Näemmä yksityisellä yritetään polkea palkkoja niin, että G17 on kokeneen lähihoitajan palkka. Itse eläkkeelle jäätyäni kävin työhaastattelussa, tehdäkseni satunnaisia keikkatöitä. Tätä tarjottiin...No, minä käännän kotona kylkeä.
Eilen ystäväni kertoi, että yrityskaupan jälkeen yritettiin palkkaa laskea kahdella palkkaluokalla. Kyseessä on isosta yrityksestä, ei niin hyvässä huudossa olevasta. No, ei onnistunut sekään. Mistähän luulevat saavansa kokenutta työvoimaa? Älkää edes harkitko mennä tällaiseen taloon, palkkojen polkemista.
Palkkoja poljetaan
hoihoitaja
3
157
Vastaukset
- Letsthink
No sote uudistuksen jälkeen tämä voi olla todellisuutta, halusimme tai emme.
- kakkaapyllyssä
jos tupakan polttamisesta ja facebook pelaamisesta pitää maksaa vielä palkkaakin?
- hoihoitaja
Säälittävä kommentti, kakkapylly. Pese prseesi ennen kommentointia.
Tupakoinnin olen lopettanut melkein 20 vuotta sitten, faceen en ole koskaan liittynytkään. Että tiedoksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192635
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45871
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165766Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725