Rakastettu

erityistä

On oikea nimesi...................

38

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisellevaimiehelle

      Oletko aloittaja nainen vai mies?

      • EtSinä

        Tiedän sen. Sulla on erilainen tyyli.


      • naisellevaimiehelle
        EtSinä kirjoitti:

        Tiedän sen. Sulla on erilainen tyyli.

        Olen itse laittanut hänelle samantyyppisen aloituksen muutama viikko sitten... Juha Tapion Rakastettu - kappaleen ja vähän muutakin. Siksi tämä aloitus kiinnitti huomioni.


    • jamääkintäällävielä

      Tää on jotenki semmonen rypemispalsta. Niinku joku teiniosasto jossa voi oksentaa ihastumisensa pihalle. Sitte tyypit voi alkaa heitteleen kirjaimia ja paikkakuntia yms.yms. Ihan niinku "arvaa kuka peli"...

      • MinäPidänSinusta

        Voisit olla joskus vähemmän ilkeä.


      • minäpidänsinustaEenemmän

        Tuo oli toteamus ja oma kokemus tästä saitista. Pahempia minusta Risto on kirjoittanut tänne esim.Annesta. tarkoitukseni ei ollut olla ilkeä...


    • asdfghjkjhfdfghj

      Niin, hyvää yötä meille onnettomille.

    • Saako arvata? Revolveri, Miss scarlet ja aula?

    • MinuaHuimaa

      Rakkautta.

    • olispa

      Mutku ei oo :(

    • haaveviimeinen

      Rakkautta on.... kulkea käsi kädessä.

      • sinäsenkin

        Yhtäaikaa kuten ennen vanhaan...
        <3


      • haaveviimeinen

        <3


    • oottärkeämulle

      En pääse sinusta ohi...en mitenkään... palaat alituisesti mieleeni...

      • pitäisnukkuakin

        Vaikka ei se tarkoita,että jaksaisin jäädä tälle saitille talveksi...en usko jaksavani...oon lujilla monien asioiden kanssa...


      • eitätäjaksaenääkauaa
        pitäisnukkuakin kirjoitti:

        Vaikka ei se tarkoita,että jaksaisin jäädä tälle saitille talveksi...en usko jaksavani...oon lujilla monien asioiden kanssa...

        En minäkään jää tänne enää kuin vähäksi aikaa, kun työt alkavat niin sitten loppuu täällä oleminen kokonaan.


    • oliniinpahamielimonesti

      Se tuntuu vieläkin sairaan pahalta,että sä aina hävisit...se oli helvettiä...olin niin lapsellinen silloin ja nytkin...

      • anteeksiettä

        Laitoin peukun tälle. Tämä vain jotenkin osui.


      • Motti

        Mihin se hävis.


      • josmulletää

        Kirjoitin yhtä tekstiä...


      • uppe
        anteeksiettä kirjoitti:

        Laitoin peukun tälle. Tämä vain jotenkin osui.

        Kehen.


      • anteeksiettä
        uppe kirjoitti:

        Kehen.

        Vaikka minuun?


    • Sanoitettäodotat

      Olkoon vaan. Ei se muuta sitä että sinä et minuun mitään yhteyttä ole ottanut. Muuksihan se ei muutu ennen kuin sinä jotain itsestäsi ilmoneeraat minulle, toisten kautta tai ihan itse. Aika jo olisi.

    • Fairytalee

      Minä yritin aikani.
      Mikään ei onnistunut. Nyt olen niin lamaantunut kaikesta ettei minulla ole voimia tähän. Jos meidän yhteys jää nyt tänne niin tiedän sen,että ainakin yritin.
      S-posti äidillesi ylitti kaikki rajat minussa ja se etten saanut vastausta, oli musertavaa minulle. Aiemmin hän oli vastannut minulle kuten joskus kerroin sinulle.
      Miten elämä meillä kummallakin jatkuukaan, haluan sun tietävän,että kaikesta surusta ja pahasta huolimatta sinä tulit lähemmäksi minua kuin kukaan elämäni aikana. Kosketit ja puhuttelit minua. Sain kauttasi tunteen,että olin rakastettu ja tärkeä.
      Oot tärkeä ja rakas mulle.
      Aina sielussani.Sydämessäni.
      Levollista yötä
      <3

      • Motti

        Juu ei me olla toisillemme tarkoitettu.Hyvästi.


      • Fairytalee

        Hyvästitkään eivät enää koske kun kaikki ennen niitä koski ja kosketti niin paljon.
        Jää hyvästi...


      • Keksksvdhf

        Noh, pakko kai se on painaa eteenpäin. Ei sun viestistä kukaan mitään ottanut selvää.


      • Fairytalee

        Mikä sinulle jäi epäselväksi? Kysy niin vastaan sinulle selkokielellä. Kukas sinä oikein olet?


      • Keksfdaleekkf
        Fairytalee kirjoitti:

        Mikä sinulle jäi epäselväksi? Kysy niin vastaan sinulle selkokielellä. Kukas sinä oikein olet?

        Etkö halua enää tavata minua, miksi et ole pitänyt yhteyttä, vieläkö kaipaat minua ystäväksesi, miksi teit niinkuin teit, oletko kaivannut minua, vieläkö haluat minut elämääsi aktiivisesti mukaan sisältäen seurustelun keskenämme, oletko uskollinen minulle? Seurusteletko tai oletko jonkun miehen kanssa ?


      • mustajoutsen

        Haluan tavata sinut. En ole pystynyt pitämään yhteyttä sinuun koska minulla ei ole mitään yhteystietoja sinuun. Kaipaan sinua ystäväkseni tosi paljon. Haluaisin sinut elämääni mukaan...Olen aviossa ja mieheni omaishoitaja työni ohella.
        Oliko tarpeeksi selkokielisenä oma tilanteeni? Sinun kanssa oli virtuaaliyhteys. En ole mikään "munahaukka" joka etsii miehiä. Oon se...


      • Keeefkkkdjs
        mustajoutsen kirjoitti:

        Haluan tavata sinut. En ole pystynyt pitämään yhteyttä sinuun koska minulla ei ole mitään yhteystietoja sinuun. Kaipaan sinua ystäväkseni tosi paljon. Haluaisin sinut elämääni mukaan...Olen aviossa ja mieheni omaishoitaja työni ohella.
        Oliko tarpeeksi selkokielisenä oma tilanteeni? Sinun kanssa oli virtuaaliyhteys. En ole mikään "munahaukka" joka etsii miehiä. Oon se...

        Haluatko tavata minut? Haluatko jotakin muutakin kuin empatiaa/sympatiaa? Kuulostaa äkkiseltään aika vittumaiselta miestäsi kohtaan.
        Mitä sinä haluat tapaamiselta?


      • mustajoutsen

        Lue edellinen viesti tarkemmin niin siinä on vastauksia kysymyksiisi. Miksi haluaisin empatiaa tai sympatiaa joltakin/sinulta? En tarvitse sellaista.
        Mieheni tietää,että elämäni on ollut sekaisin hänen/sinun vuoksesi neljä vuotta joten olen haavoittanut häntä jo pitkään tunteillani sinua kohtaan.Hän on kärsinyt tilanteestani ja kestänyt sen rakastaen edelleen.

        Haluan puhua ja selvittää kaiken mitä on ollut. Miltä on tuntunut. Mitä tapahtui välillämme. Puhua kasvotusten kanssasi.
        En kyllä enää usko siihen,että tulet kohtaamaan ja puhumaan kanssani. Oon jo tottunut pettymyksiin kanssasi joten ihme pitäisi tapahtua....
        Elämän jatkosta meistä kumpikaan ei tiedä...toivon,että sinä löydät rakkaan ihmisen vierellesi...


      • mustajoutsen

        Jollen se minä voi koskaan olla...tämän elämän aikana. Levollista yötä nyt. Väsy voittaa....
        <3


      • mustajoutsen

        Ja ajatellen anonyymipalstaa oon vastannut sulle aivan kuten aikoinani kirjeissäni sinulle...saamatta koskaan muuta kuin tekstiviestit ja yhden ainoan s-postin...


      • mustajoutsen
        Keeefkkkdjs kirjoitti:

        Haluatko tavata minut? Haluatko jotakin muutakin kuin empatiaa/sympatiaa? Kuulostaa äkkiseltään aika vittumaiselta miestäsi kohtaan.
        Mitä sinä haluat tapaamiselta?

        Mitä sinä haluat häneltä/minulta jolle teit kysymyksen? Mikään ei voi olla yksipuolista. Tuli tunne kuin hyökkäisit häntä/minua vastaan.


    • kolmenpisteenN

      Hyvää yötä...Saan nukkua aamulla ilman herätystä, siks täälläkin vielä yökyöpelinä...

    • vääränimi

      Ja mikä mahtaa olla se väärä?

      • tämäonmuuten

        Erittäin hyvä kysymys :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3575
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      222
      3068
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2583
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2092
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2085
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1877
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1722
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1705
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      277
      1396
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1332
    Aihe