Ostin uuden puhelimen, mutta mahtaako olla käyttöä ja millaista vanhalle Moto E:lle , kun se on ilman Sim-korttia?
Onko käyttöä ilman SIM-korttia?
6
454
Vastaukset
- lfjdskgjhdjg
Laittaa vain uuden sim-kortin, jos puhelin on muuten käyttökelpoinen.
Minäkin hankin aina tyhjän puhelimen ja laitan siihen erikseen hankitun, tai vanhan SIM-kortin. Nettikäyttö kodin ja hotspottien langattomalla yhteydellä ja navigaattorina käyttö jollain offline -navigaatiolla, esim. OsmAnd:illa.
Ainahan se on hyvä olla varakone.- kek-sijä
Itse käytän sim-kortitonta hätävarapuhelimena kotona ja mökillä - ilman sim-korttia oleva puhelin myös aina mukana autossa.
Pidä puhelin latauksessa, jos näppäinmalli niin aina parempi.
Perustelut: jos sattuu iso onnettomuus, jos paikkakunnalla harvinainen iso tilaisuus tms jolloin käyttämäsi operaattori tukkeutuu on kyseinen puhelin turva hätänumeroon soitettaessa - hohhoijaa
Mitenkähän ihmiset selvisi hengissä ennen kännykkää, mummonikin eli melkein 95v
- luulisin.näin
Ne varmaankin söivät puuroa.
- ripulimies
Ihmiset ovat eläneet vuosia ilman kännykkää ja nykyihmiset eivät osaa edes ulostaa ilman kännykkää. Hienoksi on tämäkin maailma mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651483Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113961- 58801
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48784- 57740
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72717Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026699Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68672