Tiesithän, että ThaiCupid uudistuu "

Nyt Voit ThaiCupid profiililla etsiä vaimoa kaikista aasian maista.
Nyt on poijat tyttöjä pelissä ja vai suomitreffi.... Ehei vaihtoehtoja
taitaa olla kohta Miljardi ! On Tyttöjä joilla on Ferrari ja on tyttöjä
jolla ei oikeastaan ole mitään.

Pattayalta on edullisia Aasianlentoja ja aina matkustaminen on kivaa.

13

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohdusperse

      reppanoide touhua. Tapsa ei ole saanut edes netistä p''lua. Ei saa mistään

      • massimän

        Lerppa ne ajat on ohi kun piti maaseudulla ottaa naapurin Miina siksi, kun muita ei ollut sadan kilsan säteellä tarjolla.
        Nykyaikaisella ihmisellä on mistä valita. Cupidissakin on jokaiselle tuhansia vaihtoehtoja. Ei tarvi tumputtaa jos ei halua eikä haaveilla maatalouslomittajastakaan, ellei halua naida DDR:läisen näköistä kumisaapaskerttua.
        Rahaahan seurustelu aina vaatii, jos ei tyydy siihen mitä ilman saa.


      • pattayaluuseri
        massimän kirjoitti:

        Lerppa ne ajat on ohi kun piti maaseudulla ottaa naapurin Miina siksi, kun muita ei ollut sadan kilsan säteellä tarjolla.
        Nykyaikaisella ihmisellä on mistä valita. Cupidissakin on jokaiselle tuhansia vaihtoehtoja. Ei tarvi tumputtaa jos ei halua eikä haaveilla maatalouslomittajastakaan, ellei halua naida DDR:läisen näköistä kumisaapaskerttua.
        Rahaahan seurustelu aina vaatii, jos ei tyydy siihen mitä ilman saa.

        et ole sinäkään saanut koskaan


    • Pojat pojat... Tiesittekö, että samalla profiililla voi liittyä AsianDatingiin...
      Ainakin Miljardi tyttöä ja tähän kun laittaa hyvännäköisen ja söpön kuvan.
      Huom. tukka päässä, niin alkaa tulemaan vaikka mitä tarjouksia... Tyttöjä
      Aasialaisia kivoja tyttöjä, vaikka millä mitalla on poijat rautaa tulessa.
      Ei toki siellä kaikki ole köyhiä... on rikkaita ja yksinäisiä ja ihan USA:ta
      myöten aina Japanin Tokioon. On toki Thaimaa myös.

    • rumatpattayamiehet

      kaikki missä pitää näyttää oma naama, on pahoja paikkoja pattaispoille. jo naaman mahtuminen kuvaan tekee tiukkaa ja kun se on vielä niin vtun ruma.

      • NumBaIl63

        ota kiljua amalia ja relaa


    • TapsaPallomerestä

      En saanut edes Thaicupidista! En saa edes Pattayalla.

      OI vttu kun olen ruma ja läski.

    • Krespi

      Onko olemassa läskien suomiukkojen oma Cupid josta kauniit ja söpöt neitokaiset voi valita rumimman ja läskeimmän vanhan ukon mitä on tarjolla?

    • Kyllä kyllä minä ainakin sain melkein sata ihastusta heti !
      Sähköposti oli aamulla ihan täynnä... Olisiko se sitten johtunut, että
      laitoin Richard Geren kuvan sinne ja sanoin, että se on vähän vanhentunut ?
      Nyt kun mennään Treffeille ja pyydetään tytöltä vähän förskottia ja hän laittaa
      ruusun rintaan ja sanotaan, yllätin sinut rakas.

    • Mä ihan sekoan tähän ihastuksen tulvaan .... Laitoin väärään paikkaan viestinkin.

      Voi pojat pojat ... Hong kongista ja Taiwanista ja Kiinasta ja suuri osa
      on Filipiineiltä ja osa jopa Indonesaista ja oli Thaimaasta myös... Tää on rajua.
      Tää on poijat poijat poijat ...

      • AmalianAviomies

        V.ttu oon kateellinen ja katkera.


    • Hot_or_Not

      Hot or Not toimii myös loistavasti Thaimaassa. Viestiä tytöille ja treffit hotellin aulabaariin. Ei tarvitse enää lähteä baareista tyttöjä hakemaan.

    • Poijat 8:32 ja 52 sähköpostia 3 tunnissa ??? AsianDaiting.... Tää poijat toimii...
      Tässä taitaa tulla tosi kysymykseen ? ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe