tarvitsisi elättää 100 000 turhaa virkailijaa, niin ei tarvitsisi maksaa niin paljon veroa.
        Jos ei tarvitsisi maksaa niin paljon veroa, niin syntyisi enemmän työpaikkoja.
        Jos syntyisi enemmän työpaikkoja, niin ei olisi tarvetta Kelalle.


      • Ohohohohohoh
        hohohohohoh kirjoitti:

        Jos ei olisi kelaa, niin ei tarvitsisi elättää 100 000 turhaa virkailijaa.
        Jos ei tarvitsisi elättää 100 000 turhaa virkailijaa, niin ei tarvitsisi maksaa niin paljon veroa.
        Jos ei tarvitsisi maksaa niin paljon veroa, niin syntyisi enemmän työpaikkoja.
        Jos syntyisi enemmän työpaikkoja, niin ei olisi tarvetta Kelalle.

        No kyllä nyt isottelet. Ei siellä nyt sentään 100 000 virkailijaa ole. Sitä paitsi, vaikka lopputuloksena noita työpaikkoja olisikin sun päättelyn mukaan, ei niihin noita rapakalja/kalsariveikkoja huolita. Saisit loppujen lopuksi lähtee kerjuulle ellei kela lykkäisi turhakkeille rahaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe