Hammaskoru

t13v

Moikka! Oon tässä vähän miettinyt hammaskorun ottamista, mutta mielesdäni on myös paljon kysymyksiä. Siis sellaisia mitä en netistä löytänyt. Eli jos teillä ois vastausta näihin kysymyksiin: Haittaako hammaskoru oikomishoitoja (ei siis mitään rautoja yms ole tulossa) äitini luulee että voisi vaikuttaa mutta miten muka?
Jos täällä on sauvolaisia/turkulaisia tai jopa ihan paimiolaisia niin tiiättekö voisko ihan Paimion tervryskeskuksessa ottaa? Ja kuinka paljon maksaa korun laittaminen? Tiedän suunnilleen mutta onko se jotain 15-25 euron välillä? Niin olen ainakin itse ymmärtänyt että on. Eli joo jos osaatte vastata niin kiitos!

6

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex.hoitaja

      Mitä h*lvettiä!
      Miksi sen korun otat?!
      Hammaskiille kärsii.
      Bakteerit pesii korun ympärille.
      Jossain vaiheessa hammasta pitää korjata tai jopa poistaa.
      Omapa on asiasi, mutta minä itse en ottaisi moista "koristetta".

      • t13v

        Siis en tiedä minkälaista hammaskorua ajattelit että otan, ajattelin ottaa pieen hopeisen "timantin". en herranjumala mitään hampaankokoista yms... miten sellainen pikkuinen parin millimetrin kokoinen kivi voi jothaa siihen että hammas pitää poistaa..?


    • hämmästelentosiaan

      Höh!

      Oletko ihan järkevä?
      MIKSI hammaskoru????

      Eikö oo muuta sun elämässä?
      Jos ei oo, niin valittelut.

      • t13v

        siis miksi kaikilla on ongelma tän asian kanssa, kun en edes kysynyt teidän melipidettä hammaskorusta. haluaisin ottaa, koska näyttää musta tosi kivalta?


    • Anonyymi

      Hammaskoru hampaassa: mielipuolista järjettömyyttä ja hulluutta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe