TÄMÄN HETKEN PIIRRETYT

Seen that

Oikeasti, jos yhtään osaa tv-oppaita lukea, löytää nykyisinkin yhtä ihania lastenohjelmia kuin "silloin ennen"

MA:Puuha-Pete, Mnsikka-Marja, 10 2, Sagwa

TI:Ankronikka, Timon ja Pumba, Pikku väkeä, Putte Possu (eng.), Väiski Vemmelsääri(eng.), Lassen maailma (ruot.), Beatrix Potterin Petteri Kaniini

KE:Sabrina(eng.) Tehotytöt(eng.) Manu ja Matti,Timo menee esikouluun

TO: Noddy, Pellepoliisit (eng.), Karhuherra Paddingon

PE:Disneyn Pieni merenneito, Koalaveljekset, Pikkukarhun tarinoita

LA: Sinisen talon Nalle, Tomi Traktorit, Akun tehdas, Herkulliset naapurit

SU: Ti-Ti Nalle, Richard Scarryn Touhukas Maailma, Ankan Tahtiin, Winx-klubi, Fievel

Luulisi siitä riittävän nostalgian kaipuuseen. Oikeasti tsekkiläiset nukkeanimaatiot oli aika kamalia silloin ennen. Rosvo-Rudolf ja torstain Pätkis oli ainoota juhlaa.Niin ja ne sunnuntain klo 19:n piirretyt! PIKKU KAKKOSESSA on nykyisin myös tosi hyviäkin piirrettyjä!

5

1375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taichi

      Juuri näin. Viime aikoina on tosin poistunut monta aiempaa suosikkiani kuten Nooran naapurissa (64 Zoo Lane), Something Else (olisko ollut Karvaiset kaverit suomeksi) sekä Maikki ja pelottava Pontso.

      Voi kun lapsena olisikin ollut tällaista TV-tarjontaa. Ei kovin paljon tule ikävä vanhoja aikoja, vaikka olihan sielläkin hyviä piirrettyjä.

      • Äiti neljä- ja kaksivuotiaille

        Olen kerran saanut jopa sähköpostiini ketjukirjeen, joka luvattiin lopulta lähettää tv-asemille aiheesta, että "vanhat hyvät" lastenohjelmat palaisivat ruutuun! Listassa oli Kössi Kengurut, Taikuri Saviset yms. todella tylsät ohjelmat Pikku Kakkosen alkuvuosilta. Kyllä meillä mieluummin katsotaan Mansikka-Marjaa, Tomi Traktoria, Ti-Ti Nallea ja Disneyn piirrettyjä, kuin äidin lapsuudesta tuttuja vähävärisiä aneemisia animaatioita. P2:ssa tuli vähän aika sitten uusintana ohjelma, missä oli se Matti-niminen poika , jolla oli se harmaaraidallinen kissa "viiru" tai jotain sinnepäin. Tunnusmusiikki oli todella masentava silloin ja oli sitä edelleenkin. Todella surullista vihellystä. Kyllä nykylasten kelpaa. Pokemonit ja Dual Mastersit meillä vielä on pannassa, mutta eipä ne kiinnostaisikaan meidän lapsia (vielä).


    • minitiiikeri

      Itse minun mielestäni 10 2 ohjelmaa oli mukava katsoa :) Tietääkö joku mistä näiti jaksoja visi katsoa uusintoina?

      • Pokemon on todella hyvä sarja. Älkää haukkuko sitä ja on paras piirros ohjelma, joka tänä päivinä tulee tv:stä ulos. Ainaki lauantai aamut lähtee paremmin rullaamaan, kun saa kattoa Pokemonin.
        Alottajalla on monta hyvää, mut kammottavia on Mansikka-Marja, Pikku väkeä, sabrina, pellepoliisit, sinisen talon nalle, ankan tahtiin, tomi traktori ja ti-ti-nalle.


    • Anonyymi

      Karvaiset Kaverit animaatiosarjassa Viljamin kotimainen ääni on Lassi Alhorinne. Mykkäkoulu-jakson lopussa hän antoi norsuystävälleen Kärsämille purkkapiirakkaa. mykistäkseen hänet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe