Toyota Camry

hetitilaukseen

Uusi toyota camry oli uudessa tm:ssä jossa kehuttiin ajettavuutta ja suorityskykyä ja melutasoltaan kuulemma erittäin hiljainen.
No mielekiinnolla odotan mikä tulee olemaan hinta,jos alta 40tekee niin auto lähtee tilaukseen

35

1747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatumerkit

      Mainos maksoi maltaita tohjolootalle. Trollipaja jakaa niitä edelleen palstalle.

    • noNoKoskaanEiEi

      Ja taas oli päivittäisen mainoksen vuoro.
      Kerrataanpa sitten myös tapa ja tyyli jolla nuo ensimaistijaiset arvostellaan.
      Kun autotahdas maksaa toimittajan matkat, lounaat, juomat, hotellit, jne... niin silloin autosta ei anneta kuin hyviä tai neutraaleita arvioita, muuten tehdas ei kutsu enää toimittajaa näihin sponssitilaisuuksiin. Eli helpolla suomenkielellä, se on lahjus jolle odotetaan vastapalvelusta. Vasta sitten kun kyseinen auto testataan Suomessa ja tehään oikein mittausten ja vertailujen yhteydessä, voidaan sanoa mikä on tuotteen taso oikeana. No ainakin se ruostuu, kuten kaikki muutkin uudet Toyotat 2-3 vuodessa pohja kaamessa ruosteessa.

      • paniikissako

        Kova paikka kun Amerikan suosituin henkilöauto rantautuu. Luo kovia paineita huijauksesta kärähtäneiden merkkien myyjälle. Paniikki päällä!


    • hinta.pomppaa

      Sinun ei tarvitse pelätä, että joudut tilaamaan.

    • subaru

      Camry oli aikoinaan hyvä auto ja tulee olemaan jatkossakin. Luotettava tyylikäs helppo elämä camryllä.
      Harmi etten itse tarvitse enää camryä kun tarve on maanvaraa ja voimaa ja neliveto ja voimaa ja voimaa.

      • MB2504matic

        Johan vitsin murjaisit tohjolootasta. Osta ihmeessä itsellesi AUTO jos vaan rahat riittävät.


      • Trolli.kuumenee

        Maassa,jossa huijarivalmistajan tekeleet ovat säilöttynä ajokelvottomina, jossain aavikolla, Camry on ykkönen lajissaan ja ollut jo vuosia. Kukapa nyt haluaisi petoksen uhriksi?


    • sedan.ei.myy

      Hyvä että Eurooppa pelastaa, Camryn myynti onkin sakannut jenkeissä tänä vuonna lähes 10%.

      • Toyota_jyrää_jenkeissä

        Päinvastoin, jenkit ovat viimein tajunneet että Vw-konserniromua ei kannata hankkia ja ovat ostaneet entistä enemmän Toyota Camryjä. Onneksi siellä voi luottaa edes Toyotaan kun kaikki muut valmistavat roskalaatua ja huijaavat yksinkertaisia ihmisiä.


      • tilastot-sen-kertovat
        Toyota_jyrää_jenkeissä kirjoitti:

        Päinvastoin, jenkit ovat viimein tajunneet että Vw-konserniromua ei kannata hankkia ja ovat ostaneet entistä enemmän Toyota Camryjä. Onneksi siellä voi luottaa edes Toyotaan kun kaikki muut valmistavat roskalaatua ja huijaavat yksinkertaisia ihmisiä.

        Jenkit ovat yksinkertaisia, eivätkä ymmärrä tekniikasta hölkäsen pöläystä. Saksalaiset ovat autokansaa, ja tietävät, ettei Toyotaa kannata ostaa. Alkuvuoden rekisteröinnit (tammikuu -syyskuu) Toyotalla vain 65500 kpl, esim. Skodaakin on rekisteröity 153000 kpl eli yli tuplasti enemmän. Fiattikin myy enemmän kuin Toyota, eikä Daciakaan jää kauas.


      • 234234

        Jaa että Jenkit ei ymmärrä tekniikasta mitään :-)

        Saksalaiset ei pärjäisi oikin missään ilman rikollista toimintaa.
        Ei ole kovinkaan montaa vuotta kun Saksan laissa kiellettiin lahjonta vain kotimaassa. Yritys jonka
        pääkonttori oli saksassa sai siis vapaasti harrastaa lahjontaa ulkomailla. Tällä tavalla moni saksalainen yritys on tehnyt hyvää tulosta kehityvissä maissa ja monissa aasian maissa.
        Eräälläkin valtavalla monialasaksalaisella oli oikein "musta kassa" näitä menoja varten.


      • ttman
        tilastot-sen-kertovat kirjoitti:

        Jenkit ovat yksinkertaisia, eivätkä ymmärrä tekniikasta hölkäsen pöläystä. Saksalaiset ovat autokansaa, ja tietävät, ettei Toyotaa kannata ostaa. Alkuvuoden rekisteröinnit (tammikuu -syyskuu) Toyotalla vain 65500 kpl, esim. Skodaakin on rekisteröity 153000 kpl eli yli tuplasti enemmän. Fiattikin myy enemmän kuin Toyota, eikä Daciakaan jää kauas.

        Meneppä minne tahansa suomalaiselle AUTOfoomumillekin niin toteat ettei siellä toipottaa arvosteta. Kaikki nauraa säälinsekaisesti semmoseen haksahtaneille. Oppivat pysymään poissa sieltä. Sakut ostaa vaan sakumerkkiä ja sen johdannaisia eli skeida ja seatti. Kovia kulkeen baanalla ja vakaita ajaa vielä 250 vauhdissa. Japanialaisilta semmonen ei onnistuis koskaan.


      • Kkfkfkffkfkkffm
        ttman kirjoitti:

        Meneppä minne tahansa suomalaiselle AUTOfoomumillekin niin toteat ettei siellä toipottaa arvosteta. Kaikki nauraa säälinsekaisesti semmoseen haksahtaneille. Oppivat pysymään poissa sieltä. Sakut ostaa vaan sakumerkkiä ja sen johdannaisia eli skeida ja seatti. Kovia kulkeen baanalla ja vakaita ajaa vielä 250 vauhdissa. Japanialaisilta semmonen ei onnistuis koskaan.

        Vittujako minua vajakkien arvostus kiinnostaa?

        Yhtä kovaa siellä baanalla samalla heppamäärällä kulkevat kaikki autot. 250 ajamiset eivät Suomessa mahdollisia, eikä keskiverto-ostajalla varaakaan sellaiseen autoon.

        Arvonlasku kertoo sen totuuden Toyotan arvostuksesta. Koska Toyotan arvo laskee hitaimmin, on se siis suhteellisesti arvostetuin merkki.


      • Jjgjjgjgkgkg
        tilastot-sen-kertovat kirjoitti:

        Jenkit ovat yksinkertaisia, eivätkä ymmärrä tekniikasta hölkäsen pöläystä. Saksalaiset ovat autokansaa, ja tietävät, ettei Toyotaa kannata ostaa. Alkuvuoden rekisteröinnit (tammikuu -syyskuu) Toyotalla vain 65500 kpl, esim. Skodaakin on rekisteröity 153000 kpl eli yli tuplasti enemmän. Fiattikin myy enemmän kuin Toyota, eikä Daciakaan jää kauas.

        Ääliö, sinusta siis objektiivisen totuuden kertoo se, että sakut ostavat omiaan. Imbesilli.


      • Anonyymi
        tilastot-sen-kertovat kirjoitti:

        Jenkit ovat yksinkertaisia, eivätkä ymmärrä tekniikasta hölkäsen pöläystä. Saksalaiset ovat autokansaa, ja tietävät, ettei Toyotaa kannata ostaa. Alkuvuoden rekisteröinnit (tammikuu -syyskuu) Toyotalla vain 65500 kpl, esim. Skodaakin on rekisteröity 153000 kpl eli yli tuplasti enemmän. Fiattikin myy enemmän kuin Toyota, eikä Daciakaan jää kauas.

        Fillareita menee paljon enempi, vertaa niihin.


      • Täytyy muistaa että, ei se puukaan taivaisiin asti kasva.
        Kun Camry on ollut viisitoista (15) myydyin henkilöauto niin johan tuo joutaakin sivuun. Jos vaikka jokin vanhan mantereen tuote menisi seuraavat viisitoista vuotta ykkösenä.


    • KoukussaIhmetyksestä

      Muuten olisi hyvä auto MUTTA maahantuoja ei aio hyväksyttää siihen vetokoukkua. Joko Toyotan vaihdelaatikko ei kestä sitä tai sitten maahantuojalta on pudonnut muutama ruuvi päästä. Ilman vetokoukkua auto on aikalailla hyödytön, ja varmasti kampittaa auton myyntiä satasella. Mutta itsehän ovat päätöksensä tehneet.

      • Anonyymi

        Joo näin ne teki. Syy ei ole missään nimessä autossa, koska muualla maailmassa sillä saa kärryäkin vetää. Syy on suomen autoverotuksessa. Koukuttomana tyyppihyväksymällä saa pienemmän autoveron ja paremman myynnin.


      • Anonyymi

        Onko tämä faktaa vai fiktiota?


      • Anonyymi

        Uuteen Corollaan saa vetokoukun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin ne teki. Syy ei ole missään nimessä autossa, koska muualla maailmassa sillä saa kärryäkin vetää. Syy on suomen autoverotuksessa. Koukuttomana tyyppihyväksymällä saa pienemmän autoveron ja paremman myynnin.

        Kuinka paljon koukun asennusmahdollisuus lisää autoveroa, voihan pässi mikä juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin ne teki. Syy ei ole missään nimessä autossa, koska muualla maailmassa sillä saa kärryäkin vetää. Syy on suomen autoverotuksessa. Koukuttomana tyyppihyväksymällä saa pienemmän autoveron ja paremman myynnin.

        Myynti ei ainakaan parane sillä ett siihen ei saa koukkua..


    • Kieltämättä onhan vetokoukun puuttuminen ongelma, kun kahdella autolla pitää mökkireissut tehdä. Mutta harvoin traileri on koukussa kiinni ollut, jotenka aion kärsiä tämän haitan.

    • Anonyymi

      Nyt voidaan jo varmaankin arvioida miten hyvin mallin myynti sujunut?

      • Anonyymi

        Juu, ei siitä mitään menestystuotetta tullut, no eipä sitä kukaan autoja ymmärtävä odottanutkaan tuolla hinnalla.


      • Anonyymi

        Sehän selvää. Premium luokassa Camry pienentänyt E, A6 ja 500-sarjan markkinaosuuksia. Pienemmällä rahalla saa enemmän autoa kuin nämä mainitsemani pystyvät tarjoamaan. Toyotassa vielä pienempi verotusarvo joten työsuhdeautoina Toyotat menestyvät äärettömän hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän selvää. Premium luokassa Camry pienentänyt E, A6 ja 500-sarjan markkinaosuuksia. Pienemmällä rahalla saa enemmän autoa kuin nämä mainitsemani pystyvät tarjoamaan. Toyotassa vielä pienempi verotusarvo joten työsuhdeautoina Toyotat menestyvät äärettömän hyvin.

        5-sarjan Bemarin ja E-sarjan Mersun 2020 tammi-maaliskuun rekisteröinnit (eli ennen korona-aikaa) olivat vuodentakaiseen verrattuna korkeammat vaikka autojen rekisteröintimäärät kokonaisuutena laskivat. Myös kappalemääräisesti Bemaria ja Mersua rekisteröintiin 2020 huomattavasti Camrya enemmän vaikka ne autoina ovat selvästi Camrya kaliimpia. Audinkin myynti pieneni vain 32 kappaletta.

        Camry ei siis noiden myyntiin vaikuttanut millään tapaa. Camryn rekisteröintimäärillä (keskimäärin reilu 50 autoa/kk) voidaan todeta että Suomen markkinoilla se on täysin marginaalimalli.


    • Anonyymi

      Camry ollut lähes vuoden ja on mukava ajaa. Pihi menee 5 litralla ja jos oikein ennakoiden lipuu hitaasti liikennevaloihin ja rullaa maantiellä kaikki mäet niin menee reilulla 4 litralla. Parempi kuin uusi Audi A4 tai A6.

      • Anonyymi

        Ja pluggarilla pääsee helposti 3,5 keskiarvoon tarvitsematta lipua muiden esteenä.
        Toki pluggarissa moni muukin asia paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pluggarilla pääsee helposti 3,5 keskiarvoon tarvitsematta lipua muiden esteenä.
        Toki pluggarissa moni muukin asia paremmin.

        Camry plugaria vaan ei ole.


    • Anonyymi

      Eikös tämä Toyotan lippulaiva ole nyt ottanut takkiin Mondeoltakin joka halvempi ja parempi?

      • Anonyymi

        Vertailussa voimalinjaa (kulutus ja suorituskyky) lukuunottamatta Mondeo oli oikeastaan joka suhteessa Camrya parempi (ajettavuus, sisämelu, ajoasento jne.)


      • Anonyymi

        Otti vielä aika rumasti. Meluloota Mondeoon verrattuna. Moottoritienopeudella ero jo 3/5 dB etu/taka. Se on paljon.


    • Anonyymi

      Aivan mahtava auto mutta ei saa veto koukkua. Vedän Leville mökilleni aina perässä joko motokelkkaa tai vesijettiä joten ei käy. Siksi tuli Superb TDI 190 hv.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sannan kirja USA:n bestseller!

      "Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      137
      11225
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

      Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      157
      10351
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

      ...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      26
      8050
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

      Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      197
      6588
    5. Metsäalan rikolliset

      Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      54
      5739
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

      Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      81
      5187
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

      Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      155
      4464
    8. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

      Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      31
      4276
    9. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

      Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      81
      4122
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

      Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      136
      3666
    Aihe