Moikka! Oon tässä vähän miettinyt hammaskorun ottamista, mutta mielesdäni on myös paljon kysymyksiä. Siis sellaisia mitä en netistä löytänyt. Eli jos teillä ois vastausta näihin kysymyksiin: Haittaako hammaskoru oikomishoitoja (ei siis mitään rautoja yms ole tulossa) äitini luulee että voisi vaikuttaa mutta miten muka?
Jos täällä on sauvolaisia/turkulaisia tai jopa ihan paimiolaisia niin tiiättekö voisko ihan Paimion tervryskeskuksessa ottaa? Ja kuinka paljon maksaa korun laittaminen? Tiedän suunnilleen mutta onko se jotain 15-25 euron välillä? Niin olen ainakin itse ymmärtänyt että on. Eli joo jos osaatte vastata niin kiitos!
Hammaskoru
6
519
Vastaukset 6
- Ex.hoitaja
Mitä h*lvettiä!
Miksi sen korun otat?!
Hammaskiille kärsii.
Bakteerit pesii korun ympärille.
Jossain vaiheessa hammasta pitää korjata tai jopa poistaa.
Omapa on asiasi, mutta minä itse en ottaisi moista "koristetta".- t13v
Siis en tiedä minkälaista hammaskorua ajattelit että otan, ajattelin ottaa pieen hopeisen "timantin". en herranjumala mitään hampaankokoista yms... miten sellainen pikkuinen parin millimetrin kokoinen kivi voi jothaa siihen että hammas pitää poistaa..?
- hämmästelentosiaan
Höh!
Oletko ihan järkevä?
MIKSI hammaskoru????
Eikö oo muuta sun elämässä?
Jos ei oo, niin valittelut.- t13v
siis miksi kaikilla on ongelma tän asian kanssa, kun en edes kysynyt teidän melipidettä hammaskorusta. haluaisin ottaa, koska näyttää musta tosi kivalta?
- KVG2018
netistä löytyy ku kuuglettaa hammaskoru
esim. https://www.terveystalo.com/fi/Palvelut/Hammaslaakari-ja-suunterveys/Suuhygienistipalvelut/Hammaskorun-kiinnittaminen/ - Anonyymi
Hammaskoru hampaassa: mielipuolista järjettömyyttä ja hulluutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921798
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391283Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i1261045Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku29943S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant32845Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41818Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul35744KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi15743Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁68710Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R46668