Jo jonkun aikaa oon jo ihmetelly ku päivällä ei posti tuo muuta ku mainoksii ja yöllä tulee kirjeet, viikkolehdet , Itä-Häme ja Lähilehti, miksi?
Milloin teille tulee postia?
8
2402
Vastaukset
- MuuttoIlmoitus
On halvempaa jakaa öisin ja siten nopeamapaa !
- kellot-sekaisin
Miksi yöllä jakaminen olisi halvempaa? ja miksi on siksi nopeampaa jos on halvempaa? onko ne postin työntekijöitä jotka yöllä jakaa postia?
Postin jakelua hoitaa Sysmässä enimmäkseen Mediatalo Esa. Posti on hinnoitellut itsensä varsinaisen postin sekä suurimmaksi osaksi myös mainosten jakelusta pihalle. Postin postimiehet on nykyään keskittynyt lähinnä leikkaamaan nurmikkoja, lapioimaan lumia ja pyyhkimään mummojen pyllyjä - sekä kantamaan iltapäivisin esimerkiksi netistä ostettujen tuotteiden paketit kotiin. Postipakettien kotiintoimitus palvelu toimii ihan ok, tosin toimitusajat ovat joskus harmittavan pitkiä.
Mielestäni Mediatalo hoitaa lehtien ja kirjeiden jakelun ihan OK - posti ja lehdet kolahtaa aamuyöstä laatikkoon.- Peraton
Älä mieti liikaa Pera, se ei sovi sulle.
- Lambi
Aaamulehdet ja osa mainoksista kuuluu Esa-jakeluun, posti tuo osan kirjepostista ja lehdet joissa on räntättynä nimi. Kuoren päältä selviää onko posti vai esajakelun jakama kirje. ---Osaa valittaa oikeaan osoitteeseen!
Postin alaisuudessa voi olla perseenpyyhkijöitä ja nurmikonleikkajia, mutta he eivät jaa postia.
Jos et itse taivu niin anna olla. Hajustahan sinut tunnetaan!- EiMainoskieltoa
Meille ei tule yöllä mitään mainoksia, aamulla anivarhain luukusta kopsahtaa ainoastaan tilatut aamu- ja aikakausilehdet (myös nimellisiä), sekä kirjepostia (pääosin laskuja). Mainoksia tuo tuo vain posti päivällä, myös tänään toi.
- Anonyymi
Vanha kansan sanonta yöllä liikkuu huorat ja varkaat posti sysmässä eikä ole aina jaettavaa
- Anonyymi
Johan on kommentti varhaisjakajien ammattirymää kohtaan, kovinkaan moni ei viitsisi säässä kuin säässä aamuyön varhaisina tunteina kantaa lehtiä ja muuta postia, varsinkin kun ottaa huomioon mahdolliset vaaratekijät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433434Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172642Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3822588Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821767- 861415
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs701005- 74965
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27799Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4744