Miten käy kanttori Kakon?

VetelääToimintaa

Konneveden kirkkoneuvosto on päättänyt näin:

kn § 167
23.8.2018
Kanttori n viran täyttäminen
Seurakunnan osa-aikainen kanttorin virka on ollut täyttämättä tuomiokapitulin luvalla. Lupa viran täyttämättä jättämiseen on tämän vuoden loppuun asti.
Vt. kirkkoherran esitys
Kirkkoneuvosto asettaa seurakunnan50% kanttorin viran hakuun ja pyrkii täyttämään sen vuoden loppuun mennessä.
PäätöS:
Esityksen mukaan

Olisiko kannattanut tuomiokapitulilta hakea uutta lupaa heti, vai onko tarkoituksena haulla osoittaa vaan ettei hakijoita ole? Toivottavasti Kakko saa jatkaa kanttorina. Vakituiseen kanttoriin ei seurakunnalla varmasti ole varaa eikä tarvettakaan.

16

1951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VetelääToimintaa

On siellä näköjään muutenkin keskusteltu kiinteistöstrategiasta jne. Mitään ei tietysti kirjata ylös pöytäkirjaan, ovat nämä niin salaisia asioita... Katselin edellisen kokouksen pöytäkirjaa siis myös. Kaikki vaihdetaan uuteen, kopiokone, tietokoneet, matot... Lienee siellä nyt Havurinteellä hieno toimisto. Liekö kukaan seurakuntalainen siellä vielä käynyt? Mennäänkös sinne mistä ovesta?

• SeurakuntalainenVetelä

Ne vanhat koneet taisi olla niitä Virtasella käytössä olleita ja kovasti seurakunnan karhuamia? Olikos se niin että rikosilmoitusta tekivät tms? Nooh, nyt ostivat uusia... Maksavat vielä Hintikan pastoraalitutkintomaksutkin. Eikös se ole niinkuin peruskoulutusta kirkkoherran hommaan.

Ajattelin itse opiskella papiksi. Kirkkoneuvosto varmaan antaa maksusitoumuksen minun opintoihini jos ensitilassa tulen tuuraamaan Konneveden kirkkoon... Nytkin voin alkaa vaikka ajelemaan nurmikoita, kun se homma on leppoisaa ollut tänäkesänä...

• Konstikostuo

Kysykää Katolta itseltään. Vastaa ihan itse kun kysytään.

• KatoltaKysynyr

Katolta kävin kysymässä. Ei kyllä vastannut minulle juuri mitään, tai en siis osannut sateen ropinasta mitään tulkita.

• pelimanne
        KatoltaKysynyr kirjoitti:

Katolta kävin kysymässä. Ei kyllä vastannut minulle juuri mitään, tai en siis osannut sateen ropinasta mitään tulkita.

Päre vai paanu,pelti vai huopa. KAIKKI KÄY !

• Puutapetäjää

Kokeilkaa seuraavaksi kysyä Kakolta nyt kun olette harjoitelleet eri kattojen kanssa keskustelua. Kuinka nyt sinun käy Kakko? Veikkaukseni on, että huonosti ei käy.

• Kakkosaasoittaa

Antaa Kakon pojan soittaa. Siisti ja viksu kaveri, kunhan eivät seurakunnassa pilaisi nuorta sielua. Huonoa esimerkkiä saa riitelystä ja salaseuroista.
      Menkää Herran eteen paatuneet ja tehkää sovinto ja parannus!

• vetinen

Mielestäni koko konklaavi uusiin puihin. Lukuunottamatta vt. kanttori Kakkoa. Vt kirkkoherrasta lähtien ,eikä ketään entisiä,tai nykyisiä jäseniä valittaisi uudestaan. Tällöin lähdettäisiin puhtaalta pöydälta.

• toiminnanaika

Hyvä ajatus. Vaan jos ehdokkaiksi ei lähde muut kuin vanhan liiton jäsenet. Mitäs sitten tehdään?

• äänestäjä

toiminnanaika ja vetinen ainakin löytyy sieltä toiselta listalta.

• Hehkuttaja

Aleksi Juhanpelto oli oiva näppäilijä.

• henkilö123

henki pois.

• Tyhjänpäiväinen

Oli ja on niitä paljon muitakin taitajia. Ei nämä ainoita ole, eikä Juhanpelto nyt täällä vaikuta. Tuskin tuleekaan takaisin. Ei katsota taaksepäin. Tai miten kukakin haluaa😂

• Pappiakyytiin

Vai ei pappi päästä pappilaan viranommaisia vieraisille. Ihan lehti kirjottaa. Yhteistyökyky puuttuu.

• vetelä

Niin oli iso juttu tehty asioista... Vaalityötä taitaa olla tämäkin... Eiköhän nyt voi rauhassa odotella ne oikeuden ratkaisut. Onko joku nähnyt jossain yhteistyökykyä Konneveden seurakunnassa? Vaalien tulos on myös mielenkiintoista nähtävää. Itse veikkaan vanhoollisten piirien voittoa. Äänestysprosentiksi veikkaisin noin 40, eli seurakuntavaaleiksi hyvin, mutta niin että demokratia ei juuri toteudu...

• Lauantai

Eihän se iso juttu ollut. Vertaa, jos muistat vaikka viime uudenvuoden keskisuomalaisen juttuun, jossa oli koko aukeaman vievä, kyyneleet vuodattava tarina tukijanaisten kera.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe