On mennyt jo ajat sitten ihan munille koko tämä Suomen chat-tilanne. Eihän täällä ole enää kuin Live Chat (no onneksi se vielä), kun Suomen paras chat Herkkuchatkin liitettiin siihen. En tiedä miksi. No tietysti tämä Suomi24 on vielä, mutta menetti jo ajat sitten makunsa, kun tuli kaikki joutavat rekisteröinnit.
Muistelen iloista 90-luvun loppua ja 2000 luvun alkua, kun oli monia chatteja huoneineen. Soneraplazan, Kiss/FMn monine huoneineen. Saunalahdella, joku MyArtic tais olla jne. Ja tää Suomi24 chat oli silloin hyvä.
Nyt lähes koko Suomen chatkansa pakkautuu Live chattiin, johon on päivisin toivotonta mahtua, ellei hanki maksullista jäsenyyttä.
Suomen chateista yleensä
4
474
Vastaukset
- seonmoro
Suomi24 chat alkaa olla jo taakse jäänyttä aikaa, tokko rekisteröinti siihen vaikutti. Paikan pitää muuttua jos siellä viitsii olla keskustelemassa.
- liianpitkään
Vakiintuneet käyttäjät ovat ottaneet hallintaansa huoneet joissa vanhimmat pääasiassa keskenään kirjoittavat kissoista,ruuasta ja kauppareissuista,joskus olisi kiva jos siellä hersyisi huumori ja vapaampi ilmapiiri loisi ystävällisiä sättihetkiä nyt niitä on tosi, tosi harvoin varsinkin kun nämä muutamat korpit kääkättävät siellä moraalista ja käyttäytymismallista. Ruksin käytöstä on tullut sisäpiiriläisten keino rajata mielipiteet ja toisten kannanotot ulkopuolelle olettaen että ovat aina itse oikeassa.
- rftghjjkmlö
liianpitkään kirjoitti:
Vakiintuneet käyttäjät ovat ottaneet hallintaansa huoneet joissa vanhimmat pääasiassa keskenään kirjoittavat kissoista,ruuasta ja kauppareissuista,joskus olisi kiva jos siellä hersyisi huumori ja vapaampi ilmapiiri loisi ystävällisiä sättihetkiä nyt niitä on tosi, tosi harvoin varsinkin kun nämä muutamat korpit kääkättävät siellä moraalista ja käyttäytymismallista. Ruksin käytöstä on tullut sisäpiiriläisten keino rajata mielipiteet ja toisten kannanotot ulkopuolelle olettaen että ovat aina itse oikeassa.
etkö voi ruksii niit sisäpiirisii? tai ajaa ne vanhimmat sättii puhumaan keksenään?
- Intochattiläinen
Chatti-kilpailussa jäljelle jäävät vain elinvoimaiset. Suomi24 ainoana esimerkkinä.
Kiitos että ovat ja antavat jutustelu alustan meille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit815940KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2904872Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei362534Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171481- 1051387
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1311341seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091294Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191261