Kuka voitti ison potin rahaa lotossa , Laukaan Saviolla. Nyt tarkkana kenellä vaihtuu auto ekana!
Laukaaseen lottovoitto
16
471
Vastaukset
- Kateusonsairautta
Eipä ole kateudella rajoja. Miksi se auto pitäisi vaihtaa? Onhan ihmisillä muitakin järjestelyjä kuin auto. Ja mitä sitten? Saatko jotain tyydytystä kun näet jonkun ajavan uudella autolla. Ajattelitko vääntyä kylään ja alkaa kaveeraamaan?
Olisit mieluummin iloinen ja ollenllinen hänen puolesta. Hänellä on nyt mahdollista rahallisesti järjestää asiansa kuntoon.- Eivoikunnauraa
Sinne vaan st. Ykköselle istumaan ja päivittelemään moista silmä kovana milloinka uuden karhea kaara kiitää tankkaamaan. Heh heh 😂 on nämä kyylärit melkosia.
- Lottovoittajaturhapuro
What happens in laukaa etc.
- Hurjameno
Ei mitään mene op:n tai k-marketin kulmille siellä on äksöniä.
- Seolta
Joko on tietoo?
- Johannytt
Minähän sen voitin missä teidän tupajumien silmät on. Eestaas sahannut kylänraittia uuden karhealla pippelin jatkeella.
- hipheivaan
Pappatunturillako päristeket?
- Kalastavalasta
Eiku sellasella perhebussilla ku on määräys että pitää olla lapsia paljon. Se on herramme tahto että lapsia pitää hankkia paljon. Herra tarvitsee lapsia.
- Nöönnöönn
Minun perseen alla komeilee mustilla laseilla oleva sadan tonnin pippelin jatke siis BMW... Ja kuski on yhtä komea kuin Ridge "puuliiteri" Forresteri. Nyt tyttelit kyytiä tiedossa.
- huhhuhvaan
Kalastavalasta kirjoitti:
Eiku sellasella perhebussilla ku on määräys että pitää olla lapsia paljon. Se on herramme tahto että lapsia pitää hankkia paljon. Herra tarvitsee lapsia.
Oletko niitä pedolestoja?
- Tulejatotea
Kyllä mie oon se Ridge "puuliiteri" Forresteri.. Glooni.
- niinmitenkä
Se Ridgekö se Laukaan lottovoitto on?
- Hohoijaa
Taidat olla tyhmempi aasiakin
- niinmitenkä
Vai Laukaan lahja maailmalle?
- Hehehehee
Ai mikä lahja??
- justniin
Sinä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346