Miehen exä valehtelee meille

puutuntilanteeseen

hänen ja lasten asioista. Me olemme rehellisiä ihmisiä emmekä tykkää että meille valehdellaan. Yritän kovasti opettaa hänen ja mieheni entisille lapsille rehellisyyttä mutta miten se koira karvoistaan pääsee, jos äiti on opettanut heille et valehtelemalla pärjää.
Olemme nuori uusipari ja miehellä on viisi lasta ja mull akolme. Tälläisessä katraassa on opetettavaa ja olla hyvä äiti ja äitipuoli, ja kohdella kaikkia tasapuolisesti, mutta se ei onnistu jos laumassa on epärehellisä lapsia. Omani ovat omaksuneet hyvät käytöstavat mutta miehen lapsisilla ne ovat erittäin hukassa. Olemme jutelleet miehen exän kanssa mutta ei myönnä mitään eikä edes pahemmin puhu minulle, ja miehestä se on ok, sillä hänestä se on hyvä äiti, mutta minusta ei. Riitelemme usein siitä lasten tulosta meille kun en halua että mun lapset ovat tekemisissä valehtelijoiden kanssa. En tiedä miten jatkaa, mutta poiskaan en voi muuttaa, sillä miehen lapset tarvitsevat aikuisia elämäänsä, ja opetusta ja ohjausta monissa asioissa, joten pakko pysyä täällä. En tahdo jättää heidän äitiään pulaan ja ongelmien kanssa yksin vaan haluan puuttua niihin ja neuvoa myös häntä arkisissa asioissa parempaan. Uskon että hänestä se on erinomainen asia muttei kehtaa sanoa sillä häpeää omaa toimintaa. Olen tehokas ja päämäärätietoinen ja haluan että kaikkien asiat luistavat.

2

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gmgmgm

      Onko noi miehen 5lasta yhdelle naiselle?

    • Lissuonääliö

      Lakkaa nyt lissu-lasse lässyttämästä ,ei sulla ole miestä tai naista ,eikä yhtäkään mukulaa joten voit lopettaa provoilusi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe