eilen aamul pelasin viimes uutta far cry 5 pari tuntia ja sit uuvelleen meinasin jatkaa illemmal nii ei anna kirjautua sisään vaikka salasanatkin vaihoin tälle vuojelle jo toinen kerta sama juttu.
Mikä helevetti tos uplayssa vikaa
5
191
Vastaukset
- exBersel
Ei anna kirjautua vai väärä salasana?
- vittusaatana-73
kumpaakin sanoo et väärä vaikka eilen kirjauduin ja tuli omat tiedot ku vaihoin salasanatkin
- exBersel
vittusaatana-73 kirjoitti:
kumpaakin sanoo et väärä vaikka eilen kirjauduin ja tuli omat tiedot ku vaihoin salasanatkin
Kokeile edellisillä salasanoilla. Voi olla että jonkin katkon tai muun takia palvelimeen ei ole päivittynyt se uusi salasana kunnolla.
Voit kokeilla myös kirjautua palveluun nettisivun kautta ja on siinä varmaan joku "olen unohtanut salasanani" toiminto, joka antaa sähköpostin avulla resetoida sen.
Varsinkin jos kopioi salasanat jostain, kannattaa olla tarkkana, ettei rivin alkuun jää välilyöntiä. - exBersel
exBersel kirjoitti:
Kokeile edellisillä salasanoilla. Voi olla että jonkin katkon tai muun takia palvelimeen ei ole päivittynyt se uusi salasana kunnolla.
Voit kokeilla myös kirjautua palveluun nettisivun kautta ja on siinä varmaan joku "olen unohtanut salasanani" toiminto, joka antaa sähköpostin avulla resetoida sen.
Varsinkin jos kopioi salasanat jostain, kannattaa olla tarkkana, ettei rivin alkuun jää välilyöntiä.Näyttäisi olevan 6.8Gt päivitys tulossa FC5:een, joten voi olla palvelimet vähän tukossa.
- vittusaatana-73
mulle tuli jo 7.2Gt päivitys tuasko tulee lisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872