Intiimihierontaa hamamissa

Villijavapaareissussa

Löytyykö Alanyasta hamamia missä nainen saisi ihan kokonaisvaltaisen hieronnan?

19

731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MistäNäitäTulee

Kohta tunti kulunut, vastaa nyt jo itsellesi jälkeen jäänyt dorka.

• 43xAlanyassa

Heikin baarin tarjoilijapojat tulevat huoneeseesi mielellään hieromaan.
      Mikä parasta, eivät veloita työstä mitään.

• 47xAlanyassa

Kyllä minä viimeksi maksoin 150 euroa.

• Kohta44x

Huomaavainen turistirouva antaa tietysti pienen tipin hyvästä palvelusta.

• Alkuperäinenaloittaja

Kysyin Hamameista, en Heikin Baarista. Miksi vastaatte turhaan jos teillä ei ole tietoa? Voitte mennä pelleilemään ostarille.

• ApuaSaanut

Oletko kysynyt turkkiyhdistykseltä? Sieltä yleensä saa ajantasalla olevaa tietoa.

• Albiinainen
        ApuaSaanut kirjoitti:

Oletko kysynyt turkkiyhdistykseltä? Sieltä yleensä saa ajantasalla olevaa tietoa.

Sinäpä sen sanoit. Siellä oli just juttua jellyjortikoista ja neuvottiin, mistä Alanyasta löytyy seksikauppoja.

• UjohkoRouva

Olen käynyt Alanyassa nyt 46 kertaa enkä ole seksikauppaa vielä löytänyt vaikka olen kysynyt sitä sadoilta tahoilta ja ihmisiltä.
        Yksi neuvokas sanoi minulle että mene torille ja osta kurkku.

• oioilo

Sama lopputulos on kaikilla yli-ikäisillä ja -painoisilla alaniahuorilla jotka ovat käyneet alaniassa vähintään 8 kertaa

• Ruudolff
        UjohkoRouva kirjoitti:

Olen käynyt Alanyassa nyt 46 kertaa enkä ole seksikauppaa vielä löytänyt vaikka olen kysynyt sitä sadoilta tahoilta ja ihmisiltä.
        Yksi neuvokas sanoi minulle että mene torille ja osta kurkku.

AFdn sivuilla on neuvottu kuvien ja karttojen avulla. Neuvottu myös, että suzme-jugurtti on oivallista liukuvoidetta.

Monipuolista neuvontaa saa yhdistykseltä.

• Olenantanuthänelle
        Ruudolff kirjoitti:

AFdn sivuilla on neuvottu kuvien ja karttojen avulla. Neuvottu myös, että suzme-jugurtti on oivallista liukuvoidetta.

Monipuolista neuvontaa saa yhdistykseltä.

Sua vaan vituttaa kun ei oma pillu enää kostu luonnollisesta eikä se edes omaa miestäsikään enää kiinnosta. Toisten vastaavat kyllä kiinnostaa.

• Navigaat

Prokuravaltuutuskin riittää.

• UjohkoRouva
        Olenantanuthänelle kirjoitti:

Sua vaan vituttaa kun ei oma pillu enää kostu luonnollisesta eikä se edes omaa miestäsikään enää kiinnosta. Toisten vastaavat kyllä kiinnostaa.

Jos sinulla olisi vähänkään järkeä päässäsi, niin jättäisit valmiiksi sairaan ja epätasapainoisen ihmisen kiusaamisen pois.

• UjohkoRouva

Herrat tuolla ylempänä pohtivat kuivan vaginan aiheuttamia ongelmia.
      Voinen todeta että ne ovat todellisia.
      Siksi varaan aina Tummelia mukaani; hinta kotimaassa reilut 20 € / 4 kg.

• 35cm_kovaa

turkkilaisella jugurtilla pysyy hiivatasapaino kurissa.

Kurkun tilalle kannattaa kokeilla munakoisoa. Johan siinä nimikin kalskahtaa komeasti, Ja mukava väri!

• Minu77

Näin paljon turhia vastauksia. Yksikään ei vastaa alkuperäiseen kysymykseen: Onko Alanyassa Hamamia missä nainen saisi seksualista hierontaa?
      Missään ei puhuttu esim. naisen iästä tai painosta. Se ei ole oleellinen asia kysymyksessä.
      Ettekö te osaa lukea vai onko teillä niin köyhä elämä että pitää jossain netin keskustelupalstalla kasvottomana räksyttää?

• 49xAlanyassa

Juu, ei saa intiimihierontaa hamameista.

• KarvaturreKarvaranteet
      • Sentyhmänakanmies

Antalyasta löytyy myös laillisia bordelleja. Mainio retrkikohde.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      121
      2355
    2. 134
      1885
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1236
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      105
      1206
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1091
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1060
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1039
    8. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      24
      996
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      81
      990
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      942
    Aihe