lukijon kynä niskat,,,,

raimosuomalainen

älkää perkule menkö lukijoon,,ITZE KÄVIN AMIKSEN RAKSA ALAN JA NYT KÄÄVÄÄN VUOSITTAIN LOMALLA TENERIHVALLA,,MEHTÄ HOMMAT JA REKKA HOMMAT HOITUU MYÖS,,,TEISTÄ EI TULE MITTÄÄN KOSKAAN, PELEKKÖÖ PASKOO,,,,juakaa viinoo niin kuin tosi miähet,,,JA SIELLÄ ARMEEJASSA OLLAAN SE PERKELEEN VUASI TAI MUUTEN EI OLLA MIÄHIÄ OLLENKOON,,,,kjeh kjeh

7

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LiibaLaabaOnPAras

      näin on,,, jämpti,,,
      UGH OLEN PUHUNUT

    • Jarmo65

      Kyä kauppinen nää hommat tietöö :-)

    • Lukio-opiskelija

      Hei, itse olen 20-vuotias lukio-opinnoissani jo melko pitkällä oleva mies. Itse minä koen lukio-opintojen ja näin ollen myöskin ylioppilaaksi pääsemisen olevan erittäin tarpeellisia tulevaisuuden akateemista työllisyyttä ajatellen ja toki myös valtaisan sivistyspääoman hankkimisen varmistamiseksi.

      Yhteiskunnallisen akkulturaation ja samalla myöskin individualismin ylläpitämiseksi ja varmistamiseksi meidän on saatava yhtäläiset opiskelumahdollisuudet jokaiselle niin lukio-opintojen, kuin ammatillisen koulutuksenkin saralla. Vain se, että jokainen saa opiskelupaikan, takaa yhteiskunnallisen koheesion.

      Lukio-opiskelija: T. Moilanen

      • raimosuomalainen

        mitä se lukijo homo siälä huutelee,,,opettele ajamaam daevoota ja juo viinoo,,, tai piä turpa kiinni hintti,,,kjeh räh röh


      • Lukio-opiskelija
        raimosuomalainen kirjoitti:

        mitä se lukijo homo siälä huutelee,,,opettele ajamaam daevoota ja juo viinoo,,, tai piä turpa kiinni hintti,,,kjeh räh röh

        En ole ainoastaan homoseksualisti. En myöskään juo alkoholia enkä sitä vastoin käytä mitään päihdyttäviä tuotteita. Olen raitis. Assimuloidun omaan, suhteellisen heterogeeniseen ja hetero normatiiviseen viiteryhmääni. Tarkastelkaamme ja paneutukaamme siihen kysymykseen joka fokusoi erot lukio-opiskelun ja ammattiin kouluttautumisen (toinen aste) koulutuspolkuihin.
        Terveisin: Moilanen, T.


    • 123d123d123

      Ite kävvin lukion vuonna 2007, sitten olin vuoden armeijassa koska piti todistaa olevani mies :) sitten menin yliopistoon, jonka pistin tauvolle kun rupesin tekemään perusduunia (myyntityö). sitten opiskelin itseni kuva-artesaaniksi.

      olet kyllä siinä mielessä oikeassa että 20 vuotiaana lukio koulutuksesta ei ole mitään hyötyä. mutta näin 30 vuotiaana näen koulutuksen eri silmin, tunnen itseni melkein korkeamman luokkaiseksi porvariksi ja sivistyneeksi, koska olen ollut sisällä akateemisessa maailmassa.

      olen myös bailannut ja juonut viinaa joten en ole enää kynäniska. olen huippu myös videopeleissä joihin olen käyttänyt tolkuttomasti aikaa.

      en haluaisi olla pelkästään raksamies, nautin älyllisistä ongelmanratkaisu puzzleista elämässäni. mutten tylsistyn liikaa.

      • raimosuomalainen

        aenakaan et ole mikkääm homo ukko,,,asiaa armeejasta,,,,
        KANNAtTaISI KOKEILLA AITOJA TYÖ HoMMIA =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      95
      2028
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      418
      1561
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1313
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1106
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1062
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1025
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      989
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      940
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe