Tätä on takavuosina kysytty ennenkin.
Onko sähköasennukset niissä parantuneet? Kysyn tätä siksi että naapurin Reino kuoli Alanyan kurpitsalampusta saamaansa sähköiskuun.
Kauniitahan lamput toki ovat.
Parhaimmat kurpitsalamput Alanyassa?
KurpitsaOnIhana
4
300
Vastaukset 4
- mammamuori
Meillä on kurpitsalamppuja kotona jo 32 eli yhtä monta kuin käyntejämme ihanassa Alanyassa.
Lamput olemme ostaneet aina samassa paikasta. Ainoastaan muutama on polttanut sulakkeen taulustamme. - valoakansalle
Moikka, mä olen ostanut pelkän lampun ilman sähköjä. Ostin kotimaassa siihen sähköjohdot ym. Hyvin toimii !
- mammamuori
Hienoa! Juurikin näin pitäisi toimia niin välttyisimme lukuisilta kurpitsalamppujen aiheuttamilta kuolemilta maassamme.
- ytytytr
Minä tein vielä ekologisemman teon. Toin pelkän kurpitsan ja väsäsin siihen sähköt, reiät ja lampun Suomessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3721682- 1141256
- 1291211
- 1481111
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25954- 111852
- 57611
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.168607Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i113544- 18510