Hei! Meillä Alanyaan matka kohta edessä ja hotellina tämä kyseinen edellä mainittu. Kiinnostaisi tietää minkälainen hotelli kyseessä. Palvelut, sijainti jne. Mutta erityisesti jos olet kyseisessä hotellissa ollut niin mikä meininki siellä? Minkälainen ruoka? Uima-allas? Siivous? Hygienia?
Alanyassa ollaan ennenkin oltu, mutta tässä hotellissa ei.
Kleopatra beach hotelli kokemuksia?
5
357
Vastaukset
- Hygienisti
Sinun tulee itse huolehtia hygieniastasi. Jätätkö sen Suomessakin asuinpaikan vastuulle?
- Aloittaja123
Hei eikö kellään mitään sanottavaa tästä hotellista?
- Hygienisti
Ketään ei kiinnosta henkilöt jotka eivät huolehdi itse hygieniastaan.
- Alanyafani
Olen ollut siellä useita kertoja ja olen aika tyytyväinen. Ruoka on hiukan heikentynyt mitä oli pari vuotta sitten mutta ihan ok. Henkilökunta vahtii tarkkaan huoneeseen tulijoita kuten useimmissa muissakin hotelleissa, mistä en yhtään pidä. Hotellin sijainti on hyvä, kannattaa ehdottomasti pyytää merinäköalahuone. Hissimies on kovin rahanahne ja mikään tippi ei tunnu riittävän.
- Hinkelius
Ripulin välttämiseksi kannattaa ruiskutella käsidesiä ovenkahvoihin ja rahoihin sekä pestä huolellisesti kätensä ennen ruokailua.
Sitten voikin mennä ruokailemaan seisovaan pöytään jonka jokaiseen ruokaan keittiöpojat ovat sylkäisseet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043078
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872425- 241966
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221520Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291490Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151395- 87912
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26907Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62846Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2769