En saa CD:lle tallennettuja MP3-musiikkitiedostoja soittoääniksi. Laitteen - LG K8 , malli M200N - järjestelmä ei tarjoa kyseisiä tiedostoja asetuksissa soittoäänien valinnassa. Mitä pitäisi tehdä, jotta niistä voisi valita soittoääniä, siis ääniäö siihen, kun puhelin hälyttää.
LG K8, soittoäänet cd:ltä
LG-pena
3
178
Vastaukset
Monessa Android puhelimessa biisit pitää siirtää "Ringtones" nimiseen kansioon jotta ne näkyisi tuossa listassa.
- LG-pena
Kiitos. Tuo neuvo oli hyvä, mutta ei auttanut yksilökohtaisten soittoäänien aikaasaamista.
Aika outoa. Tuolleen minulla on aina toiminut soittoäänien laitto oli Android malli mikä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088965Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1843457- 191920
- 801207
- 751080
- 271075
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791035Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641031- 551003
- 65930