Löytyiskö seuralaista viitasaarelta Nyt!
Olen 40, todella mukavaa, luotettavaa ja reilua seuraa!
Naisseuraa tänään, nyt heti!
8
862
Vastaukset
- Tomino2
Ja nyt pihkurissa
- tepikymönkoski
Alle 20 senttisiä ei Viitasaaren naiset huoli.
- Hyiolkoon
Vidusaarella on niin tyhmiä ja rumia ukkoja jottei kukaan täysjärkinen akka näihin koske
- bentsotpotkii
Omasta naamastasiko kerrot? Jutut on ainakin sellaisia että kukaan nainen ei sinua huoli.Hyvää Joulun odotusta sinne palvelukotiin.
- Diipadaapadii
Eläs nyt munaton mies hermostu kasvata munat ja tule sitten uudestaan aukomaan
- aåöjfdol
No niin Teuvo, korkki kiinni ja ilmoitetaan se ikä oikein.
- älämölöä
Missä täällä kysytään ikää? Sulla on ainakin älykkyys lapsen tasolla. Sitäpä se kannabiksen pössyttely tekee, tylsyyttää mielen.
- etsivänuorisotyövts
Kannabis on sellainen nuorekkaiden sossun tuella asuvien, hielle, virtsalle ja ulosteelle haisevien, pikkukylien aikamiespoikien harrastus. "Mutta se aiheuta krapulaa", mitä sitten. Mitäpä sillä on väliä jos ei mitään muuta tekee kun pleikkaria pelaa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703