Hrvikoirat pois hirvien perästä

Holmolaiset

Jos ei ole hirvenmetsästys vielä alkanut niin ei haukuteta niitä hirvirakkeja kuten ei haukuteta tammikuussakaan. Pitääkö tulla viittomakielellä se puupäille selvittämään !

9

535

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hirvimetsästysajat

Olen samasta aiheesta seurassa puhunut usein. Monesti olen mennyt koiramiehiä myös ojentamaan maastoon, sillä yksi tyyppi karkauttaa koiraansa ja häätää kaikki hirvet naapuriseuran puolelle. Ei se ole ihme, että naapuriseurat saavat kaatonsa täyteen hetkessä, kun meidän hirvet on ajautettu pois alueelta !

• loppuuseluuseritouhu

Paras tapa opettaa koiraansa elokuussa kouluttavaa on ojentaa nyrkki silmään aina kun lenkki aukeaa. Nyrk nyrk !

• hirvellä

idiootti

• 34tgaergergesrgdsdxf

Älä räkätä joutavia!

Koirien kouluttaminen on ollut sallittua ja laillista jo 20.8. lähtien.

Pitäähän koirien saada verrytellä ja harjoitella, jotta jahdin alkaessa ovat sitten vedossa.

Viittomakielellä keskusteltaessa tulee helposti nenä kipeäksi, joten harkintaa...

• Kuspäärakkijätkä

Meillä yksi kohko ajauttaa kaikki hirvet naapuriseuran puolelle ennen jahdin alkua. Hirvet loukkaavat jalkojansa sekopään touhuissa.

• RasittavaaPorukkaa

Hirvenmetsästäjät ovat yksi saatanan paska riesa koko suomessa. Koko sakki pitää kriminalisoida. Saatanan hölmöä hommaa ja turhaa.Vanhat öyhööjät mekastaa mettässä ampumassa toisiaan kaljoissa....voi taivas mitä vitun sössimistä koko touhu.Joku beagle labrarakki juoksee ja jää lumeen jumiin ja tämä on metsästystä.....tsiisus mitä pellejä.

• uteliastakokysyä

Mitä itse, harrastat?

• perästäpä

Vasoja vartenhan se hirven perä on, joutaakin hirvikoirat pois hirven perästä.
      Joskus tuli nähtyä hirvikoira hirven selässä. Hirvi ui, koira haukkui.

• Anonyymi00009

🤑🤑🤗🤗🤭😐🙄😒

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1789
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      113
      831
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      621
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe