Missä hertan maailma?! D:

Onko se peli poistettu Pikku kakkosen netti sivuilta?D: Ja jos on poistettu tuleeko takaisin koskaan. Kiitos jos vastaatte.

147

25173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herttailija69

      Tätä olen itsekkin miettinyt!! Hertta takas!❤

      • Anonyymi

        Tubettajan nimeltä lakko syystä hertan maailma on poistettu koska hän teki pelistä naurun kohteen...samoin sivustolta poistettu myös lause..."tsipadidau täällä ollaan taas"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tubettajan nimeltä lakko syystä hertan maailma on poistettu koska hän teki pelistä naurun kohteen...samoin sivustolta poistettu myös lause..."tsipadidau täällä ollaan taas"

        Hertan maailma oli mun koko elämä mutta nyt lakko tuli ja pilasi mun elämän aina kun olin yksin kotona niin pelasin hertan maailmaa mutta nyt mun pitää pelata muita pelejä haluun hertan maailman takasi jos hertan maailma ei tuu takas niin teen tosi tosi tosi ison valituksen

        T:Ninni Pauliina jussila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tubettajan nimeltä lakko syystä hertan maailma on poistettu koska hän teki pelistä naurun kohteen...samoin sivustolta poistettu myös lause..."tsipadidau täällä ollaan taas"

        Ei se ole lakon vika kans maltti ja valtti on poistettu rip en voi enää leikkii poliisia ja buukluppenista on poistettu melkein kaikki pelit ennen niitä oli ihan hirveesti MÄ NIIN MEE VALITTAA YLELLE ET POISTI JOPA BUUKLUPPENISTA SEN VAMMASEN POSSU PELIN!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hertan maailma oli mun koko elämä mutta nyt lakko tuli ja pilasi mun elämän aina kun olin yksin kotona niin pelasin hertan maailmaa mutta nyt mun pitää pelata muita pelejä haluun hertan maailman takasi jos hertan maailma ei tuu takas niin teen tosi tosi tosi ison valituksen

        T:Ninni Pauliina jussila

        Ei ole Lakon syy! Ps. Lakko on paras tubettaja ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tubettajan nimeltä lakko syystä hertan maailma on poistettu koska hän teki pelistä naurun kohteen...samoin sivustolta poistettu myös lause..."tsipadidau täällä ollaan taas"

        ööö ei vaan se pikkukakkos peli oli jotenki tosi vanha nii sitä muokataa ja se tulee joskus takas
        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hertan maailma oli mun koko elämä mutta nyt lakko tuli ja pilasi mun elämän aina kun olin yksin kotona niin pelasin hertan maailmaa mutta nyt mun pitää pelata muita pelejä haluun hertan maailman takasi jos hertan maailma ei tuu takas niin teen tosi tosi tosi ison valituksen

        T:Ninni Pauliina jussila

        lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lol

        Oot tosi ilkee. tää henkilö on selvästi loukkantunut :c


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tubettajan nimeltä lakko syystä hertan maailma on poistettu koska hän teki pelistä naurun kohteen...samoin sivustolta poistettu myös lause..."tsipadidau täällä ollaan taas"

        Äijä oon teini ja kait tajuut et Lakko ei missää nimes aiheuttanu tahallee pahaa. Ja jos hertan maailma poistettiin lakon takia niin ihmettelen kovasti jos läppää ei voi ees enää ihminen käsittää "hei Haloo Herää". Sitten vielä lause "tsipadidau" oli pikku 2 oma vitsi jota lakkokin alkoi käyttämään for real ihmiset Herätkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ööö ei vaan se pikkukakkos peli oli jotenki tosi vanha nii sitä muokataa ja se tulee joskus takas
        :)

        mut niiku siit on menny jo joku 5v

        ps. mitä kakkosen pelejä on vielä?


      • Anonyymi

        täälä o jotain 10v tyyppejä lopeta ja mee miettii mitä voisit tehä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tubettajan nimeltä lakko syystä hertan maailma on poistettu koska hän teki pelistä naurun kohteen...samoin sivustolta poistettu myös lause..."tsipadidau täällä ollaan taas"

        ei lakko sitä meinaa tyhmällä sehän vaan höpötteli ja hertta on mun lapsuus peli ja(tehän) poistitte sen vain koska lakko sano vaan jotain tsipadidau täällä ollaan taas ,siis ei kettää kiinosta jos joku sannoo niin koska älkää ottako poist pelejä vain jos joku vaan höpöttellee!koska herttaa tarvitaan takas (koko peli )ei vaan kaks hertan peliä! pls pyydän kiltisti (koko) hertta takas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot tosi ilkee. tää henkilö on selvästi loukkantunut :c

        lol ei oo paha sana se voi meinaa hyvääki!


      • Anonyymi

        Hertan maailma takas prkl


      • Anonyymi

        Jos joku väittää et Lakko on surkee tubettaja niin voi tulla mua 1v1 beef irl


      • Anonyymi

        sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ööö ei vaan se pikkukakkos peli oli jotenki tosi vanha nii sitä muokataa ja se tulee joskus takas
        :)

        eihän koko sovellusta oo enää ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tubettajan nimeltä lakko syystä hertan maailma on poistettu koska hän teki pelistä naurun kohteen...samoin sivustolta poistettu myös lause..."tsipadidau täällä ollaan taas"

        se poistettii ennen kun lakko teki sen videon


      • Anonyymi

        sinä vitun ihmisten vihaaja jos jokiu tykkää jostai tubettajasta nii tykkä sun ei tarvii mitää tollasta jos joku tykkää lakosta niin tykkää


      • Anonyymi

        lakko on paras tubettaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tubettajan nimeltä lakko syystä hertan maailma on poistettu koska hän teki pelistä naurun kohteen...samoin sivustolta poistettu myös lause..."tsipadidau täällä ollaan taas"

        Ei itse asiassa ole tott tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Lakon syy! Ps. Lakko on paras tubettaja ikinä.

        NIIN LAKKO ON BEST!!!


      • Anonyymi

        ❤❤❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hertan maailma oli mun koko elämä mutta nyt lakko tuli ja pilasi mun elämän aina kun olin yksin kotona niin pelasin hertan maailmaa mutta nyt mun pitää pelata muita pelejä haluun hertan maailman takasi jos hertan maailma ei tuu takas niin teen tosi tosi tosi ison valituksen

        T:Ninni Pauliina jussila

        Lmao


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tubettajan nimeltä lakko syystä hertan maailma on poistettu koska hän teki pelistä naurun kohteen...samoin sivustolta poistettu myös lause..."tsipadidau täällä ollaan taas"

        Kaikki ei ole Lakon syy. Älä pistä asiaa muiden syyksi ellet ole varma asiasta vai oletko? Oletko kysynyt pikkukakkosen sivuilta että poistettiinko hertan peli lakon takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tubettajan nimeltä lakko syystä hertan maailma on poistettu koska hän teki pelistä naurun kohteen...samoin sivustolta poistettu myös lause..."tsipadidau täällä ollaan taas"

        ihan niiku joku vitunb


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tubettajan nimeltä lakko syystä hertan maailma on poistettu koska hän teki pelistä naurun kohteen...samoin sivustolta poistettu myös lause..."tsipadidau täällä ollaan taas"

        ihan niiku lakko ois voinu tehä jotain niin kauheeta.
        jos teki meen unsubaa>:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Lakon syy! Ps. Lakko on paras tubettaja ikinä.

        Totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hertan maailma oli mun koko elämä mutta nyt lakko tuli ja pilasi mun elämän aina kun olin yksin kotona niin pelasin hertan maailmaa mutta nyt mun pitää pelata muita pelejä haluun hertan maailman takasi jos hertan maailma ei tuu takas niin teen tosi tosi tosi ison valituksen

        T:Ninni Pauliina jussila

        Ei se oo sen syy paitsi ehkä vähän siit tuli kai joku meemi kun se pelasi sitä vuosii sitte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei lakko sitä meinaa tyhmällä sehän vaan höpötteli ja hertta on mun lapsuus peli ja(tehän) poistitte sen vain koska lakko sano vaan jotain tsipadidau täällä ollaan taas ,siis ei kettää kiinosta jos joku sannoo niin koska älkää ottako poist pelejä vain jos joku vaan höpöttellee!koska herttaa tarvitaan takas (koko peli )ei vaan kaks hertan peliä! pls pyydän kiltisti (koko) hertta takas!

        Bruh


    • Itse en tiedä yhtään, kumpa eivät tekisi siitäkin uudelleenanimoitua. Menisi lapsuuden muistot pilalle.

      • Mihin.kadonnut

        Mitä tarkoitat, mitä on uudelleenanimoitu. Herttaako?

        Itsekin yritin löytää Hertan maailma pelit, kun siskonlapsi oli hoidossa pe-la mutta eipä löydy ei!


      • siistäh

        missä on tehty uudelleen hertan maailmaa... voitko kertoa?..


      • RONINARHIEEMIL

        RIP HERTTA HERTTA TAKAS


      • Anonyymi

        Minä luulen että Lakko niminen youtubettaja on tämän asialla.


      • Anonyymi

        Hertta oli paras peli pikku kakkosessa ja kun sitä pelaa kännykällä niin sielä on joku vitsin Hertan kirjain koulu


      • Anonyymi

        SE SAA KÖNIA KUKA O N POISTANU HERTAN RIIIIIIP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen että Lakko niminen youtubettaja on tämän asialla.

        Ei se tubettajan vika ole.. Se syy miks se poistettiin oli joku sopimus listä vaan se tekiä ja pikku kakkonen tietää..


      • Anonyymi
        siistäh kirjoitti:

        missä on tehty uudelleen hertan maailmaa... voitko kertoa?..

        En tiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen että Lakko niminen youtubettaja on tämän asialla.

        Ei ole. Sopimus vain meni umpeen


      • Anonyymi

        No nykyään se opettaa penskoille aakkosia harva hampaillaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen että Lakko niminen youtubettaja on tämän asialla.

        Kuuleppas, kun Lakko ei ole syyllistynyt mihinkään tuon kaltaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hertta oli paras peli pikku kakkosessa ja kun sitä pelaa kännykällä niin sielä on joku vitsin Hertan kirjain koulu

        nii!


    • space

      se oli makava peli miksi se poistettiin mietin myös ihan samaa:(

      • pööööööööö.ö

        ihan huono elämä menee


      • PuluboiJaPoni

        siitä kait tuli liian iso meemi, joten pikkukakkonen koki hyväksi ideaksi poistaa se


      • HerttaTakasPuolue

        Toivon että tulisi takaisin..!


      • Anonyymi
        PuluboiJaPoni kirjoitti:

        siitä kait tuli liian iso meemi, joten pikkukakkonen koki hyväksi ideaksi poistaa se

        Hertta vaan sanoo olevansa surullinen siitä että ihmiset eivät keskity enää oikeaan elämään, vaan puhelimiinsa.


    • hertanfanittaja

      nii D:

    • herttatakas

      hertan maailma takaisin

    • Rakkauspakkaus58

      myös maltti ja valtti peli on poissa! D:

    • Eppä

      Mietin samaa kun yritin äsken etsiä peliä. aika kamalaa jos se on poistettu kun pienempänä sitä tuli pelattua

    • Malttijavalttitakas

      kaksi parasta peliä on poissa D:

    • horohertta

      mä oikeesti itken

    • KattokaasLinkki
    • nyyhmissähertta

      NIIMPÄ!!!!

    • herttalover

      JUST yritin pelata Hertan mailmaa mutta ......

      • Anonyymi

        Enkä yrittänyt pelata


    • herttaloveeee

      http://yle.fi/pikkukakkonen/#!/hertan-maailma/ruskaretki tossa on hertan maailma pelit heti kun olet pelannut ensimmäisen pelin nii sinulle tulee muita hertan maailma peli vaihtoehdutuksi Kiitos.

    • herttaloveee

      http://yle.fi/pikkukakkonen/#!/hertan-maailma/ruskaretki tossa on hertan maailma peli heti kun olet pelannut ensimmäistä peliä niin siihen tulee muita hertan maailman peli ehdotuksia Kiitos.

      • Eiole

        Eksi tuolta ole jo ne pelit poistettu?


      • Eiole
        Eiole kirjoitti:

        Eksi tuolta ole jo ne pelit poistettu?

        *eikö* (kirjoitusvirhe) tuolta ole jo...


    • hgfdujiop

      Minäkin etsin sitä juuri mutta ei löydy :((

    • banaani123

      tahdon hertanmaailman takaisin

      • Anonyymi

        Iso alkukirjain puuttuuu. lool


    • herttatakasin

      Hertan maailma oli niin hyvä peli.
      Pelasinsitä aina pienempänä mut pari paivää sitte ku koitin pelata sitä nii ei hertanmaailmaa enää ollu "TYHMÄÄ".
      Toivottavasti niin hyvä peli hertanmaailma tulisi takasin.

    • FDEGHJH

      HERTAN MAAILMA TAKAS!!!!!!!!!!!!!! pRKL

      • Anonyymi

        RIP HERTAN MAAILMA JA MALTTI JA VALTTI


    • suruhertta

      R.I.P. Hertan maailma :(

    • Hertan maailma takasin tai ne saa tuta normaalien suomalaisten voiman joiden lapsuus on pilalla koska ne poisti sen mahtavan pelin snif!!!!!!!!!!!!!1!!!! HERTAN MAAILMA TAKAS PRKL!!!!!!!!!!!1!

    • Xili

      Yritin huvikseen tässä lähiaikoina pelata herttan maailmaa... mutta kun menin pikku 2 sivuille ei mystistä pelisarjaa enää ollut. Tuo pieni keltatukkainen tyttö joka on ollut monen lapsuudessa mukana on nyt poissa : ( aivan kamalaa!!!!!!! NYT PIKKU KAKKONEN HERTTA TAKAS TAI RUPEEN SANOMAAN: PIKKU PASKIAINEN... PIKKU KAKKOSEN SIJAAn }}}}: (

      • #bringbackhertta pikkupaskiainen lol


      • Anonyymi

        Samat sanat


    • gt63hyeq9

      oh nooooo

    • Hater

      HERTAN MAAILMA TAKAS PRKL

      • Anonyymi

        samaa mieltä hertan maailma takas


    • 06tyttö

      HERTAN MAAILMA TAKAS PRKL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • PikkuTyty08

      Tää on iha hirveetä hertanmailma oli vielä mut sitte tuli joku kirjainkoulu tää ei oo reiluu että Hertan maailma poistu ) ;

    • valovuosinenjölli69

      Myös Maltti ja Valtti peli on hävinnyt!!!

    • Anonyymi

      hertan maailma oikeesti takas

    • Anonyymi

      MINÄ HALUAN VAIN LAURI KILPA-AUTO OHJELMAN TAKAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PRKL

      • Anonyymi

        Miksi haluat Lauri kilpa-auton takaisin?


      • Anonyymi

        Koska se on mukava ohjelma


    • Anonyymi

      ihan vitusta tämmöne täytyy poistaa klassikko pelejä.

    • Anonyymi

      Hei kaikki siellä,
      Hertan äiti Niina täällä. Semmoinen homma, että Pikku Kakkosen verkkosivut suljetaan jollakin aikataululla. Verkkosivuilta on poistettu kaikki muut, paitsi Pikku Kakkosen oma sisältö. Ilouutinen on se, että Hertan maailman Mustikka- ja Ruskaretki julkaistaan Pikku Kakkosen mobiilissa.

      Ja eräänä päivänä minä julkaisen Hertan verkkopelit Hertan maailman omana mobiilina. Hampaita harjataan ja kynsiä hoidetaan, makkaraa paistetaan ja pullaa leivotaan vielä siis ja kovasti.

      Hertan kuulumisia voi seurata Instagrammissa ja Facebookissa, terveisin Niina

      • Anonyymi

        Onko tämä joku vitsi?


      • Anonyymi

        Hei! Kiitos sinulle♡


      • Anonyymi

        POGUUUUUUUUUUUUUUU


    • Anonyymi

      Missä Hertan maailma on? Yritin etsiä sitä niin kuin te! Mutta ei sitä siellä ollut. Muistan kun pelasin sitä pienenä. Ja keittiössä se oli tämmöinen. "Äl Säläätti! Tehdäänpä säläättiä!" Ja mobiilissa on paljon tylsempi Hertan maailma. Tule takaisin koneeseen! Pliis! 😣😣😣😣!!!!

    • Anonyymi

      Missä on hertta olen syvästi loukkaantunut! Haluun taas kuulla sen MENNÄÄNPÄ MERKKAA REVIIR
      Eiku siis oikeesti

    • Anonyymi

      Vuonna 2019 Hertan Maailman Mustikkaretki- ja Ruskaretki julkaistaan uudella tekniikalla Pikku Kakkosen mobiilisovelluksessa.

    • Anonyymi

      Kumpa edes tulis ne takaisin ! Kun en enää löytänyt hertaan maailmaa niin ihmettelin ja nyt harmittaa että sitä ri enää ole edes olemassa

    • Anonyymi

      kun kirjoitat hakukentään hertan huone niin sieltä tulee demin sivu ja sieltä pääsee pelaamaan hertan maailmaa

    • Anonyymi

      No joo se on ehkä poissa

    • Anonyymi

      Se uus on huono

      • Anonyymi

        Onko tullut uusi Hertta peli?


    • Anonyymi

      Lakon videot olivat tehty vain vitsillä

    • Anonyymi

      Tuokaa hertan maailma takaisin hertan maailma oli maailman parhaat Pliis tuokaa takas hertan maailma Muuten lakko eioo syyllinen

    • Anonyymi

      Kun koitin viime vuonna pelata sitä ei ollut enään Hertta takas heti

    • Anonyymi

      Hertan maailma takaisin!!

    • Anonyymi

      Kaikki mun muistot on pois tuleeko peli takaisin pelasin sitä ite 5 vuotiaana ja voiko se peli tulla takaisin oikeesti se sama ei mikään päivitys versio

    • Anonyymi

      Olin tosa yks päivä menossa pelaamaan hertan mailmaa mutta se on poistettu:(

    • Anonyymi

      Sehän löytyy tietokoneen kautta

    • Anonyymi

      Mun lapsi rakasti Hertan Maailmaa

    • Anonyymi

      Haluan että hertan maailma peli tulee takas

    • Anonyymi

      vittu jos van ha hertta eituutakas niin mä teen itse murhan ja itken loppu elä mäni

    • Minäkin pienenä pelasin Herttaa. Olisinko ollut silloin jotain 8-12 vuotias.

      😢Jos Hertta peli tulee takaisin, mieluummin sellaisenaan, minkälainen se olikin.

      😢Tänään tuli uudestaan Hertta minun muistoihin.

      HALUAISIN HERTTA PELIN TAKAISIN!😢

    • moikka! tässä on 11v tyttö hertan maailma oli mun elämän tarkoitus pienenä ja nyt kun halusin näyttää sen mun pikkuveljella niin sitä peliä ei enää ollutkaan. mun mielestä se ei johdu lakosta.

    • Anonyymi

      Eilen ku koitin pelata Pikkukakkosen pelejä niin Pikkukakkosen pelisivujakaan ei enää ollu jostain syystä D: Mun lapsuus murentu ku kuulin että Pikkukakkosen pelisivut oli poistettu!

      • Anonyymi

        SAMA!!! Pelasin aina Malttia ja Valttia, Hertan maailmaa ja sitä jotain satumetsää... HERTAN MAAILMA TAKAS!!! Oikeesti!! ;_; Koko sivut poistettu.... mun elämä MUSERTUU!


      • Anonyymi

        Yritin pelata pikkukakkosen sivuilta malttia ja valttia ensin toimi sitten elämäni musertui sivut poistettiin ja minut heitettiin pois sivustoilta:(
        PIKKU KAKKOSEN SIVUT TAKAISIN!!!!!


    • Anonyymi

      Miksei se voi olla takasin siellä se oli niin mukava ja niin toi toinen pikku kakkonen on ihan paska

    • Anonyymi

      Hertta takas NYT! Iha paras peli! Perkele.

    • Anonyymi

      en tiiä ku iteki ihmetelen

    • Anonyymi

      moro mikä sun nimi

    • Anonyymi

      Ei se oo lakon syy pikku kakkonen varmaankin poisti sen muusta syystä

    • Anonyymi

      hertta takas tänään yritin pelata pitkästä aikaa mutta ei löytynyt ja miksi välittätte muiden mielipiteistä

    • Anonyymi

      Asentakaa Pikku Kakkonen kännykälle, siellä on Hertan maailman mustikkaretki ja -ruskaretki ☺

    • Anonyymi

      NO NIIN

    • Anonyymi

      MÄ OON PELANNUT PIENESTÄ ASTI HERTTAA JA NYT SE POISTETTIIN, MÄ HALUAN VIELÄ PELATA SITÄ MUUTEN MÄ OON KUOLLU😠

    • Anonyymi

      ei

    • Anonyymi

      lakko on kyllä ihan perseestä : )

    • Anonyymi

      eikö hertan maailma enään ikinä tule takaisin se oli mun lempi peli lapsena

    • Anonyymi

      lakko teki sen vitsillä

    • Anonyymi

      HERTTA TAKAS NYYYYT

    • Anonyymi

      huono peli muutenki oli 0/5 lakon syytä

    • Anonyymi

      paska peli t. sofia

    • Anonyymi

      haluun hertan maailman takas hetiiii!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Me halutaan hertan maailma takas!!

    • Anonyymi

      HERTTA ON PALANNUT!

      • Anonyymi

        anna linkki


    • Anonyymi

      minäkin haluaisin pelata mutta missä?

    • Anonyymi

      hyvä

    • Anonyymi

      hertan maailma takasin nyyt

    • Anonyymi

      lakko is juntti

    • Anonyymi

      Miksi vaan miksi

    • Anonyymi

      Hertan maailma takas

    • Anonyymi

      Ei oo lakon syy. Mun mielestä YLE ei vaa TAJUU LÄPPÄÄÄ!!!!

    • Anonyymi

      minne helvettiin hertan maailma on meinaa oikeesti kadonnu

    • Anonyymi

      Saatanan lakko

    • Anonyymi

      möllejäkään ei voi pelata koneella :(

    • Anonyymi

      Se oli Hullu Hullumpi Yläaste ja RaxuPlays Syytä se poistettiin Hertan Maailman ja Maltti ja Valtti pelit Pikku Kakkosen Netti Sivulta Ei se ollut Tubettaja Lakon Syytä.

    • Anonyymi

      Ihmiset, Hertan maailma is back!!!! Pikkukakkosen sovelluksessa!!!

    • Anonyymi

      আমি আমার এই

    • Anonyymi

      Miksi hertan maailma on poissa oon vasta6

    • Anonyymi

      Lakon takia

    • Anonyymi

      hertta ja mutkin takas ne oli mun lapsuutta ja se oli ainut joka piristi mun päivää niin että voiteko laitaa pelit takas

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe