Missä hertan maailma?! D:

Onko se peli poistettu Pikku kakkosen netti sivuilta?D: Ja jos on poistettu tuleeko takaisin koskaan. Kiitos jos vastaatte.

56

1726

Vastaukset

• Tätä olen itsekkin miettinyt!! Hertta takas!❤

• Itse en tiedä yhtään, kumpa eivät tekisi siitäkin uudelleenanimoitua. Menisi lapsuuden muistot pilalle.

• Mitä tarkoitat, mitä on uudelleenanimoitu. Herttaako?

Itsekin yritin löytää Hertan maailma pelit, kun siskonlapsi oli hoidossa pe-la mutta eipä löydy ei!

• missä on tehty uudelleen hertan maailmaa... voitko kertoa?..

• RIP HERTTA HERTTA TAKAS

• Minä luulen että Lakko niminen youtubettaja on tämän asialla.

• Hertta oli paras peli pikku kakkosessa ja kun sitä pelaa kännykällä niin sielä on joku vitsin Hertan kirjain koulu

• SE SAA KÖNIA KUKA O N POISTANU HERTAN RIIIIIIP

• Anonyymi kirjoitti:

Minä luulen että Lakko niminen youtubettaja on tämän asialla.

Ei se tubettajan vika ole.. Se syy miks se poistettiin oli joku sopimus listä vaan se tekiä ja pikku kakkonen tietää..

• se oli makava peli miksi se poistettiin mietin myös ihan samaa:(

• ihan huono elämä menee

• siitä kait tuli liian iso meemi, joten pikkukakkonen koki hyväksi ideaksi poistaa se

• Toivon että tulisi takaisin..!

• nii D:

• hertan maailma takaisin

• myös maltti ja valtti peli on poissa! D:

• Mietin samaa kun yritin äsken etsiä peliä. aika kamalaa jos se on poistettu kun pienempänä sitä tuli pelattua

• kaksi parasta peliä on poissa D:

• mä oikeesti itken

• NIIMPÄ!!!!

• JUST yritin pelata Hertan mailmaa mutta ......

• Enkä yrittänyt pelata

• http://yle.fi/pikkukakkonen/#!/hertan-maailma/ruskaretki tossa on hertan maailma pelit heti kun olet pelannut ensimmäisen pelin nii sinulle tulee muita hertan maailma peli vaihtoehdutuksi Kiitos.

• http://yle.fi/pikkukakkonen/#!/hertan-maailma/ruskaretki tossa on hertan maailma peli heti kun olet pelannut ensimmäistä peliä niin siihen tulee muita hertan maailman peli ehdotuksia Kiitos.

• Eksi tuolta ole jo ne pelit poistettu?

• Eiole kirjoitti:

Eksi tuolta ole jo ne pelit poistettu?

*eikö* (kirjoitusvirhe) tuolta ole jo...

• Minäkin etsin sitä juuri mutta ei löydy :((

• tahdon hertanmaailman takaisin

• Hertan maailma oli niin hyvä peli.
    Pelasinsitä aina pienempänä mut pari paivää sitte ku koitin pelata sitä nii ei hertanmaailmaa enää ollu "TYHMÄÄ".
    Toivottavasti niin hyvä peli hertanmaailma tulisi takasin.

• HERTAN MAAILMA TAKAS!!!!!!!!!!!!!! pRKL

• R.I.P. Hertan maailma :(

• Hertan maailma takasin tai ne saa tuta normaalien suomalaisten voiman joiden lapsuus on pilalla koska ne poisti sen mahtavan pelin snif!!!!!!!!!!!!!1!!!! HERTAN MAAILMA TAKAS PRKL!!!!!!!!!!!1!

• Yritin huvikseen tässä lähiaikoina pelata herttan maailmaa... mutta kun menin pikku 2 sivuille ei mystistä pelisarjaa enää ollut. Tuo pieni keltatukkainen tyttö joka on ollut monen lapsuudessa mukana on nyt poissa : ( aivan kamalaa!!!!!!! NYT PIKKU KAKKONEN HERTTA TAKAS TAI RUPEEN SANOMAAN: PIKKU PASKIAINEN... PIKKU KAKKOSEN SIJAAn }}}}: (

• #bringbackhertta pikkupaskiainen lol

• oh nooooo

• HERTAN MAAILMA TAKAS PRKL

• HERTAN MAAILMA TAKAS PRKL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Tää on iha hirveetä hertanmailma oli vielä mut sitte tuli joku kirjainkoulu tää ei oo reiluu että Hertan maailma poistu ) ;

• Myös Maltti ja Valtti peli on hävinnyt!!!

• hertan maailma oikeesti takas

• MINÄ HALUAN VAIN LAURI KILPA-AUTO OHJELMAN TAKAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PRKL

• Miksi haluat Lauri kilpa-auton takaisin?

• Koska se on mukava ohjelma

• ihan vitusta tämmöne täytyy poistaa klassikko pelejä.

• Hei kaikki siellä,
    Hertan äiti Niina täällä. Semmoinen homma, että Pikku Kakkosen verkkosivut suljetaan jollakin aikataululla. Verkkosivuilta on poistettu kaikki muut, paitsi Pikku Kakkosen oma sisältö. Ilouutinen on se, että Hertan maailman Mustikka- ja Ruskaretki julkaistaan Pikku Kakkosen mobiilissa.

Ja eräänä päivänä minä julkaisen Hertan verkkopelit Hertan maailman omana mobiilina. Hampaita harjataan ja kynsiä hoidetaan, makkaraa paistetaan ja pullaa leivotaan vielä siis ja kovasti.

Hertan kuulumisia voi seurata Instagrammissa ja Facebookissa, terveisin Niina

• Onko tämä joku vitsi?

• Missä Hertan maailma on? Yritin etsiä sitä niin kuin te! Mutta ei sitä siellä ollut. Muistan kun pelasin sitä pienenä. Ja keittiössä se oli tämmöinen. "Äl Säläätti! Tehdäänpä säläättiä!" Ja mobiilissa on paljon tylsempi Hertan maailma. Tule takaisin koneeseen! Pliis! 😣😣😣😣!!!!

• Missä on hertta olen syvästi loukkaantunut! Haluun taas kuulla sen MENNÄÄNPÄ MERKKAA REVIIR
    Eiku siis oikeesti

• Vuonna 2019 Hertan Maailman Mustikkaretki- ja Ruskaretki julkaistaan uudella tekniikalla Pikku Kakkosen mobiilisovelluksessa.

• Kumpa edes tulis ne takaisin ! Kun en enää löytänyt hertaan maailmaa niin ihmettelin ja nyt harmittaa että sitä ri enää ole edes olemassa

• kun kirjoitat hakukentään hertan huone niin sieltä tulee demin sivu ja sieltä pääsee pelaamaan hertan maailmaa

• No joo se on ehkä poissa

• Se uus on huono

• Onko tullut uusi Hertta peli?

• Lakon videot olivat tehty vain vitsillä

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.