ite jäin kiinni poliiseille kannabiksen alaisena mutta ei ollut yhtään kannabista hallussa sillo ja mulla on sossut kohta, niin ihmettelen että tuleeko mulle H merkintä. ja tunnustin että olin polttanu 0.5g elikkäs 1 jointi.
H-merkinta
2
268
Vastaukset
- Konstaaapeli
H merkintää ei ole olemassakaan sellaisena. Se on urbaani legenda...
- jurrrrristi
Tuli ilmeisesti sakot huumausaineen käyttörikoksesta. Sakko menee moneen rekisteriin. Oikeusrekisterikeskus pitää rikostaustarekisteriä, otteen joutuu esittämään esimerkiksi moneen oppilaitokseen pyrittäessä.
Poliisin rekistereissä tieto näkyy koko loppuiän. Vaikka tieto poistuu viidessä vuodessa aktiivirekisreristä,niin se jää näkyviin arkisto-, eli historiarekisteriin.
Yleensä poliisi rekisteröi aina huumausaineitten käyttäjät, jolloin tieto poistuu tuntomerkkirekisteristä vasta kymmenen vuoden kuluttua rekisteröidyn kuolemasta.
22 § (30.12.2013/1181)
«Tietojen» «poistaminen» poliisiasiain tietojärjestelmästä
7) tuntomerkkitiedot poistetaan viimeistään kymmenen vuoden kuluttua rekisteröidyn kuolemasta.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723