Näemmä yksityisellä yritetään polkea palkkoja niin, että G17 on kokeneen lähihoitajan palkka. Itse eläkkeelle jäätyäni kävin työhaastattelussa, tehdäkseni satunnaisia keikkatöitä. Tätä tarjottiin...No, minä käännän kotona kylkeä.
Eilen ystäväni kertoi, että yrityskaupan jälkeen yritettiin palkkaa laskea kahdella palkkaluokalla. Kyseessä on isosta yrityksestä, ei niin hyvässä huudossa olevasta. No, ei onnistunut sekään. Mistähän luulevat saavansa kokenutta työvoimaa? Älkää edes harkitko mennä tällaiseen taloon, palkkojen polkemista.
Palkkoja poljetaan
hoihoitaja
3
168
Vastaukset
- Letsthink
No sote uudistuksen jälkeen tämä voi olla todellisuutta, halusimme tai emme.
- kakkaapyllyssä
jos tupakan polttamisesta ja facebook pelaamisesta pitää maksaa vielä palkkaakin?
- hoihoitaja
Säälittävä kommentti, kakkapylly. Pese prseesi ennen kommentointia.
Tupakoinnin olen lopettanut melkein 20 vuotta sitten, faceen en ole koskaan liittynytkään. Että tiedoksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342