Kotkan kiusaajia on käytetty hyväksi

Aijakaija

Kuulin eräältä tutulta Kotkalaiselta et näitä kiusaajia osaa olisi käytetty lapsena hyväksi ja et siitä on jäänyt joku mielenhäiriö mut en tiedä pitääkö paikkansa

4

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wilmamuori

Ja sekö oikeuttaisi kiusaamaan kyllä kiusaajat kuuluisi erottaa koulusta ja laittaa kasvatus laitokseen .

• wiitakariw

Saakeli kun suututtaa tämä Kotkan nuorisovaltuutettu neitonen ,nythän onkin vika jo aikuisissa kun eivät osaa kohdella pentuja kunnioittavasti ollaan niin olevinaan niin kaikki tietävää että voi,voi

• toinenlapsi
        wiitakariw kirjoitti:

Saakeli kun suututtaa tämä Kotkan nuorisovaltuutettu neitonen ,nythän onkin vika jo aikuisissa kun eivät osaa kohdella pentuja kunnioittavasti ollaan niin olevinaan niin kaikki tietävää että voi,voi

Kyllähän se tuntuu kummalliselta, että kiusaajia on ymmärrettävä. Kaikki tuntuvat unohtavan sen kiusatun osan, joka varmasti on syytön kiusaajan menneisiin tapahtumiin. Kiusaamista ei saa hyväksyä lainkaan. Sen jo Suomen perustuslakikin kieltää rikoksena.

• Tänään juuri mietin miten kummallisesti pitäisi sivityneesti ja hienon humaanisti ajatella; jos olet kokenut p*****aa niin se on syy miksi satutat muita ihmisiä. Sitten tutkitaan miten moni paskaa tehnyt tekee paskaa ja todetaan että näin se on; tekijähän on uhri. Elämässä miljoona useampaa ihmistä kokee paskaa eikä silti tee sitä muille, moni päinvastoin tekee extra hyvää eikä kukaan sitä missään julista että huonot kokemukset ovat syy hyvän tekemiseen...

Nyt sama humanistinenhulluus on saanut hoivakohteen tp-hakijoista ja kaikki väkivalta/seksuaalirikokset ovat vain syy siitä että oli vaikeaa; ihminen joka kokee pahaa, tarvii ja saa uskomatonta apua on toki selkeästi tarpeessa satuttaa muita jotka auttoivat. Sama logiikka toki jo toiminut kouluissa, kiusattu muuttaa ja kiusaajat jäävät - mestarit jää aina kentälle kun häviäjät lähtevät. Miten ja mitä se vaikuttaa sosiaaliseen kulttuuriin ja moraalisiin kokemuksiin/arvoihin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe