Laukaaseen lottovoitto

tarkkailijat

Kuka voitti ison potin rahaa lotossa , Laukaan Saviolla. Nyt tarkkana kenellä vaihtuu auto ekana!

16

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kateusonsairautta

Eipä ole kateudella rajoja. Miksi se auto pitäisi vaihtaa? Onhan ihmisillä muitakin järjestelyjä kuin auto. Ja mitä sitten? Saatko jotain tyydytystä kun näet jonkun ajavan uudella autolla. Ajattelitko vääntyä kylään ja alkaa kaveeraamaan?

Olisit mieluummin iloinen ja ollenllinen hänen puolesta. Hänellä on nyt mahdollista rahallisesti järjestää asiansa kuntoon.

• Eivoikunnauraa

Sinne vaan st. Ykköselle istumaan ja päivittelemään moista silmä kovana milloinka uuden karhea kaara kiitää tankkaamaan. Heh heh 😂 on nämä kyylärit melkosia.

• Lottovoittajaturhapuro

What happens in laukaa etc.

• Hurjameno

Ei mitään mene op:n tai k-marketin kulmille siellä on äksöniä.

• Seolta

Joko on tietoo?

• Johannytt

Minähän sen voitin missä teidän tupajumien silmät on. Eestaas sahannut kylänraittia uuden karhealla pippelin jatkeella.

• hipheivaan

Pappatunturillako päristeket?

• Kalastavalasta

Eiku sellasella perhebussilla ku on määräys että pitää olla lapsia paljon. Se on herramme tahto että lapsia pitää hankkia paljon. Herra tarvitsee lapsia.

• Nöönnöönn

Minun perseen alla komeilee mustilla laseilla oleva sadan tonnin pippelin jatke siis BMW... Ja kuski on yhtä komea kuin Ridge "puuliiteri" Forresteri. Nyt tyttelit kyytiä tiedossa.

• huhhuhvaan
        Kalastavalasta kirjoitti:

Eiku sellasella perhebussilla ku on määräys että pitää olla lapsia paljon. Se on herramme tahto että lapsia pitää hankkia paljon. Herra tarvitsee lapsia.

Oletko niitä pedolestoja?

• Tulejatotea

Kyllä mie oon se Ridge "puuliiteri" Forresteri.. Glooni.

• niinmitenkä

Se Ridgekö se Laukaan lottovoitto on?

• Hohoijaa

Taidat olla tyhmempi aasiakin

• niinmitenkä

Vai Laukaan lahja maailmalle?

• Hehehehee

Ai mikä lahja??

• justniin

Sinä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      97
      8149
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      678
      5052
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3314
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      27
      1703
    5. 57
      1480
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      109
      1438
    7. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1347
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      170
      1295
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      57
      1046
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      28
      923
    Aihe