Mitä teillä on ikävä entisessä Paltamossa? Mitä haluaisitte takaisin?
Mä haluaisin leipomon. Se ihana tuoksu joka sieltä tuli 😊 Railin kioskia myös ikävä
Oliko ennen kaikki paremmin eli muistellaan vanhoj
13
902
Vastaukset
- Ilmanmuuta
Kaikki takaisin !
- tanikkiputti
Ei ollut, olin koulukiusattu koko yläasteen vuosina 77-79. Siihen aikaan ei puhuttu/puututtu/tiedetty koulukiusaamisesta mitään. Koko yläaste meni pilalle, jännityksessä mitä koulupäivinä seuraa>tavaroiden tiputtelua pulpetilta, mollaamista, kuiskuttelua, lumipallojen heittelyä päin näköä, ulkonäön arvostelua, porukasta pois sulkemista, ...ja kaikki vaan sen takia, että olin herkkä, sekä huonoista kotioloista oleva nuori. Se sattuu vieläkin, ja en menisi Paltamoon missään nimessä, ahdistaa koko kylä! Vieläkin tunnen inhon tunteet tiettyjä tyyppejä kohtaan, he eivät tunnista minua, olen elänyt kaikesta huolimatta hyvän elämän, mutta...kiusaaminen jättää jäljet sieluun!
- Poismuuttanut
Joo...nykyinen slogan "Paltamossa elämä voi muuttua" on hyvä....ja tämä ON sarkasmia!!! Eipä oo vuosikausien kiusaamisen takia hyviä muistoja jäänyt...
- Mooses.Pessi
Hyvää kiljua.
- menetettyhyvä
Ilmapiirin , jossa ei tarvitsisi pelätä puhtaan luonnon ja vesien saastumista. Juudakset myymässä luontomme muutamasta "hopearahasta". Luonto itkee, niin minäkin. Matkailu puhtaassa luonnossa ja sen kehittäminen olisi jättänyt Paltamon ihmisille mukavamman kunnan elää. Myöhäistä katua sitten kun elinpiiri on tuhottu.
- Tyytyväinenpaltamolainen
Railin kioskin merkkareita ikävä!
- Baltimoore
Harjun baaria ja kapakkaa tässä on ollu ikävä
- Tekisniinmieli
P****-rallia
- Kuoppaa
Kyllä se oli tuo uvantiekin parempi ennen kuin viime vuosina ...
- tulentakaisin
Harjun Baari! Entinen leirintäalue eli camping myös oli nuorten kokoontumispaikka.
Mulla on aina ikävä sinne muutenkin. Kyllä se vain on näin, että ne juuret taitaa vetää.
Toivottavasti muutaman vuoden päästä pääsen, kun eläke alkaa juosta - Tulityttö
Muistan vieläkin miltä Railin kioski tuoksui. Harjun baari ja näin aikuisiällä olisi kiva kun olisi päässyt käymään tb: llä mikä nykyisen Alkon tilalla on. Lennen grilliä ei nyt ikävä ole mutta jos ajassa voisi palata takaisin niin kävisin sielläkin. Kemikaliota unohtamatta.
- potturieska
Minä kaipailen Paltamon leipomon limppu linkoa.
- nuha_lähtee_nussimalla
Kyllähän minulla eniten on sitä paikallista bordellia ikävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696941
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622543- 562158
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621292Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3551260- 561244
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141131Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957