Sisko ja sen veli (Koko novelli)

novelpro

Siskollani, 19-vuotiaalla Helillä on isot rinnat. Kaikki sen tietävät ja näkevät. Minäkin olen niitä kovasti tuijottanut, vaikka sisko onkin. Rinnat ovat kiinteän näköiset, vaikka Heli on hieman tukevahko. Eräänä päivänä tulin koulusta kaverini kanssa kotiin. Heli pyöri kotona mustissa tiukoissa housuissa sekä mustassa olkaimettomassa topissa, joka ylettyi puoleen väliin valkoisia rintsikoita. Kaverini oli vähän aikaa, kunnes lähti. Ovella hän vielä sanoi minulle, että noi sun siskos tissit on aivan älyttömät vai mitä. – Ihan vitun herkulliset, lisäsin. Mainitsin vielä jotain muutakin asiasta.

Jonkin ajan päästä Heli huusi minua kylppärissä. Menin kylppäriin, jossa minua odotti suorastaan järkyttävä yllätys. Heli istui alastomana vessanpöntöllä. Tosin jalat yhdessä. Katseeni liimautui heti hänen rintoihinsa, jotka olivat kiinteät ja isonänniset. Eivätkä ne edes riippuneet kunnolla, niin kuin olisi voinut olettaa. – Mitä helvettiä tämä nyt on, kysyin. – Ota kaikki vaatteet pois, Heli sanoi komentavasti. – Siis mitä vittua tää nyt on, intin edelleen. – Sää kun kerran kuolaat mun perään, niin aattelin vähän näpäyttää sua, että vaatteet nyt pois vaan, Heli patisti.

En tiedä mitä ajattelin, mutta pian seisoin Helin edessä pelkästään boxerit ylläni. – Kaikki pois vaan, kuului käsky. Laskin boxeritkin ja totesin olevani alasti Helin edessä suuri ruma munani puolijäykkänä. Pidin sitä rumana siksi, että siinä on pari paksua suonta, löysä puolittain terskan peittävä esinahka sekä melkein sormen mentävä virtsaputki. – Vai että tällainen peli rakkaalle velikullalleni on kasvanut, Heli sanoi ivallisesti. Sitten hän nousi ylös paljastaen tarkasti ajellun pillunsa. Munani otti tästä heti vaikutteita. – Tulehan tänne, Heli komensi ja osoitti paikkani kylpyhuoneen seinää vasten.

Ennen kuin huomasinkaan olin selkä kaakeliseinää vasten ristiasennossa kahlittuna vesiputkiin. Kyselin vaan mitä vittua tää on, mutta en saanut vastausta, vaan tiukan liinan suulleni. Sitten Heli alkoi asetella erilaisia nipistimiä palleihini ja hirtti ohuen ketjun munani ympärille. Siitä ja muutamasta nipistimestä Heli asetti punnuksia roikkumaan. Pallini venyivät entisestään purressani liinaa suussani. Sitten Heli asetti vielä toisen siteen silmilleni ja poistui kylppäristä. Alkoi elämäni pisimmät minuutit. Ja niitä riitti. Varmaan joskus tunnin kuluttua ovi avautui ja Heli astui sisään puhuen jollekin toiselle. Mitä vittua, ajattelin. – Hyi saatana millainen kyrpä, kuului lausahdus ja tunnistin sen olevan Helin kaveri Niina. Joku tarttui puntteihin ja alkoi ottaa niitä pois.

Sitten tytöt alkoivat supista jotain ja kuulin kuinka toinen lähti hakemaan jotain ja saapui pian takaisin. Tyttöjen supistessa tunsin kun jotain hierottiin käsillä palleilleni, munalleni ja koko etumukselleni. Sitten Heli otti pois siteen silmiltäni ja huomasin, että jalkovälini oli värjätty siniseksi. Ja mitä pahinta Niina otti minusta kuvia kameralla. Heli oli nyt alusvaatteissa, Niinalla normaalit vaatteet päällä. Jälleen tytöt supisivat ja Heli lähti hakemaan jotain. Sillä aikaa Niina potkaisi minua palleille ja manasi rumaa varustustani. Lisäksi hän otti taskustaan vaaleanpunaisen kortsun ja rullasi sitä muutaman sentin matkalle siniselle kyrvälleni.

Niina otti taas kuvia. Heli palasi ja hänellä oli bikiniensä alaosa. Tytöt irrottivat kahleet jaloistani ja pujottivat alaosan jalkaani. Pian minulla oli ylläni vaaleanpunainen alaosa ja taas Niina otti kuvia. Minua nöyryytettiin todenteolla. Kuvien oton jälkeen alaosa otettiin pois ja Heli otti suihkun ja saippuaa ja pesi munani väristä. Hän käytti myös saippuaa joka alkoi kirvellä ankarasti. Sitten käteni vapautettiin ja Heli käski minun mennä selälleen lattialle. Päätin totella ja asetuin muna lähes pystyssä selälleni kylppärin lattialle. Käteni sidottiin vesiputkiin. Heli kyykistyi päälleni ja laski pikkuhousujaan, jotta pystyi yksinkertaisesti kusemaan kasvoilleni. Leveä suihku valui pitkin kasvojani. Tämä menee jo liian pitkälle… Samassa autotalliin kuului tulevan auto ja Heli aukaisi nopeasti kahleet ja he poistuivat Niinan kanssa. Minä jäin vielä peseytymään.
————–
Himosin kostoa siskoni tempun jäljiltä. Vanhemmat olisivat poissa koko illan ja tiesin Helin olevan kotona, joten oli aika iskeä. Heli tuli istumaan viereeni katsoessani sohvalla televisiota. Hivutin käteni taskuuni, jossa oli iskuvalmiina käsiraudat. Toimin salaman nopeasti ja sekunnin murto-osassa Helin jalat oli kahlittu yhteen. – Mun vuoro, sanoin lyhyesti.

Heli ymmärsi tilanteen ja hänen ilmeensä vakavoitui. Komensi Helin ylös. Talutin hänet keskelle olohuoneen lattiaa. Helillä oli yllä musta toppi, mustat rintsikat sekä jalassa vaaleat tiukat ohutkankaiset housut. – Ekaks kuset housuihis, sanoin. – No en varmana, Heli sanoi heti. – Asetin käsiraudat Helin ranteisiin kädet selän takana ja asetin siteen Helin suulle. – Joko alkaa tapahtua, ettei tarvitse turvautua mihinkään vaarallisempaan.

41

19741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • novelpro

      Heli rauhoittui ja yllättäen hänen haaroihinsa alkoi ilmestyä tumma läikkä. Alue laajeni ja laajeni pitkin reisiä. – Oikein hyvä, sanoin. Avasin housujen napit ja laskin ne alas. Helillä oli valkoiset märät pikkuhousut. Kiskaisin ne alas ja Heli oli ajellut laajan häpynsä lähes paljaaksi. Hiljalleen housuissani alkoi turvota. Revin voimalla topin halki ja repäisin rintsikat pois. Talutin Helin olohuoneessamme olevalle suurelle lasipöydälle, johon asetin Helin vatsalleen. Pöytä oli sen verran iso, että Heli mahtui siihen kokonaan.

      Kädet selän takana ja jalat koukistettuina hän näytti avuttomalta, kuin kala kuivalla maalla. Riisuin itseni ja astuin istumaan lattialle Helin silmien alle ja aloin runkata katsellessani Helin lasia vasten litistyneitä tissejä. Heli ei olisi halunnut, mutta tuijotti silti suurta kulliani, joka seisoi liukkaana lipsutellessani sitä. Nousin ylös ja ihailin Helin isoa persettä, sekä hänen pitkää kapeaa häpyään joka suorastaan hehkui punareunaisena. Kiristin vauhtia loppua kohden ja pian lastini lensi Helin pakaroille. Sitten nostin hänet ylös ja talutin hänet kylpyhuoneeseen. Siellä asetin Helin kylpyammeeseen puoli-istuvaan asentoon. Kytkin hänen käsiraudat seinään kiinni.

      Sitten säntäsin keittiöön ja keräsin kaikkea nestemäistä ja palasin kylppäriin. Aloitin siirapista. Valutin sitä Helin kasvoille ja pitkille vaaleille hiuksille sekä rinnoille. Sitten oli vuorossa ketsuppi ja sitten suklaakastike. Lopuksi vuorasin kokonaisuuden parilla litralla piimää. Poistuin kylppäristä puhdistamaan lasipöytää. Palasin kylppäriin reilun puolentunnin kuluttua ja astelin tyynesti Helin eteen ja päästin pitkän ja vahvan virtsasuihkun hänen päällensä. Jätin Helin kylppäriin ja puin ylleni ja lähdin käymään kaverini luona, josta tulin muutaman tunnin päästä. Astelin kylppäriin, jossa oli outo tuoksu ja päästin Helin vapaaksi. Nyt olimme tasoissa.

      -LOPPU-

      • Kytkinliukkaana

        Siskollani, 19-vuotiaalla Helillä on löysä, vittua peittävä esinahka. Hyi saatana millainen esinahka ja virtsaputki, sanoin. Sitten päästin älyttömät kuset taskuuni. Kiristin litistyneitä tissejä ja aloin runkata persettä muutaman tunnin jalat koukistettuina. Valutin vitun herkulliset kuset lasipöydälle. Kytkin suorastaan hehkui punareunaisena lipsutellessani sitä. Hyi saatana millainen outo tuoksu autotalliin alkoi ilmestyä, kuului lausahdus.


    • nopsok

      Mukav novelli :)

    • feerop

      Kiva kun lisäsit :)

    • tomiskos

      Kiitti :)

    • remoksa

      Mukavaa luettavaa :)

    • tissokkamsa

      Paras novelli!

    • Siskonsa-Veli

      IHANAA ON JA ON OLLUT ! olemme päälle viisikymmentä vuotiaita siskoni naimisissa minä eronnut. Nuorena kuljimme tansseissa joskus kahdestaankin aina kesäisin. Olin aina katsellut siskoani ja hänen upeita sääriään hieman polvet yhdessä sekä hoikat. Aivan ihana hän on ihonvärisissä sukissa ja myös hieman tummemmissakin. Sattui kerran niin, että etsin pudonnutta kasettia hänen puoleltaan lattialta autoa ajaessa. Hamusin kädellä ja osuin hänen sääriinsä sisko ei sitä mitenkään kavahtanut. Se oli minusta hyvin kiihottavaa.

      En osannut koko iltana muuta, kuin ajatella siskoani. Tanssitin häntä ja tunsin hän kosketti minua rohkeammin, kuin koskaan aiemmin. Kesä yönä kotiin paluureissulla päädyimme yhdyntään. Siitä
      lähtien nämä vuosikymmenet olemme olleet yhdynnässä yli tuhat kertaa aina kun tilaisuutta on ollut. Esim. kesäasuntoani keväisin siivotessa jolloin yövymme usein kahdestaan. Sekä marjareissuilla on kevyt teltta aina mukana. Asentoja olemme hioneet vuosien varrella monet aina pystyasennosta lähtien. Aivan ihana on seisaaltaan takaa päin esim. siskoni nojaa lavuaariin. Katsomme peilistä toisiamme silmiin kasvot nautinnosta elehtien. Siskoni seisoo viettävän seisonta alustan päällä, jonka rakensin vartavasten pystyasennossa naimistamme varten.

      Peräännymme hiljaa taakse päin penikseni syvällä siskoni sisällä. Viimmein siskoni seisoo varpaillan se kiihottaa minua entisestään hän on minua lyhyempi. Suunsa on auki hampaitaan väliin yhteen purren. Katsomme peilistä toisiamme silmiin silloin tulee orgasmit. Myös siskoni saa orgasmit kohtunsa kouristellen samalla korkealta huutaen pistäen silmänsä kiinni. Pitkän ajan kuluttua spermani valuu syvältä siskoni kohdusta tipuen kylpyhuoneen lattialle. Pyyhin "pimpan" huulet ja suukottelen siskoani ympäri vartaloaan. Yhdessä menemme lämpöiseen suihkuun ja sen jälkeen lepäämme vuoteella alasti vierekkäin toisiimme kietoutuneena. Myöhemmin illemmalla olemme usein yhdynnässä jälleen.

      Huvilani ikkunattomassa välieteisessä on turvallista päiväaikoina olla yhdynnässä. Joskus ovat vieraat koputtaneet oveen juuri, kun olemme olleet yhdynnässä! Se vasta on meistä molemmista kiihottavaa ja on varottava ettei orgasmien äänet ulos kantautuisi. Vaan . . . vaan! tuo perinteinen lähetys-saarnaaja asento on se niin luonteva ja kummallekkin myös ihanat nautinnot antava. Aivan ihanaa on saada orgasmit toinen toistensa perään niin turvallisesti siskoni jalkojen välissä.

      Hänen laittaessaan säärensä sivulle koukkuun ja polvia nostaen. Kun tunnen hetken lähestyvän pistän masuni siskoni masuun kiinni penikseni syvälle sisään. Kun saan orgasmit taivutan selkääni rajusti taakse päin samalla päästäen pakostakin huudahtuksia ja kurkku ääniä. Siskoni ääntelee myös usein tosi kovaakin . . . hengityksensä tasaantuessa. Silittää kasvojani suutelee rintaani käsivarsiani. Kasvonsa säteile aidosta naisellisesta onnesta. Vain kerran vuosia taaksepäin säikähdimme onko sisko raskaana? Sillä olemme ensimmäisestä kerrasta lähtien naineet aina paljaalla. Mutta kuukautiset olivat muuten, vain hieman myöhässä. Rakastan siskoani hänen henkistä puoltaan ja ruumillista olemustaan. Tunnen olevamme todella MIES JA NAINEN!

      PS. Ranskassahan siskon ja veljen avioliitto on sallittua!

      • Sinulle-veljesi-sisko

        Niin kaunis ja kiihottava kertomus veljen ja siskon suhteesta jo nuoruudestanne lähtien. Siskosi on tehnyt sinulle suuren palveluksen näin vanhemmiten! joskin itsekkin siitä nauttien. Siis aina kun yhteistä aikaa saatte rakastelette . . . miten suloisen kaunista! Olet antanut veljellesi naiseuttasi hänen eronsa jälkeen eikä varmasti muita naisia kaipaa! Tuttu turvallinen suhde naiden milloin, vain tilaisuuden tultua. Pika yhdynnät jännityksineen, vain alapäät paljaan antavat kovat laukeamiset orgasmeineen varmaan olettekin ne kokeneet. Ei muuten veljesi voisi noin kauniisti teistä kirjoittaa. Miehen ja naisen seksi on yksi elämän tärkeistä asioista ja antaa kaiken kattavaa voimaa kohdata arjen tuomat haasteet. Turvallinen toistuva seksi tilaisuuden tullen siskonsa kanssa tekee veljesi elämästä elämisen arvoisen. Olet varmaan huomannut naiseudessasi satoja . . . . . tuhansia kertoja kuinka kova peniksensä on ja miten kiihoittunut hän sinusta on. Kiihottunut ja haluaa aina sinua uudestaan ja uudestaan. Pieni vinkki monet naiset käyvät veljensä kanssa kesälava tansseissa aikuisenakin kahdestaan. Koska naisten omat aviomiehet eivät tanssi! Siinnäpä oiva kesäiltojen ja öiden rakastelu vinkki. Nainen voi pukeutua esim. Saty Up sukkiin polven yläpuolelle olevaan kesä mekkoon tai hameeseen. Kätevästi vetää pikkuhousut pois ja niin rakastelu on mahdollista henkilöautossakin. Joko sylitysten tai vaikkapa lähetys-saarnaaja asennossa. Toivon teille mukavaa eloa ja elämää. Veljesi kyllä katsoo ja vain sinun peppuasi aina, kun luonasi vaikka ihan muuten vaan vierailullaan käy ! <3 <3


    • dankamos

      systeri sai..

    • osi9

      kiva :)

    • Hänen-Veljensä

      Moi! tänä vuonna siis 2019 olemme saaneet puolenkymmentä tilaisuuta naida siskoni kanssa. Ihana orgasmi horkkainen kokemus oli vintillä siskoni kotona, kun saimme vihdoin tilaisuuden. Siskoni oli polvikontallan sängyn reunalla ihanan seksikkäät mustat tukisukat säärissään. Polven alapuolelle yltävät minua todella kiihottava näky.

      Helposti meni penikseni siskoni emättimeen kiihoittavan alku vastuksen jälkeen. Orgasmin lähestyessä otin siskoni ihanan sopivan kokoisista rinnoista kiinni. Hän itse rintojaan vähättelee, mutta minusta niin ihanan sopivat!

      Loppu huipennuksessa pidin hennon söpöistä naisellisen ihanista olkapäistä kiinni. Ja laukesin 3- 4 kertaan syvälle siskoni aikuisen naisen. Vähän päälle viisikymmentä vuotiaan upean naisen pimppaan. Tykkään katsoa, kun spermani valuu tipuen siskoni sisältä. Pyyhin ja lopuksi suukon siskoni tussukkan annan.

      • cyttdytiy

        Kuulostaa hyvältä. Jos olette jo yli viisikymppisiä, niin milloin teidän seksisuhde on alkanut?

        Oletteko muiden kanssa suhteessa tai esimerkiksi naimisissa?

        Oletteko koskaan tehneet sitä riskillä, eli ilman ehkäisyä?


      • Hyvät-Välit-Siskoon
        cyttdytiy kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Jos olette jo yli viisikymppisiä, niin milloin teidän seksisuhde on alkanut?

        Oletteko muiden kanssa suhteessa tai esimerkiksi naimisissa?

        Oletteko koskaan tehneet sitä riskillä, eli ilman ehkäisyä?

        Hmmmm . . . jaaa! tanssireissulla se alkoi farmariautossa joskus 80 - luvulla. Kun muut kyytiläiset paluu matkalla jäi pikkuhiljaa pois jäimme kahden jatkamaan matkaa. Siskoni oli 17 V. minä 24 V. Oli lämmin kesä yö ja oikaisimme korpitietä pitkin hiljaa ajellen. Pudotin kasetin kuoppaisella tiellä siskoni jalkojen juureen. Hänellä oli lyhyt kesämekko ja lähes ihonväriset sukkahousut ja jumalattoman kauniit sääret hieman polvet yhdessä. Seksikkäästi ja kauniisti ihailin niitä aina ja pitää myöntää ajattelin ja useasti runkkasin.

        Vaikka oli minulla ollut muutamia tyttöystäviä, vaan ei siskoni vertaista. Käteni sattui siskoni sääriin pyysin anteeksi, mutta siskoni sanoi . . . ei se haittaa mitään! Liikuttele sääriäni enemmänkin jos haluat ? Ajoimme auton syvemmälle metsäautotien sivuliittymään. Ehdotin siirtymistä farmariautoni takaosaan eihän meillä' ollut mitään kiirettä kotiin. Autossa oli viltti sekä pari koristetyynyä. Siskoni heitti sukkahousut pois sanoen on hieman hankalat ja kuumaki tuntuu olevan. Niukka kankaiset pikkuhousut hän kuitenki jalkoihinsa jätti.

        Olimme selällään vierekkäin ja juttelimme niitä näitä. Kiedoin jalkani siskoni jalkoihin ja kutittelin varpallani jalkopohjijaan. Meillä oli hauskaa seuraavana hetkenä me suudeltiin toisiamme! Siskoni sanoi kyllä saamme suudella ollemmehan läheiset ja rakkaat toisillemme . . . . . samaa mieltä minäkin olin. Nousin ylös riisuin siskoni housut suutelin hänen hoikkia sääriää ja lopulta tussukkaansa. Se oli lähes kokonaan häpykarvoista ajeltu. Nostin siskoni istumaan ja riisuin hänen ohkasen paitansa sekä rintaliivit. Laskin takaisin makuulle. Vedin hameen pois ja pikkuhousut . Riisuin itseni alasti mulkkuni seisoi kivikovana! Siskoni huomasi sen ja liikutti hellästi vetäen esinahkaa hellästi muutamasti edstakaisin.

        Sanoi hilja kulta pieni haluan sen sisälleni ja syvälle! Laitoin tyynyn siskoni pepun alle. Vedin kondomin kaluni päälle ja Laskeudui siskoni jalkojen väliin siskoni ohjasi siittimeni häpyhuuliensa väliin. Painoin hieman siitintäni sisälle . . . siskoni kuiskasi tule kokonaan sisälleni. Painoin koko varren mitan kumpikin äännähdimme voimakkaasti. Laskeuduin enemmän siskoni päälle silti hellästi. Laitoin kääteni hennon olkavarsien alla niin, että sormeni näkyi olkapäiden päällä.

        Suukottelimme hengästyneenä koko ajan liikutellen pitkin vedoin elintäni siskoni sisällä. Siskoni nosti jalkansa ylös sivulle koukkuun hampaat näkyi kauniisti orgasmien ohjailemana. Samoin itsenikin huulet vähän väliä irvistyivät lähestyvästä orgasmista. Samassa siskoni kiljaisi tosi kovaa ja emätin kouristeli rajusti. Tunsin kouristukset ja puristavan tunteen kaluni ympärillä . . . silloin lauksesi ainakin seitsämän kertaa nytkähdellen ja parkasujen kera!

        Lepäsimme aivan vetämättömän raukeina pitkä tovin toisiinsa kietoutuneina. Sen jälkeen olemme naineet monissa eri asennoissa vuosikymmenten ajan tileisuuden tullen. Marja ja sieni reissut ovat ihania otamme teltan mukaan ja vetoketju tiukasti suuaukosta KIINNI ! Ai niin se raskaaksi tulemisen pelko ! olihan sitä joskus nuorena. Kerran jopa säikähdimme erään tanssireissun jälkeen oliko siskoni raskaana! Menkat oli jonkin verran myöhässä, vaan tuli ne sitten ajallan.

        Siskoni hommasi pillerit minun vuokseni ja kun meni naimisiin niin kierukan joten ei ollut pelkoa raskaudesta sen jälkeen. Niin olin naimisissa yli kaksikymmentä vuotta siskoni on naimisissa kyllä. Kesä mökillä on hyvä harrastaa seksiä huoneiden välisessä eteistilassa jossa ei ole ikkunoita. Siellä on sänky sekä pöytä ihan vaan seksiä varten. Upeata on nostaa siskoni pöydälle selällen ja rakastella seisaaltaan. Samoin takaa päin, kun on vatsallan pöytää vasten. Minusta on erikoisen ihana, kun orgasmi on aivan huulilla työntyä niin syvälle, kun vaan pääsen.

        Pidellä pakaroista kiinni taivuttaa selkää rajusti taakse päin. Päätä myös yläviistoon silmät kiinni ja antaa huudon tulla ja spermat kovalla paineella. Ihanaa ovat siskoni naiselliset kiljaisut ja pään reuhtaisut rajusti taakse päin. Josku myös hänen hennot jalat notkahtaa alaspäin. Muuten seisoo jalat topakan suorana hieman harallan korkokengät jalassa.

        Mutta orgasmi rentouttaa sisko kullan jalkoja notkahtamaan. Vaan minä kyllä kannattelen masun alta käsin kannatellen. Niin että TÄMMÖSTÄ! Liekkö hirveätä syntiä, mutta tämä on meidän tapa osoittaa syvempää rakkautta ja antaa toisillmme hyvää oloa ja nautintoa. Ei sisar rakkautta maailmassa liikaa ole eikä hyvää oloa.


      • prevoko

        Mahtava tarina. Kateeksi käy ja ihan märäksi vetää. Onko siskollasi lapsia? Jos on, niin oletko varma ettei ole sinun? Entä rakastelitteko koskaan raskauden aikana? Sanoit että säikähditte jo kerran raskautta, mutta mitä jos olisi tapahtunut oikeastikin niin että olisitte saaneet lapsen, niin mitä olisitte silloin ajatelleet tai tehneet? Oletteko koskaan edes harkinneet asiaa vai ainoastaan vaan pelänneet sitä?


      • Hyvät-Välit-Siskoon
        prevoko kirjoitti:

        Mahtava tarina. Kateeksi käy ja ihan märäksi vetää. Onko siskollasi lapsia? Jos on, niin oletko varma ettei ole sinun? Entä rakastelitteko koskaan raskauden aikana? Sanoit että säikähditte jo kerran raskautta, mutta mitä jos olisi tapahtunut oikeastikin niin että olisitte saaneet lapsen, niin mitä olisitte silloin ajatelleet tai tehneet? Oletteko koskaan edes harkinneet asiaa vai ainoastaan vaan pelänneet sitä?

        Ahaa ! . . . no mukavaa että pidit !! Huomasinko rivien välistä olisit naispuolinen ?? Sillä tuskin miespuolista märäksi vetää . . . naiset kostuu KYLLÄ! . . . Jos olet nainen olisiko tarinani voinut saada sinut kostumaan . . ?

        Minä ainakin tässä kirjoitellessa tätä sinulle tunnen jäykistyväni. Luon mielikuvaa sinusta jo kypsään ikään ehtineestä naisesta ehkä 53 vuotiaasta . . . ? Mutta ei se ikä ainakaan minulle kaikkea meinaa.

        Vaan ihana tunne yhteinen lantioiden rytmi hengästymisineen silmiin katsoen . . . kunnes tuntuu NYT TULEEEeeee! Ihanaa painaa niin syvälle, kuin vaan voi ja antaa purkautua. Ja antaa siellä olla kunnes viimmeisetkin puistatukset on koettu siemmen syöksyt lauenneet. Viimmeisin suihku panee parkaisemaan ehkä koviten. Olisko tämä rumaa tai kiellettyä ollut . . . siis näin mielikuvia luoden samalla jäykistyä . . . sinulle!

        Pitää kirjoittaa aihesta mitä kysyit ;)) Mutta nyt viikonloppu ruoka ostoksille.


      • prevoko

        Nainen olen ja ikääkin jo on. Eikä jäykistely, tai suihkauttelukaan, ole rumaa tai kiellettyä.


      • Hyvät-Välit-Siskoon
        prevoko kirjoitti:

        Nainen olen ja ikääkin jo on. Eikä jäykistely, tai suihkauttelukaan, ole rumaa tai kiellettyä.

        Ei ikä mikään pahennus ole, vaan jokaiselle tapahtuva luonnollinen tapahtuma. Jo sitä minullakin . . . siis ikää ON! Vaan onneksi vielä veri jossain valtimossa kierää. Hmmmm . . loin sinusta mielikuvaa oletkohan tummaa sorttia entä hiuksesi puolipitkät niska hieman kiihotavasti paljas vai ihan olkapäille yltävät?

        Pidätkö kävelystä tai vaikkapa pyöräilystä ? Onko sinulla lemmikkejä tai lemmikkiä vaikkapa koiraa tai kissaa ? Jaaaa etteikö jäykistely tai suihkuttelukaan ole rumaa tai olipa kauniisti sanottu, mutta aivan kuin kirjoittelusi olisi jäänyt kesken ? Ehkä jatkat vielä siis minulle . . toivon ainakin.

        Kysyn en tiedä vastaatko entä jos vaikka . . . . minulla jäykistyy! Laitaisitko kädelläsi hellästi sen lemmen uoman alkusenteille . . ? Jos olisimme tutustuneet ja tunne sekä kemiat NATSAISI ? Tuo sanasi "suihkuttelu" sai vatsani pohjassa kevät perhoset eloon. Kiitos sinulle ajatukseni kauniit, mutta varsin niin tavalliset . . . näin luoksesi tuon.


      • Anonyymi
        prevoko kirjoitti:

        Nainen olen ja ikääkin jo on. Eikä jäykistely, tai suihkauttelukaan, ole rumaa tai kiellettyä.

        Kylläpä täällä on pahan suopaa joukkoa! Käykö kateeksi siskon ja veljen yhdynnät ?? Sallitaanhan homouskin sekä lespouskin !! Veli ja sisko kuitenkin ovat mies ja nainen valmiit vaikka lisääntymään. Ranskassa siskon ja veljen avioliitto on täysin sallittua.

        Sanotaanhan käsipäivääkin ja ihan paljailla käsillä sekä halataa jne . . Miksi veli ei saisi mennä siskonsa häpyhuulien väliin ja siitä sisään hiljaa tai nopeasti liukua toisiaan silmiin katsoen <3 Kumpikin onnellisena nauttia siskon odottaessa milloin tuntee veljensä peeniksen nytkähtelevän sekä lämpimät sperma suihkut naiseutensa ylitse vuotavasti täyttäen.

        Samalla veljensä päästäen kurkkuäänen päätään taaksepäin reuhtaisten parkaisten samalla voimallisesti. Rajusti siemmen syöksyn suihkutessa syvälle siskonsa pyhimpään. Emättimen kouristellessa orgasmin aallon harjalla siskon useasti kirkaiseen sekä ulahtaa. Siskon pyöritellessä nopeasti päätään puolelta toiselle. Nostaen selkäänsä kaarelle ja rintojaan orgasmin kourissa olevaa veljeään vasten.

        Ihon värisissä Stay Up sukissa olevat jalkansa koholle sivulla vevitettyinä. Jalkaterät suoriksi jännittyneinä. Kasvoillaan orgasmien tuoma kaunis irvistys kunnes orgasmit laantuu. Ja kmmankin vartalot rentoutuvat rennoksi. Siskoni maatessa aivan liki. Ihon väriseen Stay Up sukkaan verhottu sääri nostettuna renoksi Peenikseni seutuville . . Sukillen spermaani huomaan valuneen se rakkauden merkki varma on! En muita naisia edes ajattele! Turvallisesti kesään 2019 siskoni kanssa toisistamme nauttien . . . aina kun pienikin tilaisuus tulee.


    • Kaunista! 🌹

      • Anonyymi

        No jos oli kaunista!? . . . onko tuo kukka muuten ruusun kukka? . . . Hmmm minulla on siihen kukkan sellainen yhteys, joka liittyy vahvasti elämääni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos oli kaunista!? . . . onko tuo kukka muuten ruusun kukka? . . . Hmmm minulla on siihen kukkan sellainen yhteys, joka liittyy vahvasti elämääni.

        Nikkini on nykyisin kynä.M, mutta ihan sama ihminen.

        Kyllä se on ruusu. Se kuvaa naisen ihania sukupuolielimiä, mutta ei ole yhtä kaunis. Miehen kauneudentaju ja naisen elimien ulkonäkö on syntynyt geenivalinnan tuloksena koevoluutiossa, ts. kumpikin on vaikuttanut toiseen. Siksi mies ei voi koskaan tuntea mitään kauniimmaksi kuin naisen kaunein.

        Eräässä lehdessä näin mainoksen, jossa oli farkkukankaasta tehty tötterö, sivussaan vetoketju, joka oli yläpäästään auki. Sieltä pilkisti ruusun kukka. En edes muista, mitä mainostettiin, varmaan farkkuja, mutta vitun ja ruusun kauneuden vertaaminen jäi mieleen. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos oli kaunista!? . . . onko tuo kukka muuten ruusun kukka? . . . Hmmm minulla on siihen kukkan sellainen yhteys, joka liittyy vahvasti elämääni.

        <<Hmmm minulla on siihen kukkaan sellainen yhteys, joka liittyy vahvasti elämääni.<<

        Panepa mieluusti kertoen! 🌹


      • Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

        <<Hmmm minulla on siihen kukkaan sellainen yhteys, joka liittyy vahvasti elämääni.<<

        Panepa mieluusti kertoen! 🌹

        Panisin toki ja ja niin autuaallisesti ! Vaan kaunis oikea sana olisi rakastelu eikä mikään pano! Eikä kenenkään muun tarvitsisi tietää eikä se heille mitenkään kuuluisi. . . . . ruusun kukka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Panisin toki ja ja niin autuaallisesti ! Vaan kaunis oikea sana olisi rakastelu eikä mikään pano! Eikä kenenkään muun tarvitsisi tietää eikä se heille mitenkään kuuluisi. . . . . ruusun kukka.

        Kielellinen väärinymmärrys. "Pane" ei tässä mitenkään tarkoita henkilöä. Ilmaus on murteellinen ja tarkoittaa "ryhdypä kertomaan". En missään tapauksessa nimittäisi seksikumppania "panoksi". 🌹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Panisin toki ja ja niin autuaallisesti ! Vaan kaunis oikea sana olisi rakastelu eikä mikään pano! Eikä kenenkään muun tarvitsisi tietää eikä se heille mitenkään kuuluisi. . . . . ruusun kukka.

        <<Vaan kaunis oikea sana olisi rakastelu...<<

        Hiukan kielellistä vielä. Ehdotat sukupuoliyhteydestä käytettäväksi sanaa "rakastella". Sitä muutamat käyttävätkin, sillä nuoremmat luulevat, että se aina on tarkoittanut sitä.

        Kun Marjatta ja Martti Pokela lauloivat vanhaa kansanlaulua 50-luvun alussa, se ei vielä tarkoittanut sitä: "Sinä vain tahdot viekkaudella rakastella minua." Sanan vastine oli "riiata" tai "hakkailla". Se ei vielä siinä vaiheessa tarkoittanut yhdyntää, vaan tarkoitti pyrkimystä saada toinen rakastumaan.

        Myöhemmin sitä ruvettiin eufemismisyistä eli kaunistelutarkoituksessa käyttämään yhdynnän merkityksessä, koska siihen ei ollut luontevaa ja nättiä ilmaisua. Sievistelytarkoituksiin sana tuli 60- ja 70-luvun vaihteessa.

        Samalla rektio vaihtui. Vanhassa merkityksessä se järjestyi partitiivin kanssa, "rakastella minua". Uudessa merkityksessä se järjestyi "kanssa"-sanan kera, "rakastella jonkun kanssa."

        Vanhassa merkityksessä sillä oli huonontava konnotaatio. Se oli kevyttä, ei oikein todesta otettavaa. Tämä konnotaatio on säilynyt takaraivossani, joten en voisi käyttää sitä yhdynnästä, koska siihen ajatusmaailmani mukaan ryhdytään vain tosissaan.

        Kansanomaisia ilmauksia, "naida", "nussia", "panna", "köyriä" en halua käyttää, koska ne kaikki halventavat yhdyntää. Myös slangisana "bylsiä" on minusta arvoton. Siitä huolimatta, että "yhtyä" on hiukan kömpelö, käytän sitä, koska siihen ei sisälly halventavaa sivumerkitystä.


      • Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

        Kielellinen väärinymmärrys. "Pane" ei tässä mitenkään tarkoita henkilöä. Ilmaus on murteellinen ja tarkoittaa "ryhdypä kertomaan". En missään tapauksessa nimittäisi seksikumppania "panoksi". 🌹

        Vai niin . . . mistäpä pitäisi kirjoittaa? sisar rakkaudestako? Se voi olla monelle myös henkireikä eikä, vain kireä portti orgasmeihin. On mukavaa saada siskolta, joka ikinen ilta myös tekstiviesti :O Tietenkin molemmin puolisesti . . . "näin se kesäloma alkaa"


      • Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

        <<Vaan kaunis oikea sana olisi rakastelu...<<

        Hiukan kielellistä vielä. Ehdotat sukupuoliyhteydestä käytettäväksi sanaa "rakastella". Sitä muutamat käyttävätkin, sillä nuoremmat luulevat, että se aina on tarkoittanut sitä.

        Kun Marjatta ja Martti Pokela lauloivat vanhaa kansanlaulua 50-luvun alussa, se ei vielä tarkoittanut sitä: "Sinä vain tahdot viekkaudella rakastella minua." Sanan vastine oli "riiata" tai "hakkailla". Se ei vielä siinä vaiheessa tarkoittanut yhdyntää, vaan tarkoitti pyrkimystä saada toinen rakastumaan.

        Myöhemmin sitä ruvettiin eufemismisyistä eli kaunistelutarkoituksessa käyttämään yhdynnän merkityksessä, koska siihen ei ollut luontevaa ja nättiä ilmaisua. Sievistelytarkoituksiin sana tuli 60- ja 70-luvun vaihteessa.

        Samalla rektio vaihtui. Vanhassa merkityksessä se järjestyi partitiivin kanssa, "rakastella minua". Uudessa merkityksessä se järjestyi "kanssa"-sanan kera, "rakastella jonkun kanssa."

        Vanhassa merkityksessä sillä oli huonontava konnotaatio. Se oli kevyttä, ei oikein todesta otettavaa. Tämä konnotaatio on säilynyt takaraivossani, joten en voisi käyttää sitä yhdynnästä, koska siihen ajatusmaailmani mukaan ryhdytään vain tosissaan.

        Kansanomaisia ilmauksia, "naida", "nussia", "panna", "köyriä" en halua käyttää, koska ne kaikki halventavat yhdyntää. Myös slangisana "bylsiä" on minusta arvoton. Siitä huolimatta, että "yhtyä" on hiukan kömpelö, käytän sitä, koska siihen ei sisälly halventavaa sivumerkitystä.

        Nuo kansanomaiset ilmaisut "rahan likoon laittamisesta" kyllä sopivat mielestäni mainiosti kielelliseen ilmaisuun. Riippuu paljon millaiseen ihmiseen ne kohdistuvat. Jos esim. nainen on sanan varsinaisessa merkityksessä ns. VOSU! Silloin verbaliikka on vapaa sekä paikallan.

        ( Mies ruusun merkeissä )


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuo kansanomaiset ilmaisut "rahan likoon laittamisesta" kyllä sopivat mielestäni mainiosti kielelliseen ilmaisuun. Riippuu paljon millaiseen ihmiseen ne kohdistuvat. Jos esim. nainen on sanan varsinaisessa merkityksessä ns. VOSU! Silloin verbaliikka on vapaa sekä paikallan.

        ( Mies ruusun merkeissä )

        Minun mielestäni tulee AINA käyttää korrektia kieltä. Erityisesti tulee välttää halventavia kansanomaisuuksia. Sen sijaan sana vittu, on kaunis ja lainattu viikinkikielestä, fornnordiska, jo yli tuhannen vuotta sitten. Kaunis sana kauniille asialle.

        Kukaan nainen ei koskaan ole vosu. Hän on nainen par excellence, koska on suosittu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin . . . mistäpä pitäisi kirjoittaa? sisar rakkaudestako? Se voi olla monelle myös henkireikä eikä, vain kireä portti orgasmeihin. On mukavaa saada siskolta, joka ikinen ilta myös tekstiviesti :O Tietenkin molemmin puolisesti . . . "näin se kesäloma alkaa"

        <<On mukavaa saada siskolta, joka ikinen ilta myös tekstiviesti :O <<

        Kannatan sisarrakkautta aivan erityisesti, vaikka minulla itselläni ei ole ollut siihen mahdollisuutta. Mikä on herttaisempaa ja sopivampaa? Ei voi kuvitellakaan parempia välejä, kuin sisaruksilla, jotka rakastavat toisiaan.


      • Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

        <<On mukavaa saada siskolta, joka ikinen ilta myös tekstiviesti :O <<

        Kannatan sisarrakkautta aivan erityisesti, vaikka minulla itselläni ei ole ollut siihen mahdollisuutta. Mikä on herttaisempaa ja sopivampaa? Ei voi kuvitellakaan parempia välejä, kuin sisaruksilla, jotka rakastavat toisiaan.

        Entä paraneeko siskon ja velejen suhde jos he ovt sukupuoli yhdynnässä säännöllisin väliajoin? Vaikka siskoni on naimisissa ja perhe onni normaalisti kukoistaa. Talviaika tekee tietenkin rajoitteita, mutta kesällä voi olla yhdynnässä monissa eri paikoissa. Vain mielikuvitus on rajana, mutta sitä rajaavaa tekijää ei meillä kummallakaan ole! Nuoruudessa oli joskus tosi jännät paikat, kun sisko joskus sanoi . . . kuukautiset ovat taas tosi myöhässä. Sitä tuli miettineeksi pettikö ne minipillerit sittenkin. Vaan tulihan ne kuukautiset sitten kuitenkin ajallan eikä minusta siskoni lapsen isää. Sen kunniaksi yhdynnät mitä pikimmiten viidellä eri asennolla. Lauantaina saimme huuto orgasmit viimmeksi siskoni kotona vintti huoneessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä paraneeko siskon ja velejen suhde jos he ovt sukupuoli yhdynnässä säännöllisin väliajoin? Vaikka siskoni on naimisissa ja perhe onni normaalisti kukoistaa. Talviaika tekee tietenkin rajoitteita, mutta kesällä voi olla yhdynnässä monissa eri paikoissa. Vain mielikuvitus on rajana, mutta sitä rajaavaa tekijää ei meillä kummallakaan ole! Nuoruudessa oli joskus tosi jännät paikat, kun sisko joskus sanoi . . . kuukautiset ovat taas tosi myöhässä. Sitä tuli miettineeksi pettikö ne minipillerit sittenkin. Vaan tulihan ne kuukautiset sitten kuitenkin ajallan eikä minusta siskoni lapsen isää. Sen kunniaksi yhdynnät mitä pikimmiten viidellä eri asennolla. Lauantaina saimme huuto orgasmit viimmeksi siskoni kotona vintti huoneessa.

        Minkäs siinnä voi !? Lähes jumaloin sinkoni hoikkia sääriä, jotka ovat niin kiihoittavasti hieman pihtipolvet. Sekä kapeaa peppua ja kämmeniini sopivia rintoja, jotka ihanasti napakoituvat kiihoittunena. Vaikka siskoni on jo 54 vuotias niin ännit suurenee joka kerta sekä kovenee niin ihanasti. Varsinkin seisaaltaan takaapäin yhdynnässä siskoni hieman kumarassa seisten varpaillaan. Ja kun laskee kantapäänsä alas penikseni menee aivan pohjaan. Siskoni kiljaise silloin lähes aina. Nuorena sain melkeimpä poikkeuksetta ja samassa siemmen syöksyt siskoni ääntäessään orgasmissaan. Nykysin kestän aika hyvin siskoni ääntelyä. Vaan sitten, kun tulee niin 3 - 5 syöksyä ja makaamme hengästyneenä toisiimme kietoutuneina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä paraneeko siskon ja velejen suhde jos he ovt sukupuoli yhdynnässä säännöllisin väliajoin? Vaikka siskoni on naimisissa ja perhe onni normaalisti kukoistaa. Talviaika tekee tietenkin rajoitteita, mutta kesällä voi olla yhdynnässä monissa eri paikoissa. Vain mielikuvitus on rajana, mutta sitä rajaavaa tekijää ei meillä kummallakaan ole! Nuoruudessa oli joskus tosi jännät paikat, kun sisko joskus sanoi . . . kuukautiset ovat taas tosi myöhässä. Sitä tuli miettineeksi pettikö ne minipillerit sittenkin. Vaan tulihan ne kuukautiset sitten kuitenkin ajallan eikä minusta siskoni lapsen isää. Sen kunniaksi yhdynnät mitä pikimmiten viidellä eri asennolla. Lauantaina saimme huuto orgasmit viimmeksi siskoni kotona vintti huoneessa.

        En usko jatkuvaan paranemiseen, mutta kun väärät uskomukset on sivuutettu, ollaan paremmalla tasolla pysyvästi.

        Perusta on hyvät välit, mikä voi laajeta myös seksin alueelle, mutta eihän hyvät välit voi loputtomasti parantua. Joka tapauksessa sisarusseksi on niin suloista ja herttaista, se taatusti on parasta, mitä ihminen voi saavuttaa. Iloa teille toisistanne!


      • Anonyymi

        Niin juuri niin kun silleesti! ;)) Kesäpaikalla ollessani käyn kerran pari viikon aikana kirkonkylän marketissa. Joskus sattuu siskoni myös samaan aikaan merkettiin. Soittelemme toki, kun alkaa kovin haluttamaan. Vaihdamme kuulumiset siinnä samalla ostoksia tehdessä. Jos siskolleni sopii rakastelu hetki . . . tuokio. Hän kysyy lähetkö kahville . . ? Toki aina lähden on tosi ihanaa katsella jo marketissa siskoani, kun hän kurkottelee ostoksiaan hyllyiltä ja väliin kyykistyy peppu minuun päin ala hyllyille. Kesä helteellä siskoni kainalohikikin tekee minut rauhattomaksi. Tahtoisin, vaan nuuhkia häntä joka paikasta.

        Pakostakin penikseni turpoaa ja tuntuu ei jaksa odottaa, että pääsemme lähekkäin ja sisäkkäin. Tultuamme siskoni kotiin hän maastopyörällään ja minä autolla perästä. Ostoksiaan jääkaappiin ym. muihin kaappeihin laittaessaan siskoni on riisunut itsensä rintsikoihin ja pikku housuihin. Aivan uskomaton halu valtaa minut ja penikseni. Riisun paidan ja farkut odotan alasti keittiön tuolilla milloin hän tulee ja istuu selin syliini.

        Ohjaten kovan penikseni niin söpön tussukkansa kosteille huulille. Penikseni painuessa emättimeen varttaan myöten. Siskoni voihkaisee korkealta ja ihanasti samalla taivuttaen päätään voimakkaasti taakse päin. Minun kasvoni samalla saaden hyvän olon irvistyksen silmieni painuessa kiinni. Kurkustani pääsee matala . . . ÄÄäähhh! voihkaisu penikseni painuessa siskoni emättimen perukoille ties monennettako sataa kertaa?

        Samalla siskoni työntää söpöä pientä vatsaansa eteenpäin selkä kaarella nojaten rintaani vasten. Polveni on yhdessä ja käsin hyväilen siskoni hieman päälle 50 vuotiaan naisen niin käsiini sopivia kovettuneita napakoita rintojaan. Siskoni kroppa on verraten jäntevä ja vailla selluliittia liikunta harrastuksensa ansiosta ja terveellisen ravinnon.

        Pian saamme kumpikin ensimmäiset orgasmit aivan ihanan taivaalliset tällaiset kauppa reissut. Eikä aikaakaan, kun minä laukean syvälle siskoni suloisen tiukkan tusukkaan. Siskoni kiljaisee vavahdellen tuntiessaan lämpimät sperma suihkuni sisällään. Vakio siemmen syöksyni määrät ovat kolme suihkua vähintään. Enkä minäkään äänetön ole siemmen suihkujen ravistelussa.

        Kaunista on katsella, kun spermani valuu pienen odottelun jälkeen siskoni tussukasta. Hänen ollessaan kumartuneena pöytää vasten peppu minuun päin ja olen valmiina pyyhkimään tussun pehmeällä talouspaperilla. Meillä on turvallinen olo sillä siskoni on tiedustellut miehensä kotiin tuloajan ja varmistanut ulko-oven lukituksen. Ja pyytänyt miestään soittaman kertoakseen mitä kaupasta olisi vielä tuotava.

        Toisinaan voimme vielä mennä yläkerran sängyle ja olla yhdynnässä mieli asennossamme eli "lähetys-saarnaajan" asennossa. Silloin siskoni levittää jalkansa ja pistää ne polvesta koukkuun ja minulla on todella taivaallisen ihanat oltavat. Rullaan silloin tällöin siskoni sääriin ihon väriset Stay Up sukat tai tumman ruskeat Stay Up sukat. Ne luo entisestään kiihottuneisuuta yhdyntöihimme. Kesäisin olemme joskus menneet ja olleet yhdynnässä pihan perukoilla kupolliteltassakin.

        Mutta siinnä on jo pieni riski naapurin suhteen joten ääniä on pyrittävä välttämän. Vaan jos naapurin auto on poissa silloin on teltassakin vapaampaa ja, kun orgasmit tulee emme kaihda emmekä peitä huudahduksiamme. Teltassa olemme kontta asennossa melkein aina. Myös lähetys-saarnaaja asento on upeaa. Siskoni on kultainen sekä kovin kaunis ja upea kroppainen nainen enkä paha ole minäkään. Hän tietää kyllä tarpeeni ja minä hänen. Joten on suuri onni saada nauttia toisistamme ja himoita terveellä tavalla. Meillä on puolenkymmentä eri asentoa ja kuudeskin. Jotka ovat hioutuneet hyviksi ja tekevät meidät aina niin kauniiksi orgasmeineen ja huudahduksineen.

        Nuorempana oli ajoittain hyvinkin jännää . . . jopa liiankin jännää ettei, vaan siskoni olisi tullut minulle raskaaksi. Vuosien saatossa olemme joutuneet jännittämään tuleeko ne kuukautiset vai ei ? Hänellä oli kyllä ehkäisypillerit ja myöhemmin kierukka. Mutta pitää muistaa on olemassa pieni riski, mutta hyvin on mennyt eikä raskautta ole päässyt tapahtumaan.


      • Anonyymi

        Moi pitkästä aikaa !

        Siskoni ja minä olemme ottaneet ikään, kuin uuden ulottuvuuden rakastelu touhuissamme. Nimittäin siskoni kotona ruohikolle olemme pystyttäneet pikku teltan jo parina kesänä. Naapurin ja siskoni talon välille . . . siis ruohikolle. Välimatka naapuriin on aika vähäinen. Siellä olemme rakastelleet jo muutaman kerran tänä kesänä. Orgasmien ääniä olemme koittaneet hillitä . . . . siskoni aika helposti KILJAISEE ! niin kauniin naisellisesti sille ei voi mitään. Enkä toki ikinä haluakkan voida. Siskoni orgasmien äänet ne tekee hyvää ja saan entistä kova paineisemmat siemmen syöksyt hillityn karjaisun saattelemana. Mutta jossakin muualla päästän kyllä orgasmieni äänet niin voimalla kun vaan lähtee. Ja miten ihanaa on oikaista selkäni jäykän suoraksi käsieni varaan. Nostaa pää ylös takaviistoon . . . JA PARKAISTA! suu ammollaan orgasmin äänet ilmoille. Tätä ei juuri uskalla naapurin tontin liepeillä pikku teltassa tehdä.

        Yleensä saan kolme voimallista siemmen syöksyä syvälle siskoni kauneimpaan. Ihanaa on katsoa jonkun ajan kuluttua miten spermani valuu siskoni pyhimmästä rakastelu alustalle. Alusta josssa ovat lähes kaikki syöksyni jäljet vuosien ajalta siskoni kanssa. Niitä on kertynyt useita satoja ensimmäinen syöksy on oikein kirjoitettu päivä määrineen kellon aikaa myöten valkeaan lakanaan. Kynän musteella joka ei lähde edes pesussakaaan pois. Eikä me tuota lakanaa ikinä pestä eikä koskaan se on kaunis muisto siskon ja veljen todellisesta rakkaudesta.

        Valta osa syöksyistä lienee ja ehkä onkin kesäisten tanssimatkojen aikaan saannoksia. Autossa ja vuoroin vuokra mökeissä jotka olemme vuokranneet, vain rakasteluidemme ajaksi. Itse asiassas tansseissa käynti on jäänyt aika harvoiksi tapahtumiksi. Olemme vain loikoilleet ja nauttineet toisistamme täysin siemauksin. Siskoni mies on joskus ihmetellyt kuinka ahkeria olemme tanssilavoilla käymään siis kesäiseen aikaan.

        Talvisin vietämme ja rakastelemme pääasiassa siskoni kotona päivisin. Yleensä hänen ruokatuntinsa aikana pikaisesti, mutta silti täyden tyydytyksen kumpikin saaneina. Siskoni työpaikka on lähellä hänen kotiaan ja taittuu polkupyörällään tai kävellen varsin nopeasti. Minä jään joskus vielä makoilemaan ja loikoilemaan sänkyyn orgasmien hyvästä jälki tunnosta nautiskelemaan. Sitten ajelen kotiini muutaman kymmenen kilometrin matkan.

        Iltasella hyvää yötä toisillemme toivotellessammne voimme sopia huomisen tai myöhemmän ajan kohdan rakastelullemme. Siskoni joskus ottaa hieman vapaata ruokatuntinsa jatkeeksi. Silloin ehdimme saada toisemme perusteellisemmin ja useissa asennoissa. Siskonikin saa hieman levähtää ennen loppu päivän työ rupeamaa. Sillä ei hänkään enää ole nuori tyttönen. Vaan arvonsa ja naiseutensa tunteva upea kaunis hoikka nainen . Eipä kesäiseen aikaan pallini kovin kerkiä siemmen nesteestä liiaksi täyttyä, kun jo pääsen syöksyt siskoni tussuun suihkuttamaan.

        En ikinä ketään toista naista kaipaa . . . sukupuoli suhteemme on kestänyt jo vuosikymmenet. Siskoni oli 17 vuotias eka kerralla ja minä 23 vuotta. Kun kesä yönä tansseista paluu matkalla erään metsätien liittymän päässä saimme toisemme. Siskoni oli todella haluttava mini hameessaan mustissa rintaliiveissään ja täysin ihon värisissä Say Up sukissaan Siitä se kaunis elomme ja aikamme alkunsa sai. Siskollani on yksi lapsi . . no ei tietenkään MINULLE! Vaan aviomiehelleen . . . niin tuota ehkä tai sitten . . . ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi pitkästä aikaa !

        Siskoni ja minä olemme ottaneet ikään, kuin uuden ulottuvuuden rakastelu touhuissamme. Nimittäin siskoni kotona ruohikolle olemme pystyttäneet pikku teltan jo parina kesänä. Naapurin ja siskoni talon välille . . . siis ruohikolle. Välimatka naapuriin on aika vähäinen. Siellä olemme rakastelleet jo muutaman kerran tänä kesänä. Orgasmien ääniä olemme koittaneet hillitä . . . . siskoni aika helposti KILJAISEE ! niin kauniin naisellisesti sille ei voi mitään. Enkä toki ikinä haluakkan voida. Siskoni orgasmien äänet ne tekee hyvää ja saan entistä kova paineisemmat siemmen syöksyt hillityn karjaisun saattelemana. Mutta jossakin muualla päästän kyllä orgasmieni äänet niin voimalla kun vaan lähtee. Ja miten ihanaa on oikaista selkäni jäykän suoraksi käsieni varaan. Nostaa pää ylös takaviistoon . . . JA PARKAISTA! suu ammollaan orgasmin äänet ilmoille. Tätä ei juuri uskalla naapurin tontin liepeillä pikku teltassa tehdä.

        Yleensä saan kolme voimallista siemmen syöksyä syvälle siskoni kauneimpaan. Ihanaa on katsoa jonkun ajan kuluttua miten spermani valuu siskoni pyhimmästä rakastelu alustalle. Alusta josssa ovat lähes kaikki syöksyni jäljet vuosien ajalta siskoni kanssa. Niitä on kertynyt useita satoja ensimmäinen syöksy on oikein kirjoitettu päivä määrineen kellon aikaa myöten valkeaan lakanaan. Kynän musteella joka ei lähde edes pesussakaaan pois. Eikä me tuota lakanaa ikinä pestä eikä koskaan se on kaunis muisto siskon ja veljen todellisesta rakkaudesta.

        Valta osa syöksyistä lienee ja ehkä onkin kesäisten tanssimatkojen aikaan saannoksia. Autossa ja vuoroin vuokra mökeissä jotka olemme vuokranneet, vain rakasteluidemme ajaksi. Itse asiassas tansseissa käynti on jäänyt aika harvoiksi tapahtumiksi. Olemme vain loikoilleet ja nauttineet toisistamme täysin siemauksin. Siskoni mies on joskus ihmetellyt kuinka ahkeria olemme tanssilavoilla käymään siis kesäiseen aikaan.

        Talvisin vietämme ja rakastelemme pääasiassa siskoni kotona päivisin. Yleensä hänen ruokatuntinsa aikana pikaisesti, mutta silti täyden tyydytyksen kumpikin saaneina. Siskoni työpaikka on lähellä hänen kotiaan ja taittuu polkupyörällään tai kävellen varsin nopeasti. Minä jään joskus vielä makoilemaan ja loikoilemaan sänkyyn orgasmien hyvästä jälki tunnosta nautiskelemaan. Sitten ajelen kotiini muutaman kymmenen kilometrin matkan.

        Iltasella hyvää yötä toisillemme toivotellessammne voimme sopia huomisen tai myöhemmän ajan kohdan rakastelullemme. Siskoni joskus ottaa hieman vapaata ruokatuntinsa jatkeeksi. Silloin ehdimme saada toisemme perusteellisemmin ja useissa asennoissa. Siskonikin saa hieman levähtää ennen loppu päivän työ rupeamaa. Sillä ei hänkään enää ole nuori tyttönen. Vaan arvonsa ja naiseutensa tunteva upea kaunis hoikka nainen . Eipä kesäiseen aikaan pallini kovin kerkiä siemmen nesteestä liiaksi täyttyä, kun jo pääsen syöksyt siskoni tussuun suihkuttamaan.

        En ikinä ketään toista naista kaipaa . . . sukupuoli suhteemme on kestänyt jo vuosikymmenet. Siskoni oli 17 vuotias eka kerralla ja minä 23 vuotta. Kun kesä yönä tansseista paluu matkalla erään metsätien liittymän päässä saimme toisemme. Siskoni oli todella haluttava mini hameessaan mustissa rintaliiveissään ja täysin ihon värisissä Say Up sukissaan Siitä se kaunis elomme ja aikamme alkunsa sai. Siskollani on yksi lapsi . . no ei tietenkään MINULLE! Vaan aviomiehelleen . . . niin tuota ehkä tai sitten . . . ?

        Ompas todella upea ja hieno kertomus miten siskon ja veljen välit ja yhteiselo voivat olla niin kaunista ja sopusointuista. Sen pitää, vain antaa tapahtua ja kaikki mitä tapahtuu on varjeltava tarkoin. Niin että kaikki kaunis säilyy, vain ja yksin siskon ja veljen yhteisenä kauniina tapahtumina ja onnellisena elämänä. Olen miettinyt kirjoituksesi kaltaista sisko veli suhdetta vuosikausia aivan nuoruudestani saakka. Mutta voinut ja tyytynyt itse tyydytykseen ajatellen aina siskoani. Myös avioliitto aikanani olin ajatuksin siskoni jalkojen välissä aina rakastellessani vaimoni kanssa. Ja joka kerta sain voimakkaat orgasmit aina huudahtuksien saattelimina. Myös kehon ravistukset ns. "horkat" orgasmeissa olivat voimakkaita. Vaimoni tietenkin piti minun rakkauden työskentelyistäni. Olen kyllä miettinyt jos vai vihkaa ottaisin tuon haluni siskoni kanssa puheeksi, mutta uskallanko sittenkään ? Rohkeus ei vaan ole tähän asti riittänyt, mutta tuo kirjoituksesi antoi kyllä toivoa se voisi olla mahdollista. Sillä siskollani ei ole ollut vuosiin mies kontakteja. Ja mikäs sen kauniimpaa, kuin veljen ja siskon hyvä sympioosi elämän joka alueella. Joten kiitoksia kovasti, kuin ovia avaavasta kertomuksestasi ! Hyvää elämää teille ja kauniita nautintoja, jotka eivät todellakaan ole keneltäkään pois tässä raassa maailmassa, vaan päin vastoin. Sillä hyvää kaunista rakkautta / rakastelua tämä maailma ihmissuhteissa todella tarvitsee.

        Terv. nimim. jospa vihdoin saan syöksyilleni kaivatun paikan ja osoitteen.


    • Anonyymi

      Upeita juttuja, alkoi itseäkin panettaa, ikävä kun itsell'äni ei ole siskoa, eikä sukumökkiä jossa olla serkkulikkojen kanssa ,( Piti vaan vetää käyeen...

      • Anonyymi

        No kai nyt kesällä on joku paikka löytyy??? No lienee edes yksi sisko tai serkku tyttö . . . PAKKO OLLA! Vuokraappa kuule leirintä alueelta joku pikku mökki nyt ensi juhannuksena. Tanssitte illan ja siemailette estoja poistavaa juomaa KUMPIKIN! Joko siskosi tai serkku tyttösi. Siten myöhemmällä aittaan yöksi ja ovi lukkoon. . . . . joten "Kesäyöll' on lemmentaika,lupausten kulta-aika. Varo, ettei sydäntäsi vie . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kai nyt kesällä on joku paikka löytyy??? No lienee edes yksi sisko tai serkku tyttö . . . PAKKO OLLA! Vuokraappa kuule leirintä alueelta joku pikku mökki nyt ensi juhannuksena. Tanssitte illan ja siemailette estoja poistavaa juomaa KUMPIKIN! Joko siskosi tai serkku tyttösi. Siten myöhemmällä aittaan yöksi ja ovi lukkoon. . . . . joten "Kesäyöll' on lemmentaika,lupausten kulta-aika. Varo, ettei sydäntäsi vie . . .

        No niin luulisi löytyvän siis rakastelupaikkoja tai ees yksi. Me suomalaiset olemme usein aika mielikuvituksettomia persoonia. Kyllä ainakin minä ja siskoni keksimme yhdyntöihimme aina ratkaisun. Eikä siinnä estoja ole ollut tosiasiassa ei lainkaan. Minulla seisoi aika herkästi jo kun katselin siskoni Stay Up sukkiin verhottuja sääriään . . . siis ihon värisiin.

        Voi että kullini seisoi sillon nuorena ja seisoo edelleen jo näin ikääntyneenäkin, kun siskoni nosti säärensä kojelaudan päälle söpösti vierekkäin. Sitten kokeillen farkkujeni päältä joko mulla seisoo . . ja sehän seisoi silloin ja vieläkin. Kiireesti ajoimme silloin 70 - 80 luvulla tuttuun korpi tien parkkiin ja siskolta pikku pöksyt pois ja minulla farkut kinttuun.

        Siskoni levitti jalkansa ja minä varoen asetin kullini siskoni pimpan huulille. Sillä siskollani oli ja vieläkin varsin tiukka pimppa. Siskoni sanoi hiljaa pane jo sisään ja minähän panin. Pitkälle toista sata edestakaista nainti liikettä . . . ja siskoni huusi orgasmin huipulla. Ja minä laukesin 3 - 4 kertaa kullin ollesssa aivan siskoni pimpan pohjassa. Siskoni sanoo aina miten kaunis ja upea orgasmi irvistykseni onkaan. Hampaat kuvaannollisesti irvessä silmät kiinni tai melkein kiinni.

        Huudahdukeseni jotka tulevat osin kurkku äänellä lopuksi autuaallisin örähdyksin kulli nytkähdyksien tahdittamina. Kullini nytkähdellen ja ruikkien viimmeisiä siemmen-neste ruiskeitaan siskoni pyhimpään. Lantioni myös nytkähtelee ikään, kuin varmistaen kaikki siemmen-nestee ruiskaukset menevät varmasti pimpan perälle. Sitten levätään kesäyössä vierekkäin suukotellen ja autuaallisen raukeina.

        Pidän kämmentäni siskoni tussun alla vasta aikojen kuluttua lämmin siemmen-nesteeni alkaa valua siskoni tussusta kämmenelleni. Voiko olla ihanampaa hetkeä sitä olen useasti miettinyt. Näin tapahtui aina joka tanssi reissulla siskoni kanssa paluumatkalla silloin nuorena.

        Kun siskollani oli kuukautiset emme silloin menneet koko tansseihin. Tanssimme aina koko illan kahdestaan hitaat kappaleet virittivät tunnelmaa paluumatkalla naintiin. Tanssi matkamme suuntautuivat aina kotikontuja kauemmaksi paikkoja vaihdelle. Näin vältimme tuttavien ihmisten tutkivat silmät. Siskoni pukeutui aina reilusti polven yläpuolelle yltävään lyhkäseen kesä mekkoon. Se mahdollisti kätevästi myös takaapäin naimisen piilofarmari autoni takaosassa.

        Myös sylitysten nainti oli meillä ja vieläkin nyt yli viisikymppisinä sitä ihanaa autuallista eloa. Meillä on kuusi eri nainti asentoa vuosikymmenten aikana huippuunsa hiottua ;)) Niistä on varaa valita, mutta se lähetys-saarnaajan asento se toimii paikassa, kuin paikassa. Varsinkin kesäisillä marja matkoilla pienessä vihreässä harjateltassa.

        On kiihottavaa, kun siskoni levittää säärensä ja nostaa polvet koukkuun. Ja kun siskoni orgasmi lähestyy yhä tiukemmin polvet ovat koukussa ja ylhäällä. Sitten pari naisellista kovaa kirkaisua ! . . . ja minulta sinkoaa siemmen-nesteet ties monettako tuhannetta kertaa syvälle siskoni tussuun. Kesäpaikkamme siivousta siskoni ja minä . . . sitä jo kiihkeästi odottelemme. Hyvää kevättä ja kesää kaikille!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin luulisi löytyvän siis rakastelupaikkoja tai ees yksi. Me suomalaiset olemme usein aika mielikuvituksettomia persoonia. Kyllä ainakin minä ja siskoni keksimme yhdyntöihimme aina ratkaisun. Eikä siinnä estoja ole ollut tosiasiassa ei lainkaan. Minulla seisoi aika herkästi jo kun katselin siskoni Stay Up sukkiin verhottuja sääriään . . . siis ihon värisiin.

        Voi että kullini seisoi sillon nuorena ja seisoo edelleen jo näin ikääntyneenäkin, kun siskoni nosti säärensä kojelaudan päälle söpösti vierekkäin. Sitten kokeillen farkkujeni päältä joko mulla seisoo . . ja sehän seisoi silloin ja vieläkin. Kiireesti ajoimme silloin 70 - 80 luvulla tuttuun korpi tien parkkiin ja siskolta pikku pöksyt pois ja minulla farkut kinttuun.

        Siskoni levitti jalkansa ja minä varoen asetin kullini siskoni pimpan huulille. Sillä siskollani oli ja vieläkin varsin tiukka pimppa. Siskoni sanoi hiljaa pane jo sisään ja minähän panin. Pitkälle toista sata edestakaista nainti liikettä . . . ja siskoni huusi orgasmin huipulla. Ja minä laukesin 3 - 4 kertaa kullin ollesssa aivan siskoni pimpan pohjassa. Siskoni sanoo aina miten kaunis ja upea orgasmi irvistykseni onkaan. Hampaat kuvaannollisesti irvessä silmät kiinni tai melkein kiinni.

        Huudahdukeseni jotka tulevat osin kurkku äänellä lopuksi autuaallisin örähdyksin kulli nytkähdyksien tahdittamina. Kullini nytkähdellen ja ruikkien viimmeisiä siemmen-neste ruiskeitaan siskoni pyhimpään. Lantioni myös nytkähtelee ikään, kuin varmistaen kaikki siemmen-nestee ruiskaukset menevät varmasti pimpan perälle. Sitten levätään kesäyössä vierekkäin suukotellen ja autuaallisen raukeina.

        Pidän kämmentäni siskoni tussun alla vasta aikojen kuluttua lämmin siemmen-nesteeni alkaa valua siskoni tussusta kämmenelleni. Voiko olla ihanampaa hetkeä sitä olen useasti miettinyt. Näin tapahtui aina joka tanssi reissulla siskoni kanssa paluumatkalla silloin nuorena.

        Kun siskollani oli kuukautiset emme silloin menneet koko tansseihin. Tanssimme aina koko illan kahdestaan hitaat kappaleet virittivät tunnelmaa paluumatkalla naintiin. Tanssi matkamme suuntautuivat aina kotikontuja kauemmaksi paikkoja vaihdelle. Näin vältimme tuttavien ihmisten tutkivat silmät. Siskoni pukeutui aina reilusti polven yläpuolelle yltävään lyhkäseen kesä mekkoon. Se mahdollisti kätevästi myös takaapäin naimisen piilofarmari autoni takaosassa.

        Myös sylitysten nainti oli meillä ja vieläkin nyt yli viisikymppisinä sitä ihanaa autuallista eloa. Meillä on kuusi eri nainti asentoa vuosikymmenten aikana huippuunsa hiottua ;)) Niistä on varaa valita, mutta se lähetys-saarnaajan asento se toimii paikassa, kuin paikassa. Varsinkin kesäisillä marja matkoilla pienessä vihreässä harjateltassa.

        On kiihottavaa, kun siskoni levittää säärensä ja nostaa polvet koukkuun. Ja kun siskoni orgasmi lähestyy yhä tiukemmin polvet ovat koukussa ja ylhäällä. Sitten pari naisellista kovaa kirkaisua ! . . . ja minulta sinkoaa siemmen-nesteet ties monettako tuhannetta kertaa syvälle siskoni tussuun. Kesäpaikkamme siivousta siskoni ja minä . . . sitä jo kiihkeästi odottelemme. Hyvää kevättä ja kesää kaikille!!

        No niin on ihanaa . . siis sylitysten nainti ! Kävin juuri kauppareissulla ja sovittiin menen siskoni luokse hänen ollessaa ruokatauolla töistään. Sylitysten rakasteltiin saimme kumpikin useat orgasmit huudahduksien kera. Miten ihanaa oli pistää kädet siskoni hoikille olkapäille ja painaa penistäni tussukkaansa vasten niin syvälle, kuin vain ikinä sain. Peenikseni liukuessa aivan siskoni napakan kireän pimpan perälle. Siskoni kovettuneet ihanat juuri kämmeneeni sopivan kokoiset napakat rinnat rintaani vasten Ja parkaista orgasmeista spermani suihkutessa voimalla siskoni sisälle.

        Siskoni kiljaisi monta kertaa paljastaen hammasrivinsä orgasmi ilmeineen. Oli ihanaa vetää kaikkensa antanut penikseni siskoni sangen tiukasta tussukasta. Siskoni on päälle viisikymppinen hoikka ja kaikin puolin upeassa kunnossa. Minäkin olen nykyään entisestä muodostani paljon hoikempi. Ihanaa on jaksaa naida mm. lähetys-saarnaaja asennossa. Siskoni nostaessa hoikat ihonvärisiin Stay Up sukkin verhotutu säärensä kauniisti sivulle koukkuun.

        Kietoen rentona säärensä sitten orgasmit saaneena alaselkäni päälle. Myös tummat Stay Up sukat ovat tosi kauniit ja kiihoittavat siskoni säärissä. Monet orgasmit nekin jaloissaan olemme saaneet kokea. Eräässä vapaa-ajan rakennuksen ikkunattomassa eteistilassa pois mahdollisislta katseilta. Vain voimakkaat orgasmien tuomat äänet vanhasta rakennuksesta vaimeasti kuuluen. Mukavaa on siskoni kanssa kaikista asioista jutella orgasmeista raukeana ilman mitään hoppua ja kiirettä.

        Jos laatuajasta puhutaan . . . . . juuri tuo on sitä. Kesäisin käymme kaksistaan tansseissa siskoni pukeutuu lyhyt helmaiseen kesä leninkiin tai hameeseen. Olemme siellä, kuin kuka tahansa aviopari, vaikka olemmekin sisko ja veli. Hyvin harvoin kohtamme nykyään tuttavia ihmisiä siellä. Onhan tanssipaikka varsin etäällä joten kesäyönä on aikaa mennä ja tulla.

        Useasti olemme ajaneet tulomatkalla auton suojaisaan lyhyen pistotien puiden katveeseen. Ja olleet sukupuoliyhdynnässä ja tietysti lähetys-saarnaaja asennossa, koska se asento on kätevää juuri autossa. Laitan käteni alakautta ja sormeni siskoni hoikilla hartioilla. Saan aina rajut orgasmit juuri tuossa asennossa. Jännitän selkäni pakostakin aina kaarelle orgasmin lähestyessä. Ja suoristan jalkani suoraksi siskoni levittäessä haarojaan saan kovasti ravisuttavat orgasmit. Siskoni tussukka sykkii orgasmien otteessa.

        Lopuksi sisko pyyhkiin spermani valumat itsestään. Ja laittaa pikkuhousun suojan lisä sperma vuotojen suojaksi. Sitten on aika lähteä kotimatkalle kauniissa kesä yössä. Ohjaten autoa käteni siskoni reisien välissä tai polvella . . . Tuskin tässä mitään pahaa lienee? vaikka siskoni onkin naimisissa. Miehensä, kun ei tanssi ! . . . . joten me veli ja sisko senkin edestä. Olemmehan kypsässä aikuisiässä joten miksi emme saisi tuottaa toisillemme, vain pelkkää hyvää oloa ja onnea?


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe