Moii, oon 13 vuotias. Haluan tietää onko minulla tulossa äänenmurros, alkamassa tai tulossa vähän ajan sisällä tai milloin? Mun mielestä mun ääni on kyl muuttunu AINASKI VÄHÄN.. mun ääni aika monesti vaan muuttuu PALJO (ei kuitenkaa sen verran että äänenmurros ois) Oon monesti sillee kunnolla KRÖHÖM niin ääni on!MELKEE!samanlainen kun ei ois tulossa äänenmurrosta,tajuutte kyl, joskus tietty vaan ihan vähän vaan ääni muuttunumelkeesamanlainen kun ei ois tulossa äänenmurrosta.mut kuitenkin. mua vaivaa tää.
Jos ette tajunnu kaikkee niin voitte kysyy ja vastailla sen verran kun tajuutte pls?
Onko teillä käyny jotenki tollee ja sitte alkanu äänenmurros lähiaikoina vai?
Voitte tietenki sanoo että mitä tapahtu ennenku äänenmurros tuli (lähiaikoina)
KIITOS JOS LUIT JA IIISO KIITOS JOS VASTASIT ASIALLISESTI KYSYMYKSIIN
Onko tämä äänenmurros??
6
725
Vastaukset 6
- tsempit
Kyllä se pikkuhiljaa tulee. Useimmiten sen huomaa läheiset kuin itse.
- äänenmurrosko
Koska se tulee? Mitä ihmeen pikkuhiljaa?
- äänenmurros
Pikkuhiljaahan se muuttuu, ei ainakaan yön yli. Kestää muutamia kuukausia, ehkä puol vuotta. Älä huoli.
- JarmoBoy40v
oot kuolemassa sori..
- Äähammasnen
Se on vain niin KRÖHM ainaskin ne viisaudenhampaat on otettava kun muuten ne mätänee ja ääni pilaantuu. Jos ymmärrät niin ainaskin toivotamme. Kaikea hyvää. Mopossa on oltaavax äänenväinebnbin,
- fghdfghdfghdfghdfghdf
Läheiset huomaa äänen muutoksen ennemmin kuin sinä. Sinä itse kuuntelet ääntäsi paljon enemmän joten et saata huomata muutosta.
Mutta siis asiaan. Yleensä huomaat oman äänenmurroksesi alkavan kun sinulle tulee ns. kiekaisuja eli ääni saattaa muuttua huutamiseksi jos alat korottamaan ääntäsi.
Mutta jos sinulla ei ole tapahtunut näitä, niin äänenmurros tulee vasta hieman myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on481511Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.64941Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30677- 87647
- 46618
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14615Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24591Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56584- 8579
- 44531
- 61525
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47523Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70520Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14511- 37506
- 48483
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13472Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132469Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45419Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26409