Moikka! Oon tässä vähän miettinyt hammaskorun ottamista, mutta mielesdäni on myös paljon kysymyksiä. Siis sellaisia mitä en netistä löytänyt. Eli jos teillä ois vastausta näihin kysymyksiin: Haittaako hammaskoru oikomishoitoja (ei siis mitään rautoja yms ole tulossa) äitini luulee että voisi vaikuttaa mutta miten muka?
Jos täällä on sauvolaisia/turkulaisia tai jopa ihan paimiolaisia niin tiiättekö voisko ihan Paimion tervryskeskuksessa ottaa? Ja kuinka paljon maksaa korun laittaminen? Tiedän suunnilleen mutta onko se jotain 15-25 euron välillä? Niin olen ainakin itse ymmärtänyt että on. Eli joo jos osaatte vastata niin kiitos!
Hammaskoru
6
512
Vastaukset
- Ex.hoitaja
Mitä h*lvettiä!
Miksi sen korun otat?!
Hammaskiille kärsii.
Bakteerit pesii korun ympärille.
Jossain vaiheessa hammasta pitää korjata tai jopa poistaa.
Omapa on asiasi, mutta minä itse en ottaisi moista "koristetta".- t13v
Siis en tiedä minkälaista hammaskorua ajattelit että otan, ajattelin ottaa pieen hopeisen "timantin". en herranjumala mitään hampaankokoista yms... miten sellainen pikkuinen parin millimetrin kokoinen kivi voi jothaa siihen että hammas pitää poistaa..?
- hämmästelentosiaan
Höh!
Oletko ihan järkevä?
MIKSI hammaskoru????
Eikö oo muuta sun elämässä?
Jos ei oo, niin valittelut.- t13v
siis miksi kaikilla on ongelma tän asian kanssa, kun en edes kysynyt teidän melipidettä hammaskorusta. haluaisin ottaa, koska näyttää musta tosi kivalta?
- KVG2018
netistä löytyy ku kuuglettaa hammaskoru
esim. https://www.terveystalo.com/fi/Palvelut/Hammaslaakari-ja-suunterveys/Suuhygienistipalvelut/Hammaskorun-kiinnittaminen/ - Anonyymi
Hammaskoru hampaassa: mielipuolista järjettömyyttä ja hulluutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1884820Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303690Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392582Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572257Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491578- 731318
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751171Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711152En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on401115Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911021