Todella ärsyttävää! Kun yritän pelata niin simit eivät tottele. taapero on nälissään ja likainen niinkuin muutkin simit,mutta kun laitan,että mene kylpyyn EI MITÄÄN simit eivät reagoi ja ostin pelin eilen😡 Ja voiko taaperon muuttaa kesken pelin esim. Teiniksi? Sillä jos sen äiti ei voi huolehtia siitä niin haluisin et se kasvais ja osasi huolehtia itsestään!
Simit eivät tottele!
5
3179
Vastaukset
- OutoSim
" ... Kun yritän pelata niin simit eivät tottele. (teksti jatkuu)"
Entä jos pelin asetuksista välitsee vaihtoehdon, ettei simeillä ole vapaata tahtoa (pelivalikosta autonomia pois)? Luulisi että alkavat totella paremmin.
Ja taaperot ovat muutettavissa kesken pelin teineiksi esimerkiksi syöttämällä niille pariin otteeseen syntymäpäiväkakkua (jo kynttilöiden puhaltaminen s-kakusta vanhentaa yhtä tiettyä simiä normaalisti yhden elämänvaiheen verran), huijaamalla "cheatilla" (esimerkiksi cas.fulleditmode) tai jollakin sopivalla modilla. Modien huono puoli on, että jotkin niistä tyypillisesti menevät viralta uusia päivityksiä ladatessa.
Huom. Edelläoleva perustuu oletukseen, että aloittaja kysyy The Sims 4-pelistä, eikä jostakin muusta versiosta.- OutoSim
Lisäys edelliseen: Yleensä, kun aikoo kokeilla jotakin uutta jekkua tai suurempaa pelin asetusten muutosta yms, kannattaa sitä ennen tehdä erillinen tallennus, josta voi sitten lähteä uudelleen pelaamaan jos huomaa jotain harmillista tai ei-toivottua tapahtuneen pelissä tuon muutoksen takia. Kaiken saa pelissä kyllä järjestettyä jollakin tavoin, mutta joissakin tapauksissa on helpompaa ja yksinkertaisempaa lähteä pelaamaan tuosta "turvatallennuksesta" kuin korjata sitä sun tätä. Näin erityisesti silloin, jos on pelaamassa jotain pitempää, usean sukupolven yli menevää haastetta.
- jokulaiskaHilb
Taapero ei pääse itsekseen kylpyyn, vaan vanhemman simin on kylvetettävä se. Lisäksi likaisuus on simeille pienempi riesa, kuin nälkä, eli ne pyrkivät syömään ennemmin kuin kylpemään, jos mittarit ovat punaisella.
- OutoSim
jokulaiskaHilb: "Taapero ei pääse itsekseen kylpyyn, vaan vanhemman simin on kylvetettävä se. Lisäksi likaisuus on simeille pienempi riesa, kuin nälkä, eli ne pyrkivät syömään ennemmin kuin kylpemään, jos mittarit ovat punaisella. "
Olet oikeassa. - The_Sims_4_pelailija
Jos kyse The Sims 4-pelistä kokeile tätä koodia: avaa koodipalkki ja kirjoita siihen Reset Sim (simin nimi) eli esim. Reset Sim Maija Meikäläinen ja paina Enter-nappia. Tällöin simin pitäisi ns. resetoitua ja voit antaa simille uuden komennon. Aina sekään ei toimi mutta kannattaa yrittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169262
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266068- 1044946
- 614868
- 863970
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753500- 583457
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592931- 432711