Moikka! Olen nainen ja haluaisin silloin tällöin ilmentää miehistä puoltani pukeutumalla miesmäisesti. Ongelma on siinä, ettei miesten vaatteet oikein istu minulle, ja se juuri olisi se juttu tässä käyttää nimenomaan miesten vaatteita. Olen hoikka ja kapeaharteinen, mutta melko pitkä. Tästä syystä esim. kauluspaidat jäävät selästä "pussille". Miesten housuja en ole sovitellut.
Eli kaipaisin vinkkejä miten luoda miesmäinen tyyli. Rohkeasti katselemaan poikienosastolle vai saako naistenvaatteista loihdittua miesmäistä?
Vaatetusvinkkejä?
Maketo
3
155
Vastaukset
- hatsoff
kysyppäs poikienosaston pääegolta
- Vvt
Jaa'a, mutta tämä kysymys ei kyllä kuulu tähän ryhmään.
- Vaatturi_
Jos erilaiset miesten paitojen standardimallit eivät aivan istu, on aina mahdollista hyödyntää korjausompelimoita, jos omakohtainen ompelukoneen käyttö on aivan vierasta.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472