Oliko ennen kaikki paremmin eli muistellaan vanhoj

Paltamontyttö

Mitä teillä on ikävä entisessä Paltamossa? Mitä haluaisitte takaisin?
Mä haluaisin leipomon. Se ihana tuoksu joka sieltä tuli 😊 Railin kioskia myös ikävä

13

997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmanmuuta

Kaikki takaisin !

• tanikkiputti

Ei ollut, olin koulukiusattu koko yläasteen vuosina 77-79. Siihen aikaan ei puhuttu/puututtu/tiedetty koulukiusaamisesta mitään. Koko yläaste meni pilalle, jännityksessä mitä koulupäivinä seuraa>tavaroiden tiputtelua pulpetilta, mollaamista, kuiskuttelua, lumipallojen heittelyä päin näköä, ulkonäön arvostelua, porukasta pois sulkemista, ...ja kaikki vaan sen takia, että olin herkkä, sekä huonoista kotioloista oleva nuori. Se sattuu vieläkin, ja en menisi Paltamoon missään nimessä, ahdistaa koko kylä! Vieläkin tunnen inhon tunteet tiettyjä tyyppejä kohtaan, he eivät tunnista minua, olen elänyt kaikesta huolimatta hyvän elämän, mutta...kiusaaminen jättää jäljet sieluun!

• Poismuuttanut

Joo...nykyinen slogan "Paltamossa elämä voi muuttua" on hyvä....ja tämä ON sarkasmia!!! Eipä oo vuosikausien kiusaamisen takia hyviä muistoja jäänyt...

• Mooses.Pessi

Hyvää kiljua.

• menetettyhyvä

Ilmapiirin , jossa ei tarvitsisi pelätä puhtaan luonnon ja vesien saastumista. Juudakset myymässä luontomme muutamasta "hopearahasta". Luonto itkee, niin minäkin. Matkailu puhtaassa luonnossa ja sen kehittäminen olisi jättänyt Paltamon ihmisille mukavamman kunnan elää. Myöhäistä katua sitten kun elinpiiri on tuhottu.

• Tyytyväinenpaltamolainen

Railin kioskin merkkareita ikävä!

• Baltimoore

Harjun baaria ja kapakkaa tässä on ollu ikävä

• Tekisniinmieli

P****-rallia

• Kuoppaa

Kyllä se oli tuo uvantiekin parempi ennen kuin viime vuosina ...

• tulentakaisin

Harjun Baari! Entinen leirintäalue eli camping myös oli nuorten kokoontumispaikka.
      Mulla on aina ikävä sinne muutenkin. Kyllä se vain on näin, että ne juuret taitaa vetää.
      Toivottavasti muutaman vuoden päästä pääsen, kun eläke alkaa juosta

• Tulityttö

Muistan vieläkin miltä Railin kioski tuoksui. Harjun baari ja näin aikuisiällä olisi kiva kun olisi päässyt käymään tb: llä mikä nykyisen Alkon tilalla on. Lennen grilliä ei nyt ikävä ole mutta jos ajassa voisi palata takaisin niin kävisin sielläkin. Kemikaliota unohtamatta.

• potturieska

Minä kaipailen Paltamon leipomon limppu linkoa.

• nuha_lähtee_nussimalla

Kyllähän minulla eniten on sitä paikallista bordellia ikävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      239
      4190
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      114
      2649
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2402
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1446
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1446
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1179
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1097
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      973
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      956
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      931
    Aihe